کار رای‌گیری چهارمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان بعد از استقلال در بیش از سه‌هزار مرکز رای‌گیری سراسر این کشور از صبح روز دوشنبه آغاز شد.

گزارش ایرنا حاکی‌است، به گفته کمیسیون مرکزی انتخابات این رای‌گیری تا ساعت ‪ ۲۰‬امروز ادامه خواهد داشت.

براساس گزارش این کمیسیون، شمار افراد واجد الشرایط رای دهی در جمعیت ‪ ۷‬میلیونی تاجیکستان برای این دور از انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان، ‪ ۳‬میلیون و ‪ ۳۹۴‬نفرند که بیش از ‪ ۴۰۰‬هزار نفر آنان در خارج از تاجیکستان و بطور عمده در روسیه به سر می‌برند.

براساس این گزارش بیش از ‪ ۱۸‬هزار نفر ناظر داخلی و خارحی بر این انتخاباتند که ‪ ۷۰۰‬نفر آن ناظران کشورهای خارجی هستند.

ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا، کشورهای عضو سازمان شانگهای، کشورهای مشترک المنافع (همسود)، کشورهای منطقه از جمله جمهوری اسلامی ایران وارد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان شده‌اند و بر روند رای‌گیری و شمارش آراء انتخابات تاجیکستان نظارت دارند.

از سوی دیگر معاون کمیته رادیو و تلویزیون تاجیکستان و مسئول اطلاع رسانی کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری این کشوراعلام کرد: بیش از ‪۲۵۰‬ خبرنگار، فیلمبردار و عکاس خارجی و داخلی چهارمین انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان را امروز دوشنبه پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

عبدالرحمان عبدالمنانف روز یکشنبه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان به خبرنگار ایرنا گفت: ‪ ۱۸۰‬نفر از این خبرنگاران از کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و کشورهای منطقه بویژه از کشورهای ایران، روسیه، چین، ژاپن، کشورهای مستقل مشترک المنافع همسود و کشورهای عربی می‌باشند.

امامعلی رحمانف از حزب خلق دمکراتیک، عالم بابایف از حزب اصلاحات اقتصادی، امیر قراقولف از حزب کشاورزی، "عبدالحلیم غفارف" حزب سوسیالیست و اسماعیل طلبک‌اف از حزب کمونیست تاجیکستان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان هستند.

پس از استقلال تاجیکستان در ‪ ۱۵‬سال پیش، مردم تاجیکستان امروز دوشنبه برای چهارمین بار به پای صندوقهای اخذ رای می‌روند تا رییس جمهوری آینده خود را برای هفت سال دیگر انتخاب نمایند.

شمار افراد واجد رای در انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان در زمان حاضر بیش از ‪ ۳‬میلیون و ‪ ۲۰۰‬هزار نفر است.

کد خبر 7481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز