مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

گروه شهری: 57 پروژه فرهنگی- اجتماعی با حضور شهردار تهران در منطقه 14 افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری تهران، حمید رضا سلیمانی، معاون امور فرهنگی- اجتماعی شهرداری منطقه 14 تهران با بیان این مطلب گفت: این پروژه‌ها شامل مجتمع‌های ورزشی و سرای محله و دیگر پروژه‌ها با زمینه فرهنگی- اجتماعی است که تمامی آنها در یک روز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: 3 مجتمع ورزشی شهدای گمنام، شهید بروجردی و شهید نواب صفوی و 5 سرای محله شکیب، قیام، شکوفه، آهنگ و تاکسیرانی امروز به بهره برداری می‌رسد. با این حساب تعداد مجتمع‌های ورزشی جامع واصلی منطقه 14 تهران به 6مجتمع افزایش خواهد یافت و حداقل نیازهای منطقه را برطرف می‌کند.

سلیمانی بیان داشت: مجموعه ورزشی ایثار گران، خانه کشتی، 2قطعه چمن مصنوعی، سوله‌های ورزشی اصفهانک، بوستان مینا، بوستان سمیه و زورخانه‌های دولاب و قیاصی از دیگر پروژه‌هایی هستند که امروز با حضور شهردار تهران مراحل اجرایی آنها آغاز شده یا به بهره برداری می‌رسند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 14 تهران اظهار کرد: زمانی که در هر منطقه یک ناحیه با عنوان پایلوت برای اجرای طرح ناحیه محوری در نظر گرفته شد ناحیه 5 منطقه 14 به‌عنوان برترین ناحیه در سطح تهران انتخاب شد و بعد از آن هم در ارزیابی‌های مناطق جزء مناطق موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به تصویب طرح پیوست اجتماعی برای پروژه‌های شهری تصریح کرد: هر پروژه‌ای که طراحی می‌شود باید پیوست اجتماعی داشته باشد و براساس اهمیت پروژه پیوست‌های مختلف برای آن تهیه می‌شود که این اقدام از مسائلی بود که در دوره‌های گذشته مغفول مانده بود.

کد خبر 74089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز