ناصر قراگزلو: تیم پیکان بعد از روند موفقی که در این فصل داشت در چند بازی اخیر نتوانسته بود نتایج خوبی را به دست آورد.

همین موضوع موجب شده بود که مدیرعامل باشگاه پیکان، رسما اعلام کند چنانچه اصغر مدیرروستا سرمربی این تیم در بازی برابر مقاومت سپاسی شیراز نتیجه لازم را به‌دست نیاورد رسما از کار برکنار خواهد داشت تا شاید با این شوک، سرمربی پیکان تدابیری اندیشیده و به نتایج مطلوبی برسد. در نهایت پیکان موفق شد در شیراز تیم مقاومت سپاسی را شکست دهد.

اصغر مدیرروستا در گفت‌وگویی با همشهری در رابطه دیدار با مقاومت سپاسی می‌گوید:‌ «بردن مقاومت در شیراز و ورزشگاه حافظیه واقعا کار راحتی نبود اما خوشبختانه تیم ما به یک برد شیرین دست پیدا کرد. بردی که برای تیم ما بسیار حائز اهمیت و روحیه‌ساز بود. تیم
مقاومت سپاسی یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ‌برتر محسوب می‌شود که اساس و تکیه بازیکنانش بر دوندگی و جنگندگی قرار دارد. بازیکنان مقاومت سپاسی از دقیقه یک تا 90 با تمام توانشان در مصاف با ما برای تیمشان بازی کردند این موضوع واقعا جای تقدیر دارد به همین دلیل هم من به غلام پیروانی به خاطر تیم خوب و بازیکنانش تبریک می‌گویم.»

سرمربی پیکان با وجود تهدید‌هایی که پیش از مسابقه در خصوص برکناری‌اش شنیده می‌شد، می‌گوید:‌ «شاید باور نکنید اما صحبت‌ها و مسائل اخیر برای من شخصا هیچ بار روانی نداشت و روی عملکردم تاثیر منفی نگذاشته بود. قبل از بازی با مقاومت سپاسی هم به بازیکنان تیمم گفتم تنها روی پیکان و تیمشان متمرکز باشند و اصلا به نتایج قبلی ما کاری نداشته باشند. پیکان در چند دیدار قبلی‌اش نتایج خوبی را مقابل حریفان کسب نکرده بود با این وجود مدیرروستا اعتقاد دارد تیمش با مشکل خاصی مواجه نبوده است.

پیکان برخلاف برخی گفته‌ها اصلا با بحرانی مواجه نبود دوست ندارم وارد این موضوع یعنی برکناری‌ام و سایر مسائل شوم. این مسائل تنها احتمالات و شایعاتی است که از جانب برخی‌ افراد گفته و به آن دامن زده می‌شود.» مدیر روستا با وجود صحبت‌هایی که چندی قبل مدیرعامل پیکان در مورد برکناری وی از سمت سرمربیگری زده بود رابطه‌اش را با مدیرعامل تیم، منطقی و خوب می‌داند: «مدیرعامل پیکان مدیر خوب و دلسوزی است اما من فکر می‌کنم برخی از اطرافیان مدیرعامل به او اطلاعات غلطی می‌دهند و باعث می‌شوند که برخی اوقات وی ناخواسته وارد موضعی جدید شود و حرف‌هایی را مطرح سازد. زمانی که تیم ما به صدر جدول آمد شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد.

من در همان مقطع در جلسه‌ای که با آقایان ابوترابی، منطقی و صاحب‌پناه داشتم روی این موضوع تاکید کردم که بعد از صدرنشینی پیکان، حالا وظیفه مدیریت باشگاه است که تیم را به لحاظ مالی، (پرداخت‌ها و پاداش‌ها)  طوری حمایت کند تا کماکان به روند صدرنشینی یا لااقل بالانشینی‌اش ادامه دهد. اما به هر دلیل بازیکنان تیم ما به لحاظ مالی و پرداخت نشدن به‌موقع پاداش‌ها تا حدودی با مشکلاتی مواجه شدند که این موضوع روی عملکرد روحی و نتیجه‌گیری بازیکنان ما تاثیر منفی گذاشت و این امر به نظر من تا حدود زیادی ناخواسته روی نتایج پیکان تاثیرگذار بود اما مطمئنا با رفع چنین مشکلاتی، قطعا پیکان دوباره اوج خواهد گرفت.»

مدیرروستا بار دیگر تاکید می‌کند:‌ «من وارد مسائل اخیری که گفته شده بود از کار برکنار خواهم شد نمی‌شوم چون اعتقاد دارم برخی‌ و در واقع اطرافیان مدیرعامل ما که اتفاقا عناصر تاثیرگذاری هم هستندباعث بروز حاشیه‌های اخیر هستند و سعی دارند افکار وی را تحت تاثیر خواسته‌های خودشان قرار دهند، با این وجود من اصلا فکر نمی‌کنم که امنیت کاری در پیکان ندارم و در تعطیلات لیگ بیشترین استفاده را از بازیکنان تیمم خواهم برد. اوائل فصل مشکلاتی بین من و مدیریت تیم وجود داشت که به خوبی حل و فصل شد. تا لحظه‌ای که در این تیم هستم با تمام وجود برای پیکان کار می‌کنم. در ضمن فکر می‌کنم پیکان در این فصل به نسبت سال‌های قبل، جایگاه قابل قبول‌تری دارد.»

کد خبر 72351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز