همشهری آنلاین: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از شنبه 19 بهمن در دسترس قرار می‌گیرد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور از شنبه 19 بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،دکتر حسین توکلی افزود: داوطلبان باید بر اساس اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری خود با ورود به سایت سازمان نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود که حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون است، اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید از کارت ورود به جلسه خود در اندازه اصلی پرینت بگیرند و حاشیه‌های اضافی دور کارت را برش دهند، چراکه در جلسه آزمون، پرینت کارت‌ها از داوطلبان گرفته خواهد شد و کوچک یا بزرگ بودن اندازه کارت، در امور اجرایی آزمون و برای عوامل اجرایی دشواری‌هایی را ایجاد می‌کند.

داوطلبان شخصا برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند

دارا بودن اصل کارت ملی در جلسه آزمون ضروری است

وی با بیان اینکه برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، گفت: نداشتن آن باعث محرومیت از آزمون می‌شود، بنابراین چنانچه بعضی از داوطلبان در این خصوص با مشکلاتی از قبیل نداشتن یا گم کردن کارت ملی مواجهند، در فرصت باقیمانده تا آزمون برای تهیه کارت ملی خود اقدام کنند، چراکه در این موردعذری قابل قبول نخواهد بود.

صدور کارت دوم برای متقاضیان شرکت در 62 رشته شناور

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود متقاضی شرکت در یکی از 62 کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز می‌باشند، باید مجددا کارت ورود به جلسه آزمون رشته امتحانی دوم خود را از سایت این سازمان پرینت بگیرند و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

صدور دو کارت برای داوطلبانی که در دو نوبت صبح و عصر آزمون می دهند

به گفته دکتر توکلی، برای آن‌ دسته از داوطلبان کد رشته‌های امتحانی 1208، 1251 و 1277 که آزمون آنان در دو نوبت برگزار می‌شود (نوبت اول عصر جمعه 25 بهمن 87 و نوبت دوم صبح شنبه 26 بهمن 87) دو کارت ورود به جلسه در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید نسبت به پرینت هر دو کارت اقدام و برای شرکت در آزمون هر نوبت از کارت مربوطه استفاده کنند.

توزیع کارت اولین مرحله آزمون چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه 

معاون سازمان سنجش ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه همزمان با برگزاری امتحانات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1388، اولین مرحله آزمون چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در 16 رشته‌ برگزار می‌ شود، داوطلبانی که منحصرا متقاضی شرکت در آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور شده‌اند، باید بر اساس برنامه زمانی اعلام شده برای هر یک از رشته‌های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت کنند و می توانند همزمان با سایر داوطلبان کد رشته‌های مربوط از تاریخ 19 بهمن 87 به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت ورود به جلسه، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

کد خبر 74739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز