امام جمعه ملایر گفت: دور دوم سفرهای رییس دولت سیزدهم به جنوب ایران دستاوردها و خدمات بزرگی برای مردم در داخل و خارج از کشور به همراه دارد.

همدان

به گزارش همشهری آنلاین،  حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر با اشاره به سفر رییس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: این سفر و بهره‌برداری از طرح‌های بسیار، یکی از بزرگترین خدمات دولت است که شبکه‌های بیگانه این دستاوردها را نادیده گرفت.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان هرگز نمی‌توانند مردم ما را از نظام، انقلاب و دولت روی‌گردان کنند، افزود: دشمنان در اتفاقات اخیر از هر تلاشی برای ضربه زدن به ملت ایران و بدبین کردن آنها به نظام و دولت استفاده کردند، اما مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی دادند.

امام جمعه ملایر با اشاره به راه‌اندازی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران، ایجاد جنگ روانی در کشور، بدبین کردن ذهن جوانان، ایجاد التهاب در بازار ارز و حتی مسمومیت سریالی در مدارس دخترانه را از جنگ ترکیبی دشمنان برشمرد و افزود: در جنگ ترکیبی و ادراکی امروز، تشخیص دشمن بسیار سخت است.

حجت الاسلام ارزنده به فرا رسیدن نیمه شعبان و آماده‌سازی زمینه ظهور امام زمان(عج) اشاره و بیان کرد: یاران امام زمان(عج) بیشتر جوانان هستند، چون تعلقات خاطر جوانان به دنیا کم است و راحت می‌توانند از دنیا دل بکنند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نرم و ترکبیی دشمنان، باید از منتظران ظهور باشیم، ادامه داد: زمانی در جبهه‌های جنگ رو در رو با دشمن می‌جنگیدیم و مجروح، اسیر و شهید داشتیم و تشخیص دشمن سخت نبود، اما در جنگ نرم، ترکیبی و ادراکی امروز، تشخیص دشمن بسیار سخت است.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه در جنگ ترکیبی مهمترین ابزار دشمن فضای مجازی است و متوجه حضور دشمن نمی‌شویم، گفت: امروز عده‌ای که ذوب شده در انقلاب و ولایت بودند، ناخواسته در مسیر هجمه این جنگ قرار گرفته‌اند و زمانی متوجه می شوند که ترکش جنگ آنها را گرفته و در جبهه مقابل قرار دارند.

وی یادآور شد: دشمن در این جنگ به دنبال از بین بردن اعتقاد اسلامی نسبت به حاکمیت است تا مردم را به نظام و انقلاب بدبین و سرمایه‌های اجتماعی را نابود و مردم را ناامید کند.

امام جمعه ملایر همچنین به فرا رسیدن ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و بیان کرد: امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم و با توجه به فرا رسیدن عید نوروز، کمک‌های مردمی به نیازمندان و محرومان باید پررنگ‌تر باشد.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول ایام اهل احسان و نیکوکاری هستند، گفت: مردم ایران در بحث سیل، زلزله، رزمایش مومنانه و کرونا، کمک‌های خود را ارائه کردند و این بخشش اختصاص به یک روز ندارد.

وی ادامه داد: مراکز خیریه در کنار کمیته امداد و بهزیستی به وفور فعالند و در طول این سال‌ها کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد انقلابی، با کمک به نیازمندان و رفع نیاز آنان، افتخاری برای نظام آفرید.

کد خبر 745974
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha