مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

اغتشاش

به گزارش همشهری آنلاین، روح الله حکیمی فرد مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان جزئیاتی از حادثه تروریستی در فلکه نگهبانی خانه اصفهان اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه در پی فراخوان گسترده ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش نیروهای حافظ امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: پس از آن عوامل تروریستی از بین اغتشاشگران با رگبار به سمت نیروهای مدافع امنیت تیراندازی می‌کنند که ۲ نفر از نیروهای بسیجی به نام محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح هستند. 

حکیمی فرد با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 720797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • شهروند ... IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    17 39
    کارمون شده تکذیب دروغ های اونا و بیانیه دادن ... لطفا و خواهشن جدی تر عمل کنید ... اینها که قوی تر از ارتش رجوی ملعون نیستن که توی کمتر از چند روز بساطشون جمع شد ... بسه دیگه مماشات ... گردن کلفتی و قدرت نمایی اینها داره جدی میش ... بولتون جنایتکار رسما گفته مخالفین رو مصلح کردیم ... آخه مبارزه با تروریست با بیانیه و سخنگوی دولت مهربون و تفنگ پینت بال مگه میشه ؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟
    • فرشاد IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      56 10
      آنقدر نزاشتید مردم حرفشون بزنن اعتراض کنن که کار به اینجا کشید .گفتیم رفراندم گفتید همه طرفدار نظام هستند.
    • reza IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      37 7
      دیگه تمامه ماجرا ...
  • علی میرحسینی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 5
    واقعا یکی نیست به این آقایان جمهوری اسلامی بگه تا کی می خواهید مدارا و مماشات کنید. چرا باید نیروهای عزیز انتظامی و بسیجیان عزیز به دست مشتی اوباش به شهادت برسند. واقعا حیف نیست این عزیزان بی دلیل اینگونه پرپر بشن. لعنت و نفرین خداوند بر تمامی آنهایی که از بیگانگان پست فطرت و مزدوران داخلی آنها خط می گیرند.
  • علی میرحسینی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 5
    آیا وقت آن نرسیده یکبار و برای همیشه ریشه این مزدوران بخشکانند تا دیگر مزدوری جرات نکند نیروهای عزیز حافظ امنیت مورد تعرض قرار و به شهادت برسانند
  • حسین IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    1 4
    سلام وخسته نباشیدبه مامورین حافظ امنیت لطفا یک باررفتاری که دولت هایه غربی بامردمشون میکنن شمابااختشاش گران بکنیدتوقبلش مرز هاروببندین تاهیچ کمکی بهشون نرسه تاوان جهل وجنایتشون رومردم دهک هایه کم درامد میدن