سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها و طی امروز (۱۸ آبان) و همچنین ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۸ آبان) در جنوب استان‌های فارس، یزد، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، برخی مناطق کرمان، هرمزگان و بوشهر ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام مستقر است.

پنجشنبه(۱۹ آبان) در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر همچنین در غرب فارس، شمال بوشهر، جنوب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه (۲۰آبان) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور بارش در غرب و جنوب غرب کشور تقویت می‌شود و در مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران نیز ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

شنبه (۲۱ آبان) بارش در غرب و جنوب غرب ادامه دارد و درجنوب کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، و شمال شرق خوزستان و چهارمحال وبختیاری شدت خواهد داشت.

یکشنبه (۲۲ آبان) بارش پراکنده در جنوب غرب، برخی مناطق غرب، مرکز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ آبان ) بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین و  بجنورد با دمای ۲- و ۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۱۹ آبان‌) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ و روز جمعه (۲۰ آبان‌) نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 718756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha