تیم رئال مادرید شب گذشته در آخرین دیدار رقابت‌های لالیگا قبل از جام جهانی مقابل کادیز به برتری رسید.

رئال مادرید

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم‌ رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا میزبان تیم کادیز بود که این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

رئالی‌ها با توجه به شکست هفته گذشته برای برد در این بازی انگیزه‌های بسیاری داشتند و از همان شروع نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کردند و پس از حملات زیاد روی دروازه کادیز سرانجام در دقیقه ۴۰ توسط ادر میلیتائو مدافع پیش تاخته خود به گل اول رسیدند تا شاگردان آنچلوتی برنده نیمه نخست باشند.

در نیمه دوم هم دامنه حملات مادریدی‌ها بیشتر شد و فدریکو والورده در دقیقه ۵۳ قدر پاس رودریگو را ندانست و موقعیت مسلم گلزنی برای زدن دومین گل رئال از دست داد. شاگردان آنچلوتی با ادامه حملات خود در دقیقه ۶۹ به گل دوم رسیدند. سانتر وینیسیوس روی دروازه کادیز پس از برخورد به مدافع این تیم در پشت محوطه جریمه مقابل تونی کروس قرار گرفت و هافبک آلمانی رئالی‌ها با شوت پرقدرت و تماشایی زننده گل دوم رئال شد. شاگردان آنچلوتی در دقیقه ۷۸ می‌توانستند اختلاف را به سه گل برسانند اما لوکا مودریچ روی پاس وینیسیوس به شکل عجیبی دروازه خالی کادیز را باز نکرد.

در واپسین لحظات بازی کادیزی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند یکپارچه روی دروازه مادرید حمله‌ور شدند و در دقیقه ۸۱ روی اشتباه کورتوا در دفع توپ لوکاس پرز در ریباند اختلاف را با رئال را به یک گل رساند.

در ثانیه‌های پایانی این بازی کادیز در آستانه رسیدن به گل تساوی قرار داشتند که ضربه سر بازیکن این تیم با خوش شانسی رئالی‌ها به گل تبدیل نشد تا بازی با برتری مادریدی‌ها به پایان برسد.

رئال مادرید با این پیروزی و ۲ امتیاز کمتر از بارسلونا  ۳۵ امتیازی شد و در رده دوم جدول لالیگا ایستاد.

کد خبر 719166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha