فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.

سردار سلامی

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه که صبح امروز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا و در جوار مزار این شهید برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این روزها آرزوهایشان را به هم گره زدند و به خیال خودشان همه راه‌ها را بستند؛ اما صورت‌هایشان به سنگ خورد. آن‌ها ناتوان هستند. ملت ایران متوقف نشده و در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرد ما را در درون کشور درگیر کند و نگاه ما را از افق‌های بلند، به قلب تهران معطوف کند، ضدانقلاب را در اقلیم کردستان زدیم. در کرانه رود ارس رزمایش بزرگ برگزار کردیم، ماهواره‌بر پرتاب کردیم، سامانه موشکی باور ۳۷۳ را در برد ۳۰۰ کیلومتر آزمایش کردیم و روز گذشته هم اعلام کردیم که موشک جویدی را توسعه دادیم که هیچ سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد.

آرامش دشمن را می‌گیریم

سرلشکر سلامی عنوان کرد: به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ پس قطعا آرامش‌شان را خواهیم گرفت. اکنون چند شبانه‌روز است که آرامش ندارند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: آن‌ها ترسیده‌اند و مرتب از طریق چند کشور به ما پیام می‌دهند که نزنید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران در حال تغییر محاسبات دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن با یک اشتباه تصور کرد که با به میدان فرستادن تعدادی جوان که فریب‌خورده و پاره تن خودمان هستند، می‌توانند باشکوه و عظمت یک انقلاب جهانی و بزرگ مقابله کنند.

وی تاکید کرد: همیشه دشمن براساس اشتباهاتش خودش را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان شکست‌شان می‌دهیم.

مردم راه خود را از دشمن جدا کرده اند

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در سراسر کشور گفت: هفته گذشته در چنین روزی حجم حضور مردم را در خیابان‌ها دیدید. در آن روز ملت تجدید قوا کرد.

وی ادامه داد: اکنون مردم کاملا با آگاهی، ژرف اندیشی، عقلانیت و منطق صف خود را از سیاست‌های دشمن جدا کرده‌اند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اگر به عمق دشمن نگاه بیندازیم، آن کسانی را که در برابر ملت ایران ایستاده‌اند، خواهیم دید؛ از بایدن تا نتانیاهو تا بن‌سلمان تا فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها که ورشکستگان سیاست جهانی هستند. این عقبه سیاسی جدال جدید است.

هدف ما نجات جوانان فریب خورده است

وی خاطرنشان کرد: اما در خطوط مقدم، بخش کوچک فریب خورده از جوانان حضور دارند که درصدد جداسازی آن‌ها هستیم. رفتار ما با این افراد متفاوت است و مانند نجات غریق رفتار می‌کنیم؛ آن‌ها پاره‌های تن ما هستند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: به عنوان یک سرباز کوچک و فدایی ملت که همه آرزویش قربانی شدن برای این مردم بزرگ است می‌گویم که این مسیر از کاخ سفید می‌آید. در شیشه‌نشستگان ریاض، تل‌آویو، نیویورک و پاریس طراح اغتشاشات هستند. آنها ایران را همانطور می‌خواهند که چرچیل و روزولت بدون اطلاع شاه ایران کنفرانسی در ایران برگزار کنند و وقتی شاه به دیدار آن‌ها می‌رود، حسابش نکنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ماجرای مخالفت مستشاران آمریکایی با بازدید شاه از پایگاه استراق سمع آمریکایی‌ها در شمال کشور، اظهار داشت: شاه کشور را از جلوی آن پایگاه برگرداندند. بازماندگان چرچیل و روزولت می‌خواهند ایران را به بدتر از آن دوران ببرند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه "دشمنان ایران را وابسته می‌خواهند"، گفت: آن‌ها ایران غیرمستقل و بدون دین می‌خواهند. دشمنان بدانند که ملت ایران زنده است و خودشان سرنوشت‌شان را می‌سازند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که اگر یکی از ما را زدند، همه آن‌ها را خواهیم زد. شما قاسم ما را زدید، اما ما همه شما را خواهیم زد و از منطقه بیرون‌تان خواهیم کرد. ما دشمنان را از منطقه بیرون می‌اندازیم و دست آن‌ها را تا ابد از ایران دور خواهیم کرد. حال اگر مرد میدان هستید، پا جلو بگذارید و به میدان بیایید.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود درباره شهید حسن طهرانی‌مقدم و توان موشکی سپاه گفت: قرآن منطق و کلام حق است. آنچه که می‌گوید در حقیقت عالم جاری است. وقتی خداوند از زنده بودن شهدا سخن می‌گوید، یک حقیقت مسلم است. از شهدا می‌توان شفاعت و شفا گرفت. به عنوان وسیله می‌توان با آن‌ها به خداوند و عالم معنا متصل شد.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: شهید طهرانی‌مقدم مرد آرزوهای دوربرد بود. افق‌های اندیشه‌ای او بسیار وسیع بود و در منطقش چیزی کمتر از فروپاشی نظام‌های استکباری وجود نداشت. او هرگز ناامید نمی‌شد.

وی اضافه کرد: او کسی است که سازمان توپخانه و موشک‌ها را در میانه جنگ به همراه شهید حسن شفیع‌زاده پایه‌گذاری کرد. او از اولین کسانی بود که برای مقابله با تهاجمات موشکی صدام، سپاه را به موشک‌های زمین به زمین مجهز کرد.

وی ادامه داد: در آن زمان که دنیا ما را در حصار خود گرفته بود و ما هنوز قدرت تولید موشک‌های کوتاه برد هم نداشتیم، طهرانی‌مقدم و یارانش توانستند توازن را با شلیک موشک‌ها به بغداد برقرار کنند. آن‌ها در فرازهای سختِ ایران و اسلام راه گشودند، تاریخ ساختند و سرنوشت ملت ایران را تغییر دادند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حسن طهرانی‌مقدم علمدار و پیشگام در عرصه موشکی بود، تاکید کرد: اولین گام‌ها را او برداشت. در افق دید او تل‌آویو دیده می‌شد. او البته به کاخ سفید نیز نگاه می‌کرد. او از مولا علی (ع) آموخته بود که نگاه خود را به عمق دشمن بیاندازد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان ساخت: شهید طهرانی‌مقدم برای انهدام آرزوهای دشمن قدرت آفرید. او خستگی‌ناپذیر بود. از عدم موفقیت‌ها ناامید نمی‌شد و مسیر را تا رسیدن به توفیقات طی می‌کرد؛ این وسعت نگاه او بود که ما را به درجه‌ای از قدرت رساند و به مرور قدرتمند و قدرتمندتر شدیم.

وی درخصوص طراحی و ساخت موشک‌های بالستیک برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی گفت: وقتی او برای زدن اهداف ثابت و متحرک در دریا برنامه‌ریزی می‌کرد، چنین چیزی در ذهن هیچ تئوریسین نظامی نبود. تصورش هم ممکن نبود که با موشک‌های مافوق صوت بتوان کشتی‌ها را هدف قرار داد. چند بار آزمایش انجام داد تا به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: فرماندهان امروز ما در نیروی هوافضای سپاه راه او را ادامه می‌دهند و پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده است.

فرمانده کل سپاه به ویژگی‌های اخلاقی این شهید نیز اشاره کرد و بیان داشت: هنر طهرانی‌مقدم تنها در تاکتیک و تکنیکش نبود، بلکه در کنار همه شکوهی که می‌آفرید، بسیار صمیمی، خوش اخلاق، نیکورفتار، دوست داشتنی، ورزشکار و جوان‌دوست بود و با همه می‌جوشید. هیچ کس فکر نمی‌کرد، چنین کسی درصدد انهدام اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: او رخ در نقاب کشید و با دست‌های شما در عرش بدرقه شد و جان عزیزش را از دست داد، اما آرزوها و یارانش همچنان زنده هستند و راه او در حال طی شدن است.

کد خبر 719188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 94
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    طیق گفته خودتان انها علیه ایران اقدام کرده اند و قاعدتا شما هم باید در عمل پاسخ بدهید. منتظریم!
  • 1 IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    شما که چند هفته است وعده می دهید عمل کو
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      70 74
      عمل میکنن شما خوابی قرار نیست همه باخبربشن
  • عرب سرخی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    89 55
    سردار عزیز بی صبرانه منتظر انتقام هستیم....و اعدوا لهم مااسطعتم من قوه...ان شآ الله
  • AU ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    89 84
    من به عنوان یک معترض اقتصادی به قدرت نظامی کشورم افتخار میکنم و راه تمام شهدا ادامه خواهد داشت و نام سپاه باید خواب را از چشمان دشمنان ایران بگیرد.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      59 64
      شما چرا هر روز هویتت عوض میشه ؟ یکبار دانشجو هستی یکبار کارشناس یکبار معترض یکبار پزشک
    • Ali IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      شما اول فیلتر شکن رو خاموش کن، بعد نظر بده...
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      26 1
      کاربر علی ایشون چرا فیلترشکن رو قطع کنند؟بگویید مسئولان دست از فیلتر کردن بردارند...
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    64 44
    سلام واقعا آفرین ازشماها ودیگرعزیزانی که شب روز ندارند تشکر مکنیم و دست مولای علی همراهتان ومرگ بردشمنان ایران زمین
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    46 70
    شما مایه افتخار ما هستید با وجود شما احساس غرور می کنم و آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون براتون دارم اما منتظریم که لاشخورها رو سر جاشون بنشونید خون های بی گناهی ریخته شد تو این مدت
  • سهراب IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    51 68
    وقتی میبینم هیچ کشوری نمیتونه به ایران چپ نگاه کنه واقعا احساس غرور میکنم دمتون گرم پرچم همیشه بالاست
  • شهرام IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    56 85
    لبیک با خامنه ای
  • مهلا442 IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    51 64
    درود بر شما سردار به امید موفقیت
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    66 54
    روح شهید طهرانی مقدم و همه شهدا شاد باد و دورود خدا بر سردار سرلشکر سلامی که در سخنرانیهایش همیشه حق مطلب را ادا میکند و امید است الگویی برای سایر دولت مردان باشد .
  • ظ IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    32 51
    با سلام درود به فرمانده دلاور سپاه خدا یارو نگهدارتان
  • احمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    33 52
    انشا الله خون شهدا شاهد کلام شماست سردار سلامی
  • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 24
    اگه رهبر و شما سرداران و سربازان عزیز نبودید کی این منافقان ومذدوران واحمق های داخلی ما ملت را خورده بودند ، حفظکم الله انشاءالله
  • روح الله IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    6 29
    لعنت بر آل یهود دشمن ما عربستان بعد اسرائیل
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 30
    سلام بر سرداران عزیز و قهرمانان در سپاه،ارتش،فراجا و ارتش ، با وجود تک تک شما غیور مردان آمریکا که هیچ از اون گنده تر هم هیچ غلطی نمیتواند بکند. جانم فدای رهبر. روح همه شهدا شاد بخصوص سردار سلیمانی، صیاد و‌..
  • سعید IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    5 15
    درود خداوند بر سپاهیان اسلام
  • حمداله صادقی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    5 26
    سلام بر فرماندهانمان سلام بر نو اوران صنعتیمان سلام بر تهرانی مقدم وستاری ها سلام بر افتخار افرینانمان سلام بر انهایی که سربلندی و سرفرازی را به ایرانی هدیه میکنند و سر خصمان ایران و اسلام را به سنگ می کوبند .اندیشمندی گفته است که پیشرفت خود برترین راه غلبه بر دشمن نابکاروخاموشی اوست وپیشرفت این پیام را به دشمن می دهد که ملت و مردم زنده و پویا هستند و درگیری با مردم مقتدر خلاف عقل وخرد است ودشمن را یارای مقابله با پیروز مندان و مولدین قدرت نیست . اخر کلام پیشرفت و صنعتی شدن کشورم وسوارشدن بر هواپیمای مسافرتی ساخت بومی منتهای شرط و ارزوست و دور از دسترس هم نیست داریم نزدیک و نزدیکتر می شویم انشا...به امید ان روز .
  • حزبالله IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 14
    درود برطهرانی مقدم وهمه ی شهدای عزیز.خسته نیاشید فرمانده. خدا قووت. ماملت ایران به داشتن افرادی مثل شما که کم هم نیستند افتخار میکنیم وتا همیشه ی تاریخ کنارتان میمانیم.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    7 18
    خدا قوت بهتون
  • حسن IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    7 19
    سردار باید زودتر جواب بدید وگر نه پررو تر میشن
  • سید علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 14
    سلام درود خدا بر سردار رشید سپاه اسلام شهید حسن تهرانی مقدم
  • صابر جوادی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    5 11
    سلام و درود خدا و ملایکه برشهدا رزمندگان اسلام سلام خدا برسرداران شجاع ولایت قربون شما برم من سردار
  • رضازاده IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    7 28
    مرگ بردشمنان ایران حالا که ایران به قدرت رسیده وتوان همه چیز وداره تلاش می‌کنند به هر طریق شده ایران عزیز و ضعیف کنند کور خوندید محاسبه اتان غلط است انشالله نابود می شوید
  • محمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 10
    درود و خسته نباشید ب سر دار عزیز انشالله ک این دشمن را سر جایش مینشونین این دشمن معلوس دست بردار نیست باید نابود بشه انشالله.......جانم فدای رهبر
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    10 3
    یه مقدار هم اگه به وضعیت اقتصادی و معيشتي مردم برسید مطمئن باشید مثه هشت سال دفاع مقدس هیچ دشمنی توان مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت مردم واقعا در سختي ومشقت هستن با تشکر فراوان
  • زارع IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 8
    درود به سرداران رشید اسلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران،جانم فدایتان،زنده باد رهبر عزیزم امام خامنه‌ای،امیدوارم که انتقام خون شهدای شاه چراغ،و همه عزیزانمان که در اغتشاشات شهید شدن رو هر چه زودتر بگیرید،منتظر شنیدن لحظه انتقام هستیم،
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    8 10
    خون شهدا وامام خمینی (ره)ضامن انقلاب،کشور وملت است.درود برهمه.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    7 11
    لبیک یا خامنه ای
  • یزدان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    7 14
    بااحترام دست مریزاد سرداران ملت کماکان منتظرگوشمالی ترامپ دیوانه هستند'کسی که فرزندانقلابمون رابرد ولی ندونست کاش نمیزدتامکتب سلیمانی شکل نمیگرفت'چون مکتبش جهانی وافتخارآمیزشد حال نوبت عربستان پلیده افتخارماایرانی واصالتی دیرینه وقوی هستیم.پیروزبادایران
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    16 29
    آقای سلامی اشتباه می کنید ( این آشوبگران و اغتشاشگران به هیچ وجه پاره تن ما نیستند ) قریب ۹۸ درصدشان وابسته به منافقین ... ؟ سلطنت طلبان ؟ کومله ؟ دمکرات ؟ جیش الشیطان ریگی ؟ و دلارهای عرعرستان سعودی ، اسرائیلی هستند
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      3 13
      می خوام سر به تن هیچ آشوب گری نباشه. من قدرت داشتم همه اون اغتشاشگرهایی که به آتش نشان ها آمبولانس ها پلیس ها مدافع امنیت آدم های عادی صدمه جدی زده بودن رو می دادم دم تیغ و همین طور جاسوس ها اراذل اوباش منافق وهر کس که قصد تکه پاره کردن کشور رو داشته به هیچ کدام رحم نمی کردم همچنان که آنها به ملت رحم نکردند‌هر چی اشغال کمتر زندگی بهتر. از سپاه خواهش دارم توری عربستان رو بزنید که دود از کله بن سلمان بلند بشه.والبته هر کسی رو شما مصلحت می دانید.
  • اسمعیل IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    14 21
    دوستت داریم سردار سلامی عزیزوشجاع.سخنرانیت عالی و کوبنده است که ترس به دل دشمنان می اندازد... بزنید .به قول رهبر عزیزمان دوران بزن دررو تمام شد.ارادت سلام بر شهیدان
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    15 15
    در حالی که دانشمندان هسته‌ای و نظامی ایران باعث عزت و اقتدار و امنیت ایران زمین می‌شوند، یک مشت سلبریتی بی هویت و خائن، همانند یک مشت خائن اقتصادی و سیاسی بی وطن و فراری ، با برهنه شدن و مزدوری برای دشمنان باعث ابتذال و ناامنی کشور شدند
  • اسلام شاهری IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    12 13
    تاریخ به ما نشان داده وگفته ایران به هیچ کشوری دست درازی وتعدی نکرده ولی همیشه مورد هجوم افراد وحشی وغارتگرواقع شده ولی جبران کردن دستشان را از این مز وبوم قطع کردن حالا دراین ادوار وزمان هم داریم میبینیم ازاول انقلاب تا حالا که خودمان شاهد عینی اون بودیم جنگ تحمیلی کشتار مردم وبزرگان ما توسط منافقین ترور نخبگان ما واین همه شهید که ما همه مدیون انها هستیم تا حاج قاسم عزیز وان همه شهید مدافع حرم توسط داعش جانی تا امروز حالا هم دارن شیطانی میکنن تا اشوب وشورش به پا کنن مردم فهیم و هوشیار ما باید همه اینها را بدانند ما همیشه دشمن داشتیم وداریم باید اگاه باشیم وهمیشه پشت مقام معظم رهبری باشیم به امید خدا همیشه پیروز وسربلند خوهیم شد افرین به سردار سلامی عزیز واقای حاجی زاده وهمه پاسدارن سلهشور وفادار به نظام مقدس ۸۰ملیون ایرانی تا اخرین قطره خونمان با شما هستم تا هیچ دشمن ابلهی فکر حمله و نابودی ما را نکنن ما خدا وامام زمان راداریم وکافران شیطان رادارن پس ما پیروزیم
  • علی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    11 17
    دیر نمیشه سردار عزیز از نظر نظامی دقت در عملکرد وحوصله درانتقام قاطعیت درپیامها مخصوصا به گاو شیری وخون آشامان وکودک کشان وزائر کشان لاشه خورها وخیانت پیشگان رجوی و.....درسی بدهید که دیگرهوس بازی با دم شیر را نکنن راه‌هایی برای انتقام هست که به سادگی وبه محکم‌ترین صورت می‌شود بیشترین بازدهی را از انتقام گرفت ومردم کشور را غرق شادی کرد دمتون گرم عاشقان وطن سرداران سلابت
  • قاسم زارع IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    9 15
    باسلام وخدا قوت به نیروهای امنیت خداوند یارو یاورتان این دشمنان همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می ترسند باید ارامششان را بگیرند تا بفهمند وبدانند ایجا ایران است اینجا مهد تمدن و قرش شیران است اینجا یادگاران شهیدان است ما به یاری خداوند زیر ساییه پرچم مقدس ایران سرافراز ایستادهایم یا علی الهم صل علی محمد وال محمد یا علی ابن موسی الرضا المرتضی
    • محمد رضا IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      8 12
      درود بر فرمانده شجاع و همچنین بزرگ مرد ایران شهید حسن طهرانی مقدم هنرمندترین فرد که با هنر و خلاقیت ایران عزیز را بیمه کرد والان که بعضی از سران اروپا دارند هارت وپورت میکنند همان عصبانیت از وجود موشکهای ساخت این مرز و بوم ودر راس آنها شهید بزرگوارا طهرانی مقدم میباشد
  • م IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    7 11
    امیدوارم امریکا از منطقه اخراج شود و درسی به عربستان و اسرائیل داده شود ،اما نکته مهم این اختلاسگران و کسانیکه در راس بودند و دزدی کردند محاکمه شدید شوند در پست و مقامی هستند بعد در خارج از نقشه ایران برای دشمنان ب نامه ریزی کرد مهم اقتدار ایران است و دزدیها کم شود به امنیت بودجه زیادی داده شود به معلم ها و علم هم بودجه زیادی داده شود
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    6 10
    سلام و سلامتی برای ارتش ،سپاه و نیروهای امنیت ایران. ایران در طی این ۴۳ درگیر دسیسه های متفاوت دشمنان خارجی و داخلی بوده است. با یاری آقا امام رضا این فتنه تیز نابود خواهد شد و ایران سربلند پیش خواهد رفت. فقط بدبخت آنهایی که در این امتحان روسیاه درآمدند.
  • حجت راهبی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 6
    ایکاش صدای ملت ایران شنیده میشد این ملت همیشه پشت نظام بوده و آرزوهای دشمنان را به باد داده حق ملت زندگی بدون آرامش نیست
  • حمید IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 3
    ان شاءالله کوبنده ، لرزاننده و با قاطعیت بر دل دشمن بزنید .