در روز هشتم اسفندماه 1401، مصادف با روز جهانی سازمان های مردم نهاد غیر دولتی و NGO ها، از نسخه جدید نرم افزار خیریه آرشیت رونمایی شد.

آرشیت

این نرم افزار مدیریت خیریه به صورت آنلاین کار می کند و محدودیت موقعیت جغرافیایی را از بین برده است. نرم افزار خیریه با به کارگیری تکنولوژی های روز و کاملا هماهنگ با انواع دستگاه های الکترونیکی (رایانه، موبایل، تبلت) طراحی شده است. موسسات مردم نهاد از جمله خیریه های مختلف و ngo ها می توانند با بکارگیری این نرم افزار، امور مدیریت و گزارش گیری موسسه یا انجمن خود را به بهترین شکل انجام دهند.

ویژگی های نرم افزار خیریه (نسخه 1402)

این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده است و در نسخه جدید نیز قابلیت های بیشتری به آن اضافه شده است. این امکانات و قابلیت ها در نوع خود بی نظیر است. پیش از بررسی امکانات جدید، بهتر است با قابلیت هایی که این نرم افزار از قبل داشته است، آشنا شویم:

  • مدیریت و گزارش گیری نیکوکاران
  • ثبت اطلاعات و توانمند سازی مددجویان
  • جمع سپاری کمپین ها و پروژه ها
  • اپلیکیشن نیکوکار و مامور
  • مدیریت صندوق صدقات و تاج گل
  • اتوماسیون اداری
  • درگاه پرداخت الکترونیک
  • سامانه پیامک خدماتی و تبلیغاتی
  • اپلیکیشن اختصاصی پیش رونده (PWA)
  • پلتفرم ملی نام نیک
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  • و بسیاری امکانات دیگر

این موارد صرفا بخشی از امکانات سامانه خیریه بود که در نسخه های قبلی نیز وجود داشت. در ادامه به بررسی چند مورد از ویژگی های جدید که در نسخه 1402 نرم افزار وجود دارد، خواهیم پرداخت.

نرم افزار ابری و آنلاین

با توجه به اینکه این نرم افزار مدیریت خیریه به صورت آنلاین کار می کند، شما برای استفاده از آن مجبور به حضور در موسسه نخواهید بود. با این نرم افزار در هر نقطه ای که حضور داشته باشید، می توانید با استفاده از مشخصات کاربری خود، وارد سامانه شده و از آن استفاده نمایید. از طرفی به دلیل اینکه سرورهای سامانه در داخل کشور قرار دارند، در شرایط ملی بودن اینترنت هم می توانید از سامانه استفاده کنید.

قابلیت چند زبانه ای

در نسخه جدید نرم افزار خیریه، قابلیت چند زبانه ای به سامانه خیریه آرشیت اضافه شده است و علاوه بر زبان فارسی، زبان های عربی و انگلیسی نیز قابل استفاده هستند. نکته مهم این ویژگی این است که شما همزمان می توانید از این زبان ها استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر بعضی از کارمندان یا شعب شما بخواهند از زبان عربی یا انگلیسی استفاده کنند و بعضی دیگر از زبان فارسی، محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت و نیاز به هزینه اضافی یا نصب برنامه جداگانه ای نخواهید داشت.

 جستجو سریع اطلاعات

در نسخه جدید نرم افزار خیریه، امکان جستجوی سریع اطلاعات فراهم شده است. شما می توانید صرفا با وارد کردن یکی از اطلاعات مورد نیاز (کد، شماره موبایل، نام یا نام خانوادگی و ...) به جستجوی دقیق بپردازید. این ویژگی، سرعت عمل و کارایی کارمندان موسسه را بسیار بیشتر خواهد کرد و تجربه کاربری خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

بهینه سازی تجربه کاربری

با توجه به تجربه بیش از 15 ساله آرشیت در تولید نرم افزار مدیریت خیریه و همکاری با موسسات و سازمان های مردم نهاد؛ با گذشت زمان و استفاده از این تجارب، به شکل قابل توجهی رابط کاربری نرم افزار خود را بهینه سازی کرده‌اند. چیدمان مناسب گزینه ها، رنگ بندی استاندارد، بهینه سازی فرم ها و در دسترس بودن بخش های پراستفاده، تجربه کاربری بسیار خوبی برای مدیران و کارکنان موسسات خیریه و NGO ها فراهم کرده است.

پنل اختصاصی نیکوکاران

نیکوکاران موسسه بعد از ثبت اطلاعات در نرم افزار، می توانند وارد سامانه شده و پنل اختصاصی خود را مشاهده نمایند. این پنل به نیکوکاران این امکان را می دهد که بتوانند گزارش کمک های قبلی خود را مشاهده کنند. همچنین در قسمت داشبورد گزارش کلی از تعداد کمک، مقدار ریالی کمک ها و امتیازی که توسط شما دریافت کرده‌اند، مشاهده می کنند. علاوه بر این موارد، امکان پرداخت کمک به صورت آنلاین نیز برای آنها فراهم شده است. در تصویر زیر صفحه داشبورد نیکوکاران در نرم افزار خیریه را می توانید مشاهده کنید که در حالت شب ( Dark Mode) قرار دارد.

داشبورد نیکوکار در نرم افزار خیریه

معرفی شرکت آرشیت مهر رایانه

شرکت نرم افزاری آرشیت مهر رایانه برای اولین بار در سال 1386 توانست برای موسسات خیریه معتبر، سامانه ای طراحی کند تا بتوانند فرآیندهای موسسه خود را بهینه تر کنند. در این سال ها و با تعامل دوجانبه ای که بین این شرکت و موسسات خیریه مختلف و NGO ها وجود داشته آنها توانسته‌اند نرم افزار خود را به بهترین شکل توسعه دهند.

با توجه به اینکه آرشیت اولین و قدیمی ترین شرکت نرم افزاری در زمینه تولید سامانه خیریه است، بیشترین تعداد مشتریان را در میان همکاران به خود اختصاص داده است. این گستره فعالیت باعث شده تا آرشیت بتواند جامع ترین نرم افزار را در میان سایرین داشته باشد. زیرا علاوه بر موسسات بزرگ، با انجمن ها و NGO های کوچک نیز در تعامل است و توانسته نیازهای همه سازمان ها، موسسات و انجمن های مردم نهاد را برطرف کند.

در طی سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی های برنامه نویسی، آرشیت نیز نرم افزار خیریه خود را به‌روز نگه داشته است. این نرم افزار در حال حاضر به صورت ابری و آنلاین در دسترس است. همچنین علاوه بر اپلیکیشن های نیکوکار و مامور که به صورت ویژه طراحی شده‌اند، خود سامانه نیز دارای ویژگی PWA است و می توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید. یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار امکان تست و بررسی دموی آن به مدت 15 روز است که شما می توانید قبل از خرید، 15 روز به صورت رایگان از آن استفاده نمایید.

اثرگذاری نرم افزار خیریه بر پایداری موسسات

علاوه بر ویژگی های مختلفی که یک نرم افزار خیریه دارد که موجب افزایش کارایی و سرعت روندهای مختلف موسسه می شود، استفاده از نرم افزارهای آنلاین باعث افزایش پایداری و درآمد موسسات مختلف و NGO ها می شود. امروزه روش های سنتی جذب کمک از نیکوکاران جوابگو نیست و کمتر کسی بویژه در میان جوانان با این روش کمک می کند. اکثر افراد جوان جامعه تمایل به کمک رسانی هدفمند و آنلاین دارند. بدین صورت که کاملا مشخص شده باشد که کمک های آنها در چه زمینه خرج خواهد شد و همچنین تمایل دارند که کمک خود را آنلاین پرداخت کنند.

نرم افزار مدیریت خیریه آرشیت علاوه بر امکان ایجاد درگاه پرداخت آنلاین، به شما در تعریف کمپین های هدفمند کمک می کند. شما می توانید با استفاده از این سامانه آنلاین، کمپین ها و پروژه های خود را جمع سپاری نمایید. این کار علاوه بر افزایش سرعت جمع آوری کمک ها، باعث اطمینان بیشتر نیکوکاران خواهد شد. با تهیه یک نرم افزار آنلاین و جامع، می توان حتی در شرایط تورمی کنونی نیز پایدار ماند و اعتماد نیکوکاران را جلب کرد.

کد خبر 745035

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha