در دیدار مقابل لیل که شاگردان کریستوف گالتیه به لطف ضربه ایستگاهی لیونل مسی در وقت‌های تلف‌شده به پیروزی رسیدند، نیمار بار دیگر دچار مصدومیت شد.

نیمار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، اگرچه هنوز شدت مصدومیت نیمار مشخص نیست، اما واضح بود که این بازیکن با درد از زمین خارج شد. اولین چیزی که به ذهن هواداران فرانسوی و جهان می‌رسد، بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ است که آنها باید شکست خانگی خود برابر این تیم را جبران کنند.

رسانه‌های اجتماعی البته نظر بدبینانه‌تری داشتند، زیرا مصدومیت نیمار زمانی اتفاق افتاده که چیزی به روز تولد خواهرش نمانده است. این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم نیمار در ۱۰ سال گذشته «به طور اتفاقی» به‌ندرت تولد خواهر و برادرش را از دست داده است.

فقط در سال ۲۰۲۲ در آن روز مقابل بوردو بازی کرد که در آن بازی گل هم زد، اما پس از آن در لیگ قهرمانان اروپا با شکست در مقابل رئال مادرید حذف شدند.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم میزان مصدومیت نیمار در چه حد است و آیا بالاخره می‌تواند بخشی از یازده نفری باشد که گالتیه، سرمربی پاری‌سن ژرمن برای رویارویی با باواریایی‌ها در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل این تیم قرار می‌دهد یا نه.

کد خبر 743091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha