سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی امروز و همچنین روزهای آتی تا چهارشنبه اعلام کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (۶ اسفند) در برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال اصفهان و ارتفاعات واقع در قزوین، لرستان، همدان و شرق کرمانشاه بارش پراکنده باران و وزش باد رخ می‌دهد.

یکشنبه (۷ اسفند) در برخی مناطق بوشهر، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب یزد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی افرایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه (۸ اسفند) در کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق بوشهر، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی و جنوب اصفهان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

سه‌شنبه (۹ اسفند) در برخی مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، جنوب یزد، شمال هرمزگان و شرق فارس بارش رخ می‌دهد. طی این مدت بارش در ارتفاعات به‌صورت برف خواهد بود.

چهارشنبه (۱۰ اسفند) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آرام حاکم خواهد بود.

امروز در شرق و جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شرق سمنان و شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک در برخی از این مناطق رخ می‌دهد.

همچنین طی ۳ روز آینده دما در نیمه شمالی کشور به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند.

امروز دریای خزر و مناطق مرکزی خلیج فارس همچنین یک‌شنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و روز  دوشنبه (۸ اسفند) صاف در بعضی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 744281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha