یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه،پردیس، دماوند و شهر رودهن خبر داد.

آلودگی هوا

به گزارش همشهری آنلاین، عابد ملکی معاون استاندار تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز یکشنبه با حضور اعضاء برگزار شد که با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن به صورت غیر حضوری فعالیت کنند.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن تعطیل خواهد بود.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا و پس فردا ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

کد خبر 727191
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهلا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 5
    مدارس بصورت غیر حضوری دیگر وجود ندارد فقط شبکه شاد است که درسهای بسیار ساده با این اینترنت نا کارآمد می دهد چرا بساط درس دادن بصورت مجازی از مدارس برداشته شده و اینترنتها را ضعیف کردید