سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور تا یکشنبه هفته آینده اعلام کرد و از بارش پراکنده در بعضی استان‌ها و وزش باد در اغلب مناطق کشور در آخر هفته جاری خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد که طی ۲ روز آینده در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.  

جمعه (۱۲ اسفند) در برخی نقاط آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود. 

یکشنبه (۱۴ اسفند) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.  

پنجشنبه (۱۱ اسفند) در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و نیمه‌ شرقی کشور و جمعه تا یکشنبه (۱۲ تا ۱۴ اسفند) در غالب مناطق کشور وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

جمعه در استان‌های غربی کشور احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. 

روز شنبه افزایش محسوس دما در غالب مناطق کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد. 

وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا ( ۱۱ اسفند ) کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه ( ۱۲ اسفند ) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

کد خبر 745486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha