فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما با جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران هیچگاه در صلح نیستیم، گفت: امروز اروپا عریان و آشکار و به‌طور رسمی وارد جنگ غیرسخت با ما شده است.

حسین سلامی

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر حسین سلامی در آستانه فرخنده میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، دیدار و گفتگو کرد.

 سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته زادروز امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و قدردانی از مراتب محبت فرمانده کل ارتش و آحاد ارتشیان عزیز نسبت به همکاران و همرزمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوبال دفاعی انقلاب و ملت عظیم‌الشأن ایران هستند که به مثابه پیکره‌ای واحد، دشمنان میهن عزیزمان را مایوس و ناکام ساخته‌اند.

وی افزود: دشمنان بزرگ ما به وسعت همه قدرت‌های شیطانی عالم پیچیده‌ترین، جدی‌ترین و قدرتمندترین نقشه‌ها و ترفندهای خود برای دستیابی به اهداف شوم علیه ایران و ایرانی را در تلاشی ناکامی و شکست‌خورده بکار گرفته‌اند.

 سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما با جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران هیچگاه در صلح نیستیم، خاطرنشان کرد: امروز اروپا عریان و آشکار و به‌طور رسمی وارد جنگ غیرسخت با ما شده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تهی شدن و ته کشیدن ذخایر راهبردی قدرت‌های استکباری و ضد ایرانی برابر ملت ایران تصریح کرد: دشمنان پس از اضمحلال صدام و رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله،  تروریسم تکفیری را تولید، سازماندهی و به میدان نبرد با انقلاب و ایران عزیز گسیل داشتند، اما با الطاف و امدادهای الهی،  درایت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، هوشمندی و هوشیاری ملت و حماسه‌آفرینی‌های مدافعان حرم در جبهه مقاومت اسلامی آن‌ها هم مضمحل شدند.

سرلشکر سلامی افزود: کار دشمن به جایی رسیده است که اپوزیسیون سرگردان و بی‌خاصیت و ورشکستگان سیاسی طرد شده توسط ملت ایران را به میدان آورده تا از پیش‌روندگی، شادابی و قدرت‌افزایی ایران و ایرانی جلوگیری کند، اما کاری از پیش نمی‌برند.

وی ماموریت و مسئولیت سپاه و ارتش در قبال صحنه‌آرایی‌های دشمنان در میدان دشمنی با انقلاب و ملت ایران را بسیار سنگین و خطیر برشمرد و تاکید کرد: امامین انقلاب اسلامی ارتش و سپاه را دارای استعدادهای فوق‌العاده و در تراز و تعداد قدرت‌های بزرگ قرار داده‌اند، به‌گونه‌ای که ایران اسلامی به طرف هر کشوری برود پیروز می‌شود، این در حالی است که در صحنه‌های معکوس امریکایی‌ها به  طرف هر کشوری بروند چیز جز شکست عاید آنها نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه وحدت، اخوت، دوستی، یکدستی، هم‌افزایی و هماهنگی همه‌جانبه سپاه و ارتش را ضامن اقتدار ایران عزیز برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: به فضل الهی ارتش و سپاه به‌عنوان بازوان پرتوان و قدرت‌ساز ایران اسلامی، پاسدار انقلاب و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی هستند.

کد خبر 744111
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 155
  • نظرات در صف انتشار: 229
  • نظرات غیرقابل انتشار: 387
  • عباس LT ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سردار عزیز ما هم خیلی وقته با دنیا در جنگ هستیم گاهی نرم گاهی سخت ولی همیشه در حال جنگ بودیم شما محبت کنید موقعیتی بسازید وجنگ را با صلح عوض کنید تا هم کشور وهم ملت ایران کمی از تحریم‌ها و فشار ها نجات پیدا کند چون خودتان بهتر می دانید جنگ فقط نابودی وویرانی و بدبختی ببار می آورد از شما ممنون هستم
    • عبرت IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      گاهی شما دنبال جنگ نیستی ... دزدان مال و ناموس وقتی به خانه ات چشم طمع دارند خودت چکار میکنی ؟؟؟ میری باهشون مذاکره میکنی و قسمتی از خانه و ناموست را در اختیارشان قرا میدهی ؟؟؟ اگر جوابت اره هست که صحبتی نمیماند ام اگر جوابت نه است و وایسادن تا پای جان هست که فعلا ملت ما دارند همین کار را میکنند بجز عده ای قلیلی که بی غیرت و بیشرف هستند
    • توانا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      عباس آقا ظاهرا شما مطلب را درست نگرفتید آنکه خواهان جنگ هست ایران نیست ، جنگ را همیشه غرب به سرکردگی شیطان بزرگ امریکای جنایتکار به ایران تحمیل کردند . احتمالا شما زمان جنگی که امریکاییها با تحریک صدام برای حمله به ایران عزیز شروع کردند نیودید ، جنگ نفت کش ها برای شکستن کمر اقتصاد ایران را به یاد نمیتوانید بیاورید . حمله مستقیم شیطان بزرگ به سکوهای نفتی ایران را برای کمک به صدام نمیدانید . حتی از حمله موشکی ناو شیطان بزرگ به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس بی خبرید . اما حداقل جنگ اقتصادی و تحریم هایی را که برای شکستن عزم مردم با حداکثر توان که خیلی وقته شروع کردند به عینه می بینید ! حداقل ترورهای متعدد دانشمندان ایرانی را که به ده ها مورد میرسد می بینید ! تشکیل داعش را در کنار مرزهای ایران را که می بینید ! خرابکاری و حمله به تاسیسات ایران را که می بینید ! شما را چه شده آنچه با چشمان خود میبینید را رها کرده اید و جنگ رسانه های دشمن که از حلقوم کثیف روباه پیر استعمار و رسانه های وابسته مختلف از جمله مجازی اینگونه بر روی شما موثر افتاده و ایران را به جنگ طلبی محکوم میکنید !؟
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      اگر همین سپاه نبود الان باید نوکری اجانب و داعش را میکردی
  • محمد فرزند ایران IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اینقدر بر طبل جنگ نکوبید
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      بنابه گفته مسئولین کشورمان تحریم فقط ۲۰درصد براقتصاد تاثیرداشته ۸۰درصد ناکارآمدی مسئولین وحکمرانان خودمانه
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اگر جنگ نکنی به دلیل بی ثباتی برجام و.. دلار ۱۰۰ تومن میشه. الان ثبات نیست و مذاکره هم فایده نداشت. نه پول را پس دادند نه تحریم رفع شد نه بمب اتم ساختی و نه سرطان با رادیو دارو درمان شد. قیمت مسکن صد برابر شد با خودرو.
    • علی ایرانی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      161 9
      حقیقت همین است
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    راستی اجاره مسکن می دهی یا حقوق شما ماهی چند هست خواهشاً به فکر مردم داخل هم باشید یکی پورشه سوار شده یکی کاری سوار
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      نادان ما با کسی جنگ نداریم این دشمن است که سر جنگ دارد وما درسی به انها خواهیم داد که مرغهای اسمان به حالشون گریه کنند
    • جعفر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      دشمن واقعی کسیه که به آدم آسیب وارد کنه، الان کی واقعا به مردم ایران آسیب معنی میرسونه؟؟؟؟ ... ... ... .... .... .... الان دقیق کشور دست داخلی ها اداره میشه یا خارجی ها؟؟؟؟
  • احمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ما با کسی جنگی نداریم
    • داوود IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      اروپا و آمریکا نان شبتو بریدن . نترس جنگ نمیشه.اگرهم شد تو نرو
  • سجاد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ایران اگه سرفراز و استوار هست بخاطر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب و ارتش جان برکف و استوار هستش زنده باشید و سلامت.شیرمردهای مرد
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      اتفاقا برعکس میگی اگه زندگی ها نابود شدن و فقر گسترده شده زیر سایه افکار .... یه عده ... ... ...
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      تو برواگرمثل ماتوزاهدان گرسنگی میخوردی دنبال جنگ نبودی
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    در حد ارزش پول ملی به این حرفا اهنیت میدم
    • DE ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      میشه بفرمایید معنی سر فراز چیست. شاید منظورتان تو تورم و قیمت‌های دلار ارزاق و مسکن و خودروست.یکم خجالت بکش ...
    • امید IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      70 5
      تو راستی
  • ناشناس IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    شمافکرنیروهای نیابتی وسوریه ولبنان وونزوئلا باشید
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چهل ساله مرگ بر این و آن میکنید چه انتظاری دارید؟!
    • یه کاسب IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      159 9
      و یه خورده هم فکر ملت
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اگ شماها انگشت تو لونه زنیورنکنین کاری بهتون نداره .
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    میشه بگید از ۲۰۰ کشور جهان با کدومشون رابطه خوبی دارید؟
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      کشورهای جهان دویستاست؟ ما با ۱۹۴ تاش رابطه خوبی داریم ولی اونای دیگه موش میدوانند
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بردارعزیزوگرامی مستدام باشید.
  • نقی رستخیز IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    خداحفظت کنه مرد، مبادخسته سمندت که تیزمیرانی
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      مگه سردار هم سمند سوارند خخ
  • جانباز زیر ۲۵ درصد که تاکنون یک ریال کمک و مساعدتی PL ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    جناب آقای سلامی سلام شنیدیم با همت جنابعالی در هفته بسیج به اتفاق وزیر صنعت هدیه امتیازی برای خرید یکدستگاه خودرو ال ۹۰ در قبال اخذ وجه برای ایثارگران جانبازان زیر ۲۵ درصد قراره تصمیم گیری فرمائید که از این قدردانی تان واقعا سپاسگزاریم جانبازان زیر ۲۵ درصد تاکنون ریالی مدیون نظام نبوده و نیستند حداقل بتوانند یک خودرو با قیمت کارخانه خریداری نمایند منت بر آنها گذاشتید و همواره بانی کار خیر بزرگی شدید این قشر را در کنار صاحبان قدرت و ثروت به خواسته شان رساندید واقعا پیش پیش متشکریم
  • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سردار محترم. خوب طبیعیه. شما اونا رو دشمن میدونید اونا هر کاری میکنند که ادعای شما رو اثبات‌ کنند و پدر ملت هم زیر بار تحریم خم شده بلکه شکسته .لابد میفرمایید ما جبهه حقیم .البته درسته در ظاهر ما خدا و روز قیامت رو قبول داریم و شیعه علی هستیم و نوکر امام حسین. ولی در عمل آیا کاری کردیم که مردم از ما ناراضي نباشند. حضرت عباسی خودتون ازین وضعیت آشفته بازار راضی هستید. خواهشا افکار تون رو عوض کنید .ولله من وطن فروش نیستم و دلم برای مردم کشورم میسوزه .فقط بدونید با دشمن دشمن کردن چیزی درست نمیشه .برادر من و بزرگتر من خواهشا رویکردتون رو با دنیا عوض کنید .به قول مادر بزرگم از پله دشمنم میرم بالا نه نه دوستم به گرو هست .خواهشا متوجه باشید
    • سپهر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      ایکاش یکی بود که این کلام شمارو که کلام من و خیلی های دیگه هست رو به گوششون میرسوند
  • مصطفی DE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    نمی شود جنابعالی به وصیت نامه حضرت امام خمینی ره عمل کنید و جامعه را بیش از این به فقر و فلاکت نکشید ؟
  • م IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    پاشید یه فکری به حال اقتصاد بکنید پاشیییییییییید
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    دشمن داخل هست
  • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    خوب شما برای این ملت چه کردید؟ چه گلی به سر این ملت زدید. برای مردم فرقی نمیکند. برای مردم ثبات اقتصادی و عدم تورم مهم است. هر کس میتواند. این شرایط را ایجاد کند. یعنی تولید. اشتغال ، رفاه و اسایش و جلوگیری از فساد اقتصادی و رانت و گران سازی عمدی بسم اله
    • امید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      تنها ارگانی که وظیفه اش رابه بهترین وجه ازاول انقلاب تاحالا انجام داده سپاه بوده اگر سپاه نبود الان کشورما تکه تکه شده بود و زنان ودختران مااسیر داعشی به کنیزی فروخته شده بودند، وظیفه معاش واقتصاد وظیفه دولت است که شما با رای به بی کفایت ترین رئیس جمهور تاریخ ایران یعنی روحانی مملکت رادست اووظریف دادین که 8 سال رهاکردن وبه چاه برجام انداخت واگر سپاه وبینادمستضعفان کمیته امداد وحساب صد امام نبودند که طی این دهه اخیر مناطق محروم مرزی ذاتجت گوشش امور عمرانی واقتصادی خودش قرار نمی‌داد الان فقر درانجا موج میزد ولی یک عده احمق می‌گویند سپاه چکارکرده تاسف باره که آن نیرویی که وظیفه اش امنیت است ولی بیچاره هم امنیت راحفظ میکنه هم محرومیت زدایی میکنه وهم کمک اقتصادی به دولت میکنه ونقطه قوت نظام رامتهم می‌کنند ولی دولت‌ها وافراد خودباخته بی تدبیر غربگدای که افتصادکشور را به فلاکت کشاندند رها می‌کنند
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بازم میخواید سنگ صلح امیز بودن برنامه هسته ای رو به سینه بزنید!مرگ یک دفعه شیون هم یک دفعه،باید سلاح هسته ای بسازیم مثل کره شمالی تا کار دستشون بیاد،بخدا اینقدر که ما تحریم شدیم کره شمالی هسته ای تحریم نشده
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      بیچاره الان که مردم کره ی شمالی بدبخت و زندانی هستند. پس لطفا ....
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      ساخت سلاح هسته ای ویا هر سلاح مخرب قدرتمند هیچ دردی از ملت را درمان نخواهد کرد که هیچ وبا تولید چنین سلاههایی توسط، ترکیه، مصر، عربستان، امارات وعراق وحتی آذربایجان ببین چه پیش آمدی بر منطقه و دنیا ببار میاد، ایران و حکومت اسلامی باید کلیه ی ضدیت های خود را اول با خودش وبعد با دنیا حل کند، یعنی چه به همه شاخ نشان بدی بعد مدعی بشی قدرت ما برای حفظ ثبات است، مگر با بی اعتمادی ثبات حاصل میشود، ،،
    • SG ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      80 5
      خدا شفاف بده
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    خدا ریشه کفر و استکبار را نابود کنه انشاله ظهور نزدیکه
    • بنده خدا IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      17 52
      إن‌شاءالله.. اللّهمّ عجّل لولیک الفرج و فرجنا به بحق زینب کبری سلام اللّه علیها..
  • تقی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    به خاطر بی لیاقتی در سیاست سه جبهه غربی عربی عبری و از یک سو نارضایتی داخلی شما را نابود خواهد کرد
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    با همین اوصاع اقتصادی جنگ خیلی وقت شروع شده سردار
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اروپا باایران وارد جنگ شد!؟ سردارچه کیفی میکنی تو؟! خوش بحال شما وامثال شما. کاشکی همیشه جنگ ودرگیری باشه شماهم عمرنوح داشته باشی!!
  • 0 IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    30 88
    به امید پیروزی حق علیه باطل
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اگر سپاه یک لحظه فقط یک لحظه دستشو از پشت ملت برداره با مخ میخورن زمین دیگم نمیتونن بلند بشن درست اقتصاده ما خرابه ولی همین الانم حالو روزمون بهتراز خیلی از کشورهای دنیاست حتی اروپایی وآمریکایی
  • بهمن عبدی فرد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    آقای سردار دلار ‌شده 50 هزار تومان من شرمنده خانواده ام انشاالله شما هم ... .... ... مملکت ما داره با کل دنیا جنگ میکنه بخاطر ... ... ... ... واقعا تأسف
  • علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    همه چیودرست فرمودی اگر کمی انصاف داشته باشیم فقط اقاواقازاده ها شادند من شادی نمی بینم فقط تمام هم وغم ما این شده که اگر بمیریم کجا مادفن کنند پول نداریم قبر بخریم
  • Ali IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اصلا بفکر مردم نیستید
  • احمد IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    شما اگر با کسی کاری نداشته باشید ، مدام طبل جنگ را نکوبیدکسی به ما کاری نداره.
  • قربان IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    درودبرسربازان وطن..که برای حفظ امنیت ایران ایرانی جان برکف هستند...اما سردارعزیز۴۳ ازانقلاب میگذرد وهدف انقلاب بریدن دست بیتالمالخوران ومفسدین وایران اسلامی بارفا وارامش ملت عزیز بود ولی تاامروز خنبری نشد وندیدیم وفقرگرانی فسادوچندین هزاربرابری افزایش یافت پس کی وتاکی اگرغربی ها دشمنان قسم خورده ماهستند پس تاریخ چه میگوید غارت کردن روسها درایران همچنان ادامه دارهست .....ایا روسیه شریک مطمعن برای شماست فکرنکنم.؟ اقتدارهرکشوری با روابط دوجانبه ومنفعت ان کشور پایدارمیشود ..روس ها سر نیروگاه اتمی بوشه به طرز فجیحی سرمارو کلاه گذاشتند وتااکنون هیچ مقامی این واقعیت تلخ را بیان نکرد چرا پس دوباره ودوباره ها زی چتر روس ها سایه گرفتیم ...مطعنم همیشه زیر پایمان را خالی میکنند چون الانم زیرپایمان خالیس ازسمت روسها....ایران مقتدر اول باید جلوی فساد اختلاس رامیگرفت تاامروز شاهد این همه فقر اعتیاد زباله گردی نمیشدیم.طی همین ۲۰ روز اخیر قیمت اقلام مصرفی ازجمله خرما گوشت و.....دوبرابرشد ایناکه واردتی نبودبلکه تولید داخلیس ....اینو پای کدامین دشمن بگذاریم....البته برای مسولین بد نمیشه دراین اب گل الود
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    درود خدا بر سپاه قهرمان خدا یارتان
  • بختیاری صدیقه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    تولد سید الشهدا امام آزادگان ودلسوختگان رابه تمامی مسلمانان جهان ومستضعفان کشورم کهدرسختی وگرانی،ایمانشان وعشقشان رابه مولا دوبرابر کرده تبریک می‌گوییم وروزپاسداررابه جوانمردان وحامیان ضعفا تبریک عرض میکنم
  • محمد حسین دریایی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    باید بازنگری بشه که چه رفتارهائی از ما سر زده که تمام کشورها دشمن ما شدند وگرنه چرا باید اینطوری بشه ، با این رفتارها بازنده ی اصلی فقط ملت ایران است . دیگه زمان تغییر رویه است هر چند که شاید یک مقدار دیر شده باشه
  • رضا صادقی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    تاکی میخوای بگی جنگ ازروزی که‌ شنیدم همين گفتی مانان نیست بخوریم
  • ابوالفضل IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چهل ساله با بیشتر کشور ها مشکل دارین خسته نشدین دیگه لطفاً فکری به مردم هم بکنید
  • راه‌حق‌ IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    پرچم‌ ایران‌ همیشه‌ بالا‌ خواهد‌ بود‌‌‌‌. زنده‌ باد‌ رهبر‌ بالا‌مقام‌ در‌گاه‌ پروردگار‌ امریکا‌ و اسرائیل‌ نابود‌ می‌شوند‌‌‌.
  • مصطفی محمدی رارمنش IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    یک فکری به حال مردم کنید با دشمن دشمن و بی ... شما مردم سیرنمیشند
  • ناشناس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ماجوانان فقط شغل ازدواج وزندگی ابرومند میخوایم که متاسفانه نداریم نه ازدواجی نه امیدی به اینده ولی رهبرمون دوست داریم
  • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    87 15
    سردتر باعث اینکه اروپا هم‌به ما پشت کرد یه که تازی ها وقد بازی های شماها ملت ایرانم به این روز انداخته
  • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    توکه باید خوشحال باشی برو بجنگ.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    دلم خوش است که کبوتر حرمم وای برشما چطور می‌خواهید جواب این مردم بدید فقر فقر فهشا
  • کوروش IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چرا اینروزا اینا اینقدر حرف میزنن همه شدن سخنران
    • رسول IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      7 75
      تو اگه دلسوز بودی دلت به حال خودت می سوخت می رفتی یکم سواد یاد می‌گرفتی فحشا نه فهشا
  • دنیا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    110 9
    نمیدونم فرماندهان سپاه چطور به نمایندگی مردم حرف میزنند اروپا و آمریکا شما نابود کردی حالا فقط بگید تخم مرغ چرا هر روز گرون تر میشه
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    ما با کسی جنگ نداریم و با همه ی ملل جهان دوست هستیم
  • واجو IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    خدا نکند یه روز کشوری بخاطر حرف های این بزرگواران به کشور ما حمله کند چون واقعا هیچی نیستیم بخدا یک هفته همه را قتل عام میکنند اخه اگر زوری داشتیم برای کنترل قیمت تخم مرغ استفاده میکردیم از بالاترین تا پایین ترین دچار مشکل اعصاب هستند مردم نمیبینند که دارند از گشنگی جان میدهند
  • ایران IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    کسی که هيچ اطلاعی از درد مردم‌ نداره لطفآ حرف نزنه سردار تا حال شده بری چيزي بخری اصلا خخخ
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    آمریکا با تمام قوای خود نمیتوانست هم دین وهم دنیای ملت را اینطوری ... ... ... به فنا بدهد. اگر ‌امریکا شیطان باشد در آیه قرآن و کبد الشیطان کان ضعیفا ولی شما ....
  • ایران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    نادانهابدانند:این نیروهای مسلح مانیست که جنگ طلبیم،دشمنان مادنبال جنگ هست،اگه یک نمونه آوردین که نظام جنگی راشروع کرده حق باشماست،وقتی نه سیاست ونه ازحوادث منطقه میدانین ونه یه ذره مطالعه وسوادسیاسی دارین بهتره سکوت کرده ومطالب دیکته شده ازدشمنان ووطنفروشان رانشرندین،،اینقدابلهین که به تقلیدازحرفهای مزدوران فکرمیکنین ایران یکسره برکورس جنگ میکوبد،هدف نظام وخودحکومته،،چون نظام اسلامی تمام قدجلوی جاه طلبی دشمنان ایستاده وباقدرت ازتمامیت ارضی ومنافع مردم ایران دفاع میکندواین سیاست ودیدوطنپرستی نظام مشکلی هست که غربیهاراناراحت کرده،آنهاحکومتی میخواهندمثل حکومت خائن پهلوی که زیرسلطه انهاباشدوهرموقع که بخواهندتیکه ایی ازخاک ماراجداکنند،در دو دوره حکومت خائن پهلوی بخشهایی ازشمالغرب وجنوب خلیج فارس راجداکردندوشاه خائن آن راافتخارخودمیدانست،ولی جمهوری اسلامی تمام قدازوجب به وجب این خاک پاسداری میکند،قطعااگه پهلوی خائن تاالان بودبدون شک مرزهای فعلی ایران کوچکترمیشدوهرسال تکه ایی راواگذارمیکردولی جمهوری اسلامی حتی درفکربرگرداندن استانهای جداشده توسط شاه خائن است،دوماغربیهابادستاوردهای دفاعی ما
  • امید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    وقتی نظامی‌ها همه کاره مملکت شوند از فرماندار و استاندار و نماینده و سیاستمدار و وزیر و سیاستگذار و اقتصاد دان و بخش خصوصی و مشاور و رسانه حاصلی بجز وضع فاجعه امروز درپی ندارد چون بجز جنگ و رجزخوانی چیزی بلد نیستند زندگی حال آینده یک ملت گروگان شده
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    91 17
    ما که با کسی جنگی نداریم
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    96 11
    تو رو خدا ازشون بگذر گناه دارن
  • ج IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    88 8
    تشکر سر لشکر ،مبارکتون باشه ،از بیکاری در میاین ،انتقام سخت را نگفتی مثل همیشه ،جوانها میرن جنگ برا شهادت ما عادت داریم
  • Hassan IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    120 8
    شما جنگ طلبید و همش دم از جنگ میزنید
  • Hadi IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بسه دیگه بعد از چهل سه سال وقت صلح با جهان نیست زیر فشار مردیم
  • رستم IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    106 7
    بله داداش این‌همه تمام دنیا رو هر روز تهدید کردید...بقول سعدی بیار انچه داری از زور روز جنگ
  • مهدی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    108 8
    شما ... .... دشمن تراشی میکنید. شما با دشمن از در دوستی وارد بشید دشمن هم نرم میشود. زبان خوش مار رو از سوراخ میکشه بیرون.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    95 5
    بفکر ارزانی کالا باشید خانه ماشین هیچ کشوری نمی توان باما بجنگد جز خودمان خودمان فقیربیکارصدر صد ایران رابه نابودی میکشید دولت محترم بفکر مردم باش غربی ها باما کاری ندارند
  • رضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    26 90
    سلام بر ارتشیان دلاور ودرود بر سپاهیان اسلام پیشو بسوی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با قدرت و همبستگی انشاالله
  • پرستو IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    سردار بزرگوار شمارو به خدامصلحت انگاری نکنید منافقین ودشمنان داخلی را جمع کنید آنهایی که در اتاق فکر هستند وساده لو ها راجلومیفرستن پیشمرگ بشن.دشمنان خارجی بدون دشمنان داخلی کاری نمیتونن بکنن.پایدار باشید
    • ۴۲۱۸۶۷۱۴۵۱ IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      15 60
      انشااله دشمنان ایران اسلامی نیست و نابود می‌شوند و ملت ایران سربلند و پیروز
  • CA ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    67 11
    مرگ بر جنگ.جنگ نباید باشد ،جنگی نباید رخ بدهد.
  • ح IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    90 7
    سلامی ضمن سلام ،انتقام سخت فرامش نشه ،عادت کردیم از شما بشنویم
  • Ali IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    21 79
    انشالله هر چه زودتر نابودی اسرائیل وامریکا و انگلیس خبیث
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    90 17
    چرا دنبال صلح نیستید مگر میشود با تمام دنیا جنگید.مردم دنبال آرامش هستند نه جنگ
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    81 12
    اگر اروپا وارد جنگ نشه ، شما میشید
  • محمدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    82 11
    کدوم کشور کدوم ملت چه اقتداری سلام به ونزویلایی شدن اینم از اقتدارتون
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    80 8
    آثار مخرب تحریم و گرانی های پی در پی دلار بر اقتصاد خانواده های ایرانی کمتر از جنگ نیست!
  • Gholamali IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    93 15
    من بسیجی 12ساله دوران جنگ عراق هستم...سال شصت برج دوازده با 13نفراز هم سن و سال حالا یکی دوسال بالاتر با گریه های که مادرم کرد که منصرف بشیم رفتم درعملیات .فتح المبین ..درسی عملیات دربرج 2سال شصت ویک درعملیات شبانه خط شکن درمحورفکه ...درگیری سنگربه سنگربا کمین عراق ساعت دوازده شب ظلمانی ....تاریک تاریک ...فقط نورگلوله ها آسمان و آتشین کرده بود تا بخودام م پسر عمویم .ورفیق هم سن و سال خودم ویکی دیگه باز یکی دیگه از دوستانم بخاک و خون کشیده شدن....فقط بخاطر تجاوز عراقیها .ولی الان خودم درفقروبدبختی بدون شغل هم وطنانم درفقر وگرفتاری ...من الان 52سالمه .نه خونه دارم نه درآمد ...ازین همه فقروذلت ناراحتم متاسفانه خیلی ها ازین انقلاب برای ابرثروت مند شدن .ظلم کردن. استفاده کردن ولی کسی نیست به اینها رو بگیره هرکس شده برای خودش یه دولت .وبه خودش اجازه میده در آینده .ودارونداراین مملکت ومردم یک طرفه .رجز خوانی کنه ودلاروبالای 50هزاربرسونه ...این مردم و اینقدرعصبانی نکنید...
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    15 94
    سلام سردار درود و خسته نباشید بر شما و تمام حافظان و یاوران کشور و ملت در تمامی عرصه های این کشور از امنیت و اقتصاد و بلایای طبیعی و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ؛ از نادانها و وطن فروشان و کج فهمان و بی بصیرتان و جاسوسان و خائنین گرفته تا هر کس که مقابل ایران و ایرانی نق زده و سیاه نمایی میکند۰ خدا قوت سردار الحمدلله نظام و کشتی انقلاب اسلامی با ما خدای حکیم در حال حرکت و پیشرفت است و شما به اراجیف یک عده کودن توجه نکرده به خدمات به این مردم ادامه دهید که اجر و پاداش آنرا از خداوند خواهید گرفت۰
  • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    62 17
    خدمات سپاه بر کسی پوشیده نیست ولی برادر بزرگوار ادامه این روش به قیمت نابودی ملت است لطفاً تدبیری نمایید تا ضمن اقتدار نظام و ایران مردم هم یک نفسی بکشند و جوانان را ازاین یاس وناامیدی نجات دهید حداقل کاری کنید ملت از این اختلاف طبقاتی فاحش نجات یابد
  • ااا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    80 10
    همش دنبال جنگ با دنیا هستن بابا فکر مردم باشید لامصبا گرونی داره نابود می‌کنه مردمو همین مردم اگر جنگ بشه باید برن تو شکم دشمن شما خودت که نمیری
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    88 8
    هیچکس دشمن ملت ایران نیست زیرا ملت ایران در کشور خودش غریب و مظلوم واقع شده، شما هستید که منطقه و جهان را به مبارزه طلبیده اید
  • رضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    34 32
    سردار عزیز مادوست داریم ،رهبر وهم دوست داریم ولی باید بگم پژو207درعرض یک ساعت 40میلیون گرون شد .دشمن ملت و انسانیت داخله کشوره بی زحمت جلوی اینها رو بگیرید.
  • کاربرجدید IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    72 3
    سردار حالا که تمام ابزارهای اروپاییان در برابر ایران بی اثر شده پس بریم کارو تموم کنیم کل اروپا رو بگیریم خلاص !!!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    76 6
    جنگ میخواهین راه بندازین خودتون برید جلو
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    61 5
    چه طرز تفکری . واقعا
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    71 5
    قطع رابطه بادنیاهمینه
  • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    77 6
    .... .... .... ... ... دلار شده 53خودتون خدا وکیلی خجالت نمیکشید؟ کسی از وطنش بدش نمیاد ولی چیزی به اسم مردم دیگه نمونده، واقعیت رو بایستی قبول کنید که این مردم بدبخت در هیچ کجای این کشور قرار ندارن و شما فقط دنبال سیاست‌های جنگ طلبانه خودتون هستید، ما نه با اسرائیل نه با آمریکا و نه با هیچ کشور دیگه‌ای دشمن نیستیم پس کم دشمن دشمن کنید.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    13 52
    تنها دلیل غرب برای تحریم ها و دشمنی علیه ایران بخاطر دشمنی ایران با اسرائیله. طبق گفته رهبر عزیز
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 74
    اروپا و آمریکا جنگ را خیلی وقته شروع کردن و قطعا شکست خواهند خورد ، این وعده خداست ، روز به روز هم در حال تضعیف ان
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    70 11
    سردار دلار چنده
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    73 11
    سردار گرونی مردمو فلج کرده بحث عوض نکن اینو درست کنید.
  • بی دل NL ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    75 41
    رحمت به پدر و مادرتون برای اکثر کامنتایی که گذاشتین و درود به شرف همشهری برا ثبت نظرات مخالف..
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    34 0
    کشور وقتی دار احزاب قدر قدرت باشد اپوزیسیون معنی ندارد ما ملتی با تمدن ... ... .... نشستیم.
  • مجید IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 70
    درود بر آقای سلامی سردار عزیزمان
  • ... IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    54 3
    فقط اروپا ؟!🤣😅😃
  • سرباز امام IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    9 67
    دلار بشه ۵۰۰ میلیون ما اماده ایم اماده
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    10 68
    سلام سردار به لطف خدا اقتدار کشورمان را به رهبری این پیر فرزانه بی گزند پیش بردید تنها راه نفوذ و ضربه زدن دشمنان خائن داخلی و خارجی به ملت شریف ایران اقتصاد است. آن را هم با فرزندان حاج قاسم ، خواهیم ساخت. ان شاءالله.
  • خادم JP ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    9 41
    فقط میتونم بگم خدایا خدایا از عمق وجودم میگم دیگه حالا صاحب ولایت را برسون
  • آرتمیس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    46 4
    حالا اروپا چکار کرده؟
  • رامین IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 48
    معطلش نکن سرداروقتشه که کرک وپرهمه شونوبربادبدی
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    69 6
    روسیه وقتی جنگ با غرب رو شروع کرد دلار رو از هشتاد روبل رسوند به پنجاه روبل ،تو ایران تا امریکا میگه پخ هنوز خبری از جنگ نیست قیمت دلار سر به فلک میکشه،حالا اگه جنگ بشه که کل مردم از ایران فرار میکنن چون اگه فرار نکن از گرسنگی تلف میشن،با این دلار میری به جنگ امریکا؟دلار امریکا رو عزیز میکنی بعد میگی ما با غرب جنگ داریم؟ ... .... ... ...
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 60
    درود بر سپاه.. خدانگهدار تان باشه...چون زور غرب و اتحادیه شیطان و آمریکای جنایتکار..به پوتین نمیرسه..گیر دادن به ایران....البته وطن فروشا.سگ صفت آشغال هی جو میدن.به حق سید الشهدا نابودشن...مرگ بر اسرائیل امریکا..واتحادیه شیطان صفت......سپاه همیشه پیروزه به لطف خدا....دشمنان هیچ غلطی نمیتونن بکن
  • محمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    8 63
    عزتت پايدار دشمنت محو باد
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    17 34
    دشمن نمیتواند درمقابل ملت ایران پیروزشود واما فرمانده آنطورکه فرمود.شادابی بااین گرانی بین مردم وجودندارد
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    56 6
    دلار چند شده گرونی های جدید اینا جنگ هستن نه اروپا
  • SE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    57 5
    بدترین جنگ، جنگ اقتصادی و بدترین ظلم هم ظلم به مردم است . هرگز فراموش نشود، اگر قبول ندارید اینهم از نقاط ضعف است، مابقی پیش کش
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    12 53
    مگه همه مشکلات و سپاه باید حل کنه پس مسولین. عریض و طویل داخلی تو ای همه سال به چه دردی می خوردن سپاه وظیفشو خوب انجام داده ای مسولین. داخلی بودن که کاراشونو خوب انجام ندادن
  • رسول IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    44 8
    من موندم همه با ما سر جنگ دارن چرا مشکل ما مگه چیه اینقدر چشم دیدن ما رو ندارن به چیه ما حسودی میکنن
  • روح الله مستی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    7 55
    خدا حفظ کنه سپاه و پاسداران عزیز را.. امام خمینی گفت اگر سپاه نبود کشور هم نبود. بنازم سپاه پاسداران عزیز
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 53
    تمامی آن کسانی که نظر دادند هیچ کدامشان ایرانی نیستن همش بزرگ ما امیدی میپاشند
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 60
    درود وسلام به سرلشکر محبوب فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب سلامی وامیر سرلشگر محبوب موسوی فرمانده کل ارتش چمهوری اسلامی این دوبازوی توانمند ایران اسلامی،این روزخجسته تولد حضرت امام حسین ع وروز پاسداررا خدمت شما بزرگواران وپرسنل خدوم وغیرتمند ارتش وسپاه تبریک عرض میگنیم موفقیت وسربلندی همه را درراه میهن عزیز ا خدای منان آرزومیگنیم اصغرنیا ازبابل۴۰۱/۱۲/۵
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    63 10
    مهندس دلار رفت ۵۵ اقتصاد نابود شد خانواده‌ها متلاشی شدند بعد جنابعالی داری قصه ... ... ... میگی؟؟؟ خدا .... .... ... ... .... ....
  • Ak FR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    57 4
    سردار ما نسل جنگزده و سختی کشیده و تحریم شده از زندگی خوب هستیم..... .... .... ... زندگیمان بسختی گذشت و میگذرد. زندگی شما چی؟ ... ... ... ...
  • سلام سردار عزیز روز پاسدار بر شما مبارک خدا قوت IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    5 42
    سلام
  • مسدجر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    48 4
    سردار من فعلان به جنگ فکر نمی‌کنم برج سه ۵۰ درصد پول پیشی اضافی خونه میشود به فکر اون هستم پارسال ماشینم را فروختم امسال به من دعا کنید
  • زهرا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    11 50
    کور شود هران کس که تلاش وزحمات شما عزیزان را نادیده بگیرد....
  • حمید US ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    54 8
    دلار شده پنجاه تومن ... ... ... خخخخخخ
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 54
    ذرودبرمدافعان راستین وقهرمانان ملت ایران که به جای قهرمانی باپول باجان خودقهرمان می شوند
  • عمار . IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 51
    به نام خداوند جان و خرد : اروپاییان و انگلیس و آمریکا فقط برای منفعت طلبی های بیش از حد خود با ایران وارد جنگ شده اند اروپایی‌ها اکنون مشکلات بسیاری در مورد تامین گازشان دارند و می خواهند با طرفندهای مختلف فشار ایجاد وحشت جنگ در ایرانیان از ایرانیان امتیاز نفت گاز رایگان و دیگر امتیازهای پر منفعت را بگیرند اما در عمل هیچ غلطی نمی توانند بکنند ایران اسلامی هم می تواند در این موقعیت بدون در نظر گرفتن فشارها و تحریمها و جنگی سردی که برای ایرانیان درست کردند مقتدرانه و قدرتمندانه اروپاییان را تحریم کند یا با فروش گاز گران قیمت نه ارزان قیمت به اروپاییان منفعت ببرد و تحریمها رو دور بزند . التماس دعا و صلوات.
  • براتعلی زین الدینی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 54
    اروپا از همان اول انقلاب تا امروز هر کاری توانسته با انقلاب ایرا بکند کوتاهی نکرده ولی بسیاری از مدیران به اصطلاح اصلاح طلب ایران همیشه دنبال وابستگی به اروپا بوده اند. ماباید از روز اول انقلاب بنا را بر قطع وابستگی و نهایتا ارتباط با غرب می‌گذاشتیم تا امروز این همه ضربه از ناحیه غرب نمی‌خوردیم.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    50 8
    سردار شما قیمت پیاز گوشت برنج روغن مواد غذایی کنترل کنید ... ... .. ... ...
  • حسن موسوی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    58 5
    درود برنامه و هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آینده ایران و ایرانیان چیست؟! حقیقتا به کجا داریم میریم؟!
  • مرتضی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    66 5
    جناب سلامی میشه بفرمایید چقدر حقوق میگیرید؟ ما هم بدونیم چون حقوق ما کفاف زندگیمون رو نمیده
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    42 7
    یک زمانی امام خمینی مردم عراق را تشویق می کرد که انقلاب کنند وصدام رو سرنگون کنند،صدام هم حماقت کرد وبه ما حمله کرد وخواست ....بعد متوجه شد این تو بمیری از اون توبمیری ها نیست گفت صلح کنیم ولی ما که طعم شیرین پیروزی‌ها راچشیده بودیم دیگه قبول نمی کردیم و می خواستیم تا سقوط صدام پیش بریم وخودمان او را ساقط کنیم ،بعد اتفاقاتی افتاد که امام صلح را به جام زهری تشبیه کرد وگفت : این جام....،خلاصه صلح کردیم و صدام به دست دوستانش ساقط شد ،می خواستم از تاریخ درس بگیرید وبدانید اگر خدا بخواهد به وسیله دشمنانتان به اهدافتان می رسید ،اگر واقعا با خدا باشید دشمنان هیچ آسیبی نمی توانند به ما وارد کنند واین وعده قرآن است ،کافی است به خدا توکل کنیم و دچار غرور نشویم ،پوتین فکر می‌کرد...وحالا یک سال از جنگ گذشته ولی به اهدافش نرسیده،ما فقط باید به فکر مردم خودمان ومنافع کشورمان باشیم ،بدون جنگ وضع ما اینه وای به روزی که جنگ بشه
  • ج ایرانی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    10 54
    مرگ بر اروپای پست وجنایتکار که به مشتی تروریست وگروهک های ضد انقلاب وخونریز دلبسته که ان شاءالله وصد البته راه به جایی نخواهد برد.
  • ع ا ز CA ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 49
    هزاران درود بر فرماندهان عالی قدر نیروهای مسلح انقلاب سپاهی و آرتشی دو نیروی واقعی و قسم خورده به انقلاب و مردم که در تمام شرایط سخت و در تمام جنگها در کنار مردم و انقلاب شجاعانه و مجاهدان و با دلیری و شجاعت از مردم و انقلاب دفاع کردن و شهدای بسیاری هم دادن تا امروز و ما مردم انتظار داریم که نیروهای مسلح در این جنگ ترکیبی و اقتصادی مثل دوران دفاع مقدس ورود بکنند و به اقتصاد انقلاب و معیشت مردم دفاع بکنند همانطور که در دوران دفاع مقدس از جان و مال و ناموس و انقلاب دفاع کردن .خدا قوت و هزاران درود بر تمام نیروهای مسلح .
  • امیرعلی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    10 56
    ماپشتوانه سپاه پاسداران در هرجنگی باکفار چه اروپاباشدیاامریکایارژیم صهیونیستی وهم پیاله هاش در هرشرایطی هستیم روزپاسدارمبارک
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    53 12
    اینقدر از پیروزی در مقابل دشمنان میگوییم ولی مردم ازوضع موجود راضی نیستند مطالب هموطنان را ببینید همه مشکلات اقتصادی دارند از بیکاری وبیعدالتی وگرانی ودغدغه های فکری وناامیدی میگویند جواب این معضلات راچه کسی میدهد ؟
  • شایان IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    13 43
    قابل توجه دوستانی که میگن ما با کسی جنگ نداریم بله نداریم تا وقتی کسی با ما سر جنگ نداشته باشه غرب یه ایران خنثی میخواد که توان دفاع از خودشو نداشته باشه که هر زمان خواست هر کاری تو این مملکت انجام بده چرا خودتون و به خواب زدین چند کشوری که غرب اول ضعیفشون کرد بعد هم نظامشون و عوض کرد رو نگاه نمیکنید الان شرایط لیبی -عراق -افغانستان چطوره دوست دارید ایران هم اون طور بشه ؟؟؟؟
  • مهدی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    7 55
    درود بر بازوار پولادین ایران، ارتش شجاع و سپاه مقتدر
  • فرهاد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 47
    هیهات منا الذله احسنت
  • مختاری آغبلاغ IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    39 2
    سردار دلار بیندازید سرازیری همه قبولشون خواهند داشت یعنی واقعا تحریم اقتصادی را بی اثر کنید عین موشک سازی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    44 1
    ۲۰۹پیام غیر انتشارررر🙄مگ داریم مگ میشه
  • حسین IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    56 4
    یک سری نونشون تو همین تحریم کاری هم به بقیه‌ی مردم ندارند فقط دنبال منافع شخصی خود شون هستند ولی باید با دنیا تعامل کرد ... ... ... ... ...
    • عباس IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      3 23
      مگه تو 8 سال روحانی کم تعامل کردیم مگه تو جنگ جهانی که اعلام بیطرفی کردیم اشغال نشدیم هرجا کوتاه اومدیم که مشکل حل بشه تو سرمون زدن چون این دنیا با قانون جنگل اداره میشه و هرکس زورش بیشتر باشه حرفش را به کرسی میشونه پس اگه میخوای تو این دنیا خورده نشیم باید قوی بشیم
  • A IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    36 3
    ببنید نظرهرکسی محترمه وهیچ کس هم راضی به جنگ نیست چون من زمان جنگ رایادمه خیلی سخته وهمیشه باید قدرت نظامی ماباید به روز بشه ولی ازجنگ بدتردشمن خانگیه که به فقرمردم تیشه میزنه وفقط بفکرمنافع خودشه نبایستی هم شخصی که یک درآمد ثابتی داره ووضعش خوبه بخاطر فردی که ازفقر درمانده شده ومعترضه شاکی بشه جامعه ای خوبه که اکثریت وضع زندگیش خوب باشه نه یک عده چون عاقبت این فقر افسارگسیخته ضررش همه رودآمن گیرمیکنه
  • اثیر اخسیکتی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    53 3
    سردار بزرگ سفره مناسبی جلوی فرزندانم نمیتوانم پهن کنم. کاش کمی هم بفکر آبروی ما باشید. از بقال سر کوچه و قصاب محل تا کی خودم را پنهان کنم. آخه مگه بد کرده آن که نسیه دادند. ۸ تومن کل حقوق ام هست. ۳ تومن آن را اجاره یه آلونک با ۴۰ سال ساخت میدهم. من می‌مانم و ۵ تومن و دلواپس اینکه هیچکدومشون سرما نخورن که مجبور باشم یه تومن پول دوا و ویزیت بدهم. لطفا جنگ را یکسره کنید. هر تکنیک و نقشه ای دارید اجرا کنید. خسته شدیم. خسته
  • فرزندان حزب الله سیستان و بلوچستان IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    11 61
    سلام و درود خدا بر شما سپاهیان اسلام به فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای
  • Ha IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    57 13
    ۴۰سال که به همه کشورهای اروپایی آمریکایی پشت کرده نتیجه اش تورم گرانی مواد غذایی مسکن دارو و گرانی سرسام معالجه انواع بیماری ها که فقط بر دوش قشر کارگر کارمندان قرار این بود والله کسانی درتورم پول پارو کنند ... ... ... ...
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    12 45
    فرمانده کل مطلبت رو نخوندم....ولی باسرتیتر چیزی که گفتی صددرصد موافقم وبنظرم الان وقت حمایت از روسیه است بشرط اینکه قدرشو بدونند...ودر صندوق رو باز باز کنند...
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    4 26
    باسلام وعرض ادب درود برشرفتان ...