رئیس شورای شهر در رابطه با تصاویر ناسا از توده متان در تهران گفت: عکس منتشر شده از جنوب تهران درست نیست و گویا برای یک کشور دیگر است.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران نیز در واکنش به تذکر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل خطاب به این عضو شورا گفت: پیگیر برگزاری جلسات اضطراری شورای ترافیک تهران باشید. مسئولان مربوطه را برای ارائه گزارش در این زمینه به شورا دعوت می‌کنیم اما می‌دانید که آنها نیز پاسخ، بهانه و دلایلی می‌آورند.

منتظر گزارش شهرداری در مورد گاز متان هستیم | شاید خبر ناسا سیاسی باشد | نمی‌توان گفت که امکان تولید گاز متان هست یا خیر 

ارتباط گزارش ناسا درباره گاز متان با ناآرامی‌های اخیر کشور | اگر چیزی هم هست، برای مدیریت قبلی بوده

 ماجرای گزارش ناسا در مورد ابر متان در تهران | واکنش یک مدیر شهرداری تهران

او با بیان اینکه جدول‌های شهر برای برخی نان‌دانی شده که همه را حتی شورا و شهرداری را رنگ می‌کنند، گفت: چندی پیش جدول‌های وسط بزرگراه صیاد شیرازی را می‌خواستند تعویض کنند که ما همانجا آنها را متوقف کردیم چرا که بلوک‌های سیمانی خوبی داشت و به آنها گفتیم که بروید به جای این کارها یک اتوبوس بخرید که ورود حتی یک اتوبوس به تهران غنیمت است.

چمران در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در رابطه با انتشار تصویری از توده گاز متان در جنوب تهران توسط ناسا، گفت: عکس منتشر شده از جنوب تهران درست نیست و گویا برای یک کشور دیگر است و در مورد توجه به آلودگی هوا در برنامه توسعه نیز ما پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم شهرداری اقدامات موثرتری در این زمینه به جای رنگ کردن جدول وسط خیابان انجام دهد. چرا که اشاره کردم که جدول وسط خیابان را سفید و سیاه می‌کنند که این فقط در پادگان‌های نظامی انجام می‌شود و در کشورهای دیگر بلوک‌های سیمانی را رنگ هم نمی‌کند. هر چند که در کاهش تصادفات در حدودی موثر است اما الان ضرورتی ندارد و بهتر است این پول را صرف خرید حتی یک اتوبوس کنند.

کد خبر 720360
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha