سخنگوی شهرداری تهران جزئیات مضروب شدن دو مأمور مترو در پی حوادث شب گذشته در برخی ایستگاه‌ها را تشریح کرد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، مطهر محمدخانی در مورد جزئیات مضروب شدن دو مامور مترو در پی حادثه شب گذشته مترو گفت: در ساعت ۱۷ دیروز در ایستگاه تئاتر شهر حدود ۱۰ نفر از آشوبگران وارد مترو شدند.

او با بیان اینکه این افراد تلاش داشتند که با باز نگهداشتن درب در یکی از قطارها، مانع حرکت قطار شوند افزود: این مسئله سبب اختلال در سیستم مترو شد و نارضایتی مسافران را به همراه داشت، در این میان همکاران مترو تلاش می کنند که مانع این حرکت شوند و از تجهیزات مترو صیانت کنند که مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

محمدخانی با بیان اینکه یکی از همکاران مضروب مترو صبح امروز از بیمارستان مرخص شد، اما متاسفانه همکار دیگر به دلیل ضربات چاقویی که به او وارد شده از ناحیه ریه دچار آسیب جدی شده و همچنان تحت مداوا است.

او با اشاره به اعلام پلیس مبنی بر دستگیری تعدادی از ضاربان، در مورد میزان خسارات وارد شده به مترو، گفت: هنوز جمع بندی نهایی به دستمان نرسیده اما خسارت قابل توجهی در روز گذشته به تجهیزات مترو به خصوص در خط ۴ وارد شده است.

کد خبر 720968
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    چرا با اعصاب مردم بازی میکنید این همه فیلم موجوده که دارن با تفنگ پینت‌بال مردم و میزنن
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      پلیس الکی جایی نمیره
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      مظلومیت پلیس در این کامنت نهفته است پلیس با تفنگ پینت بال میزند اغتشاشگرا با جنگی
    • سیدعلی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      اغتشاش گر و تروریست مردم نیستن
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      13 20
      چرا از خودت نمی پرسی پلیس اونجا چکار داشته ؟ آیا همیشه پلیس در داخل ایستگاه تئاتر شهر مستقر هست ؟ چرا وقتی پلیس با اغتشاش گر برخورد میکنه ، حامی اغتشاش گر میشوی ؟ الان خسارات به مترو را پلیس وارد کرده یا اغتشاش گر ؟ آیا هزینه خسارت را متقبل میشوی ؟ چرا دلت برای وطنت نیست ؟ چرا متوجه نیستی که در آن محل فراخوان داده بودند خرابکاران ؟ چرا تروریست را در پناه خودت میگیری ؟ آیا چون اغتشاش گر از نوجوانان سوء استفاده میکنه ، حق به جانبش هست ؟ چرا .....
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    طرف زده با چاقو مامور مترو رو زخمی کرده بعد میان میگن پلیس اونجا چکار میکرده