چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

مجروح شدن یکی از بازیگران نمایش «جاودانگی» از جمله رویدادهای چهارمین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر است.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، علی نوابی، بازیگر نمایش «جاودانگی» که روز گذشته، سه شنبه ۴ بهمن در جشنواره تئاتر فجر اجرا داشت، همزمان با اولین اجرای این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه دست شد. دست این بازیگر به دکور نمایش گرفت و دچار خونریزی شد. به طوری که به ناچار دستش را باندپیچی کردند و او با دست باندپیچی‌شده روی صحنه رفت و به ادامه بازی خود پرداخت.

گرچه دست این بازیگر خونریزی زیادی داشت، او در اجرای دوم نمایش هم روی صحنه رفت. نمایش «جاودانگی» نوشته اصغر گروسی و کار محسن جاور به عنوان کاری از یزد، روز گذشته در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

اما تالار دکتر ناظرزاده کرمانی، میزبان قاسم احمدی لاشکی، معاون وزیر آموزش و پرورش بود. این مدیر روز گذشته با حضور درتماشاخانه ایرانشهر به تماشای اولین اجرای نمایش «مامور خیابان نود و دو» نوشته داود فتحعلی بیگی و کار میثم زندی نشست که از نوشهر در این دوره از جشنواره جضور دارد.

تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روز گذشته شاهد استقبال تماشاگران از نمایش «خاکستری» بود. این نمایش نوشته و کار پریا امینی است که از شهرکرد در جشنواره شرکت کرده است.

کد خبر 737349
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha