سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به احتمال صعود تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود در جام جهانی واکنش نشان داد.

برانکو و کی‌روش

به گزارش همشهری‌آنلاین،برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی قطری پیش بینی های جالبی در خصوص جام جهانی انجام داد.

برانکو در مورد تیم‌های صعود کننده از گروه B گفت: آمریکا تیم خوبی دارد و معمولا خوب بازی می‌کند، البته انگلیس جزو مدعیان است و در جام جهانی گذشته خوب بازی کرد. ایران هم تیم خوبی دارد و قطعا می‌توانند به دور بعد راه پیدا کنند. فقط ولز شانس کمی برای صعود دارد.

برانکو سرانجام برای انتخاب تیم‌های صعود کننده گفت: به نظر من انگلیس به عنوان تیم نخست راهی دور بعد می‌شود و ایران هم رتبه دوم را به دست خواهد آورد.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان در ادامه گفت: در مرحله حذفی  ایران حریف هلند می‌شود و با شکست برابر لاله‌های نارنجی حذف خواهد شد.

در این لحظه مجری برنامه با خنده گفت این صحبت شما باعث ناراحتی ایرانی‌ها نمی‌شود که برانکو پاسخ داد: البته قلب من با ایران است. اما وقتی از واقعیت صحبت می‌کنید، واقعیت همین است. با این حال، ایران می‌تواند یک تیم غافلگیر کننده باشد. آنها دو گلزن به نام‌های مهدی طارمی و سردار آزمون دارند و ایران می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.

و اما پیش‌بینی جالب برانکو درباره تیم قهرمان است. او معتقد است که کرواسی و آرژانتین راهی فینال می‌شوند و کرواسی با شکست آرژانتین جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

کد خبر 718750
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 1
    فرانسه و برزیل فینال هستن فرانسه قهرمان