عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه باید در روش‌ها اصلاحات ایجاد کنیم گفت: سه دسته هم هستند که مقابل این روش ایستاده‌اند یک عده که کلا متوجه نیستند، یک عده هم وضع موجود به نفع‌شان است و یک عده دنبال روزمه‌سازی هستند.

ض

به گزارش همشهری آنلاین، عزت االه ضرغامی که تحول در ارائه اخبار و راه اندازی بخش خبری ۲۰:۳۰ از دستاوردهای دوران مسئولیت او در صدا و سیماست می‌گوید: تعداد دختران کم سن و سال که حجاب ندارند زیاد شده، آیا نظام و انقلاب از میان رفت؟! اینها که این حرف‌ها را می‌گویند، آدم‌های اصولاً ترسو و محافظه‌کارند. آنهایی که می‌گویند همه چیز درست است، نمی‌فهمند جامعه ما زنده است و جامعه زنده قدرت ترمیم دارد. موجود مرده است که قدرت ترمیم ندارد.

او که به دانشگاه صنعتی شریف رفته بود ادامه داد: می گویند با دهه هشتادی‌ها نمی‌شود مفاهمه کرد. در مورد خیلی‌هایی که در این اغتشاشات دستگیر شدند با بازجوی اصلی آنها صحبت کردم، آن فرد گفت من یک عمر  از آدم‌های درشت سیاسی بازجویی کردم و این چند روز چند صد نفر از افراد را بازجویی کردم و این سخت‌ترین بازجویی من بود زیرا نه من می‌فهمم آنها چه می‌گویند و نه آنها می‌فهمند من چه می‌گویم.

راه اندازی شبکه‌های بین‌المللی العالم، پرس تی وی، الکوثر، هیسپان تی وی، سحر و بسیاری از شبکه‌های رادیویی برون مرزی و...از دیگر اقدامات ضرغامی در مقام ریاست سازمان صدا و سیما است.

عکس ا وزیری که با بازجوی دهه هشتادی ها در ارتباط است ؛موسس ۲۰:۳۰ چرا از شل حجابی دفاع می‌کند؟
ضرغامی در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف

کد خبر 718146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شهروند IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    2 0
    برادر ضرغامی ... فعالیت های انتخاباتی تون رو خیلی زود شروع کردید ... تا انتخابات خیلی مونده اخوی ...