مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: الحمدلله سیستم امنیتی و عمده جبهه انقلاب هوشمندانه عمل می کند و انشالله آینده انقلاب اسلامی درخشان است و طراحی های دشمنان هم نقش بر آب خواهد شد.

طائب

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در بخشی از گفتگو با فارس گفت: من معتقدم اتفاقا برخوردی که با سلبریتی ها  شد تا حدودی اصول جنگ ترکیبی فعلی رعایت شد. یعنی موقعی که فرضا آن آقا آمد و گفت دختر اردبیلی را کشتند، زود نرفتند با روش امنیتی با آن برخورد کنند، چرا؟ چون در جنگ ترکیبی، او فالوور دارد، طرف مقابل می‌خواهد هیجان فالوور بیش‌تر شود، هیجان تبدیل به خشونت شود، سیستم امنیتی اگر میخواهد با جنگ ترکیبی مقابله کند، باید تحملش را بالا ببرد که این فالوور هیجانی‌تر نشود و تبدیل به خشونت هم نشود. کاری که کردند، به نظرم عالی بود. این فرد را خواستند و گفتند برای ادعای خود سند اگر داری سند بده و ...

مشروح این گفتگو را می توانید از اینجا بخوانید.

رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کرده و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از این ادعا بود که نام اسرا پناهی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به عنوان کشته‌ شدگان مطرح شد که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات درباره جان باختن این دانش‌آموز دختر را تکذیب کرد.

اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی بازیکن سابق تیم ملی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، خبر کذب کشته شدن یک دانش‌آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

انتشار این مطلب واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و حتی از وی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت دایی مجددا مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد و در پست جدید نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

قوه قضاییه نیز اعلام کرد که اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح شده درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

کد خبر 742981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    6 0
    آخه این چی می‌دونه مردم تو فشارن
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 5
    دربعضی ازفیلمهای سینمایی رباتهایی میسازند که وسط فیلم رباتها علیه سازندگانشان حمله میکنند .علی دایی بیکار مانند هزاران جوان بیکارایرانی راچه کسی مشهورکرد.غیراز قراردادهای میلیاردی.غیراز صدا وسیما.وغیر از...وحالا بخواهید با ترفند رامش کنی.