علیرضا اصغرنژاد در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: قرار است سرویس ریز مکالمه به سرویسهای سیستم e-care شرکت ارتباطات سیار اضافه و این سرویس به مشترکان ارایه شود.
وی با بیان این که برای راهاندازی این سرویس در حال انجام هماهنگیهای لازم هستیم تصریح کرد: مشترکانی که در این سیستم عضو هستند میتوانند درخواست خود را به سیستم ارایه دهند و مدت زمانی که ریزمکالمه آن را میخواهند مطرح کنند که بعد از 24 ساعت بسته اطلاعاتی به ایمیل مشترک ارسال میشود.
او درباره هزینه استفاده از این سرویس یادآور شد: این سرویس قرار است به صورت رایگان به مشترکان ارایه شود اما ممکن است هزینهای برای آن درنظر بگیرند که به صورت کاراکتری یا صفحهای محاسبه شود.
اصغرنژاد تصریح کرد: این سرویس فعلا برای مشترکان دائمی همراه اول است و چون مشترکان اعتباری از سیستم شارژ استفاده میکنند نمیتوانند از این سرویس استفاده کنند.
معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران در ادامه اظهار کرد: در حال حال حاضر مشترکان برای دریافت ریزمکالمات خود میتوانند با در دست داشتن کارت شناسایی به یکی از دفاتر هشتگانهی دولتی مراجعه کرده و ریز مکالمات خود را دریافت کنند.
وی دربارهی هزینه این کار گفت: هزینه برای دریافت ریزمکالمات برای هر صفحه 50 تومان محاسبه میشود که در قبض مشترکان آورده میشود.