سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درخصوص وضعیت جوی استان‌های کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور در آخرین پیش‌بینی‌های خود از وضعیت جوی کشور اعلام کرد که امروز جمعه (۲۵ آذرماه) در شرق استان‌های لرستان و خوزستان، جنوب همدان و مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، غرب فارس، برخی مناطق اصفهان، یزد، سمنان و شرق تهران و همچنین در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در سواحل شمالی ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

شنبه (۲۶ آذرماه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارندگی در گیلان، مازندران و گلستان افزایش می‌یابد و غرب دریای خزر مواج است. همچنین در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و کرمان، برخی مناطق اصفهان، یزد، سمنان و ارتفاعات تهران بارش باران و در ارتفاعات برف انتظار می‌رود.

یکشنبه در مرکز، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و ابرناکی و در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه (۲۸ آذرماه) فقط در جنوب شرق کشور وزش باد پدیده غالب است و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایدار است.

سه‌شنبه (۲۹ آذرماه) در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. به تدریج از اوایل شب در شرق اردبیل و گیلان نیز ابرناکی، کاهش دما و بارش انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود.

تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت و در روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

برای استان تهران فردا ۲۶ آذرماه ابری احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه ۲۷ آذرماه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 728277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha