در حالی که تاکنون عامل مسمومیت دانش آموزان روشن نشده است مولوی عبدالحمید آن را به نظام نسبت می‌دهد. وی پیش از این، مخاطبانش را به دوری از شایعات و لزوم تحقیق سفارش می‌کرده است.

مولوی عبدالحمید

به گزارش همشهری آنلاین، جام جم نیز چند روز پیش در واکنش به این ادعاهای مولوی عبدالحمید نوشته بود: کدام عقل سلیمی می‌پذیرد نظام برای خودش برند «ناکارآمدی امنیتی» تولید کند درحالی که اگر قرار بود اصطلاحا با مردم تسویه حساب شود، از عفو زندانیان هم خبری نبود.

مولوی عبدالحمید مدعی شده مسمومیت‌ها انتقام از خیزش زنان است! اما چنین برچسبی علیه جمهوری اسلامی آنقدر مضحک است که نیاز به توضیح هم ندارد،

چطور ممکن است وقتی کشور تا این حد درگیر مسائل اقتصادی است و تازه از یک بحران امنیتی عبور کرده در چنین سطحی کشور را درگیر کند و صلاحیت خودش برای ایجاد امنیت را زیر سوال ببرد؟

کد خبر 746277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    9 17
    مولوی را چرا هنوز در سر کار نگه داشته اند با درستی ونادرستی حرفاش کاری ندارم آدم عادی حرفی میزنه زود داخل کیسه میشه این را چرا کاری نداشتن معلوم نیست .
  • جوادی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    8 17
    چرا این مزدور طالبان و صهیونیستها را دستگیر نمی کنید
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    18 18
    مگه ما شیعیان کوچه و خیابان، هموطنان سنی خودمون رو اذیت کردیم که این بندگان خدا هر جمعه واسه ی کشور مشکل درست می کنن. اگه از دست مسئولین ناراحتن، چرا امنیت ما و کشورمون رو که هیچ کاری بهشون نداریم نشونه گرفتن. خوبه ما هم بعد از هر نماز جمعه تو شهرهای شیعه نشین به رهبران اون ها فحش بدیم؟
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    15 15
    این مولوی مزدور سعودی چرا هیچ وقت در خصوص جنایت های آل سعود که به ناحق نوجوان جوان وافرادهای میانسال عربستان را به ناحق اعدام می کند نظری نمی دهد