همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سعید جلیلی در دیدار با خالد مشعل درباره آخرین اوضاع در نوار غزه و ادامه جنایات اشغالگران اسرائیلی در این منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، آخرین اوضاع غزه و تحولات منطقه را بررسی کردند.
 
در این دیدار رمضان عبدالله شلح گفت : رژیم صهیونیستی با وجود حملات وحشیانه خود در شش روز گذشته نتوانست حملات موشکی رزمندگان مقاومت را متوقف کند و بیش از 700 هزار شهرک نشین صهیونیست شب و روز خود را در پناهگاه ها سپری می کنند.

از ادامه راه مقاومت هرگز کوتاه نخواهیم آمد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ، در جمع خبرنگاران تاکید کرد : مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه دارد و از حقوقمان در این باره کوتاه نخواهیم آمد.

ابوطارق زیاد افزود : سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به سوریه در چارچوب تلاش عربی - اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین صورت می گیرد و در این دیدار بر حمایت ایران از مردم و مقاومت فلسطین تاکید شد.

وی ادامه داد ، ایران همواره در کنار ملت فلسطین که 60 سال برای تشکیل کشور مستقل و خروج اشغالگران مقاومت می کند ، بوده است و ما این حمایت را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرط های برقراری آرامش در غزه تصریح کرد : شرط ما باز شدن همه گذرگاه هاست و بر شرط های خود تاکید جدی داریم.

ابوطارق با اشاره به اینکه آماده دریافت کمک از همه کشورها هستیم ، افزود : ما حمایت عربی - اسلامی از مردم فلسطین را در مسیر مبارزه این ملت به منظور پایان جنایات اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین های اشغال شده خواستاریم.

این شخصیت فلسطینی در این حال تاکید کرد : با وجود امکانات اندک ، مردم فلسطین در این جنگ نابرابر پیروز خواهند شد.

کد خبر 72160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز