چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت ایران به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ستاد مرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای آورده است: باردیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای شورانگیز به یاد سالهای پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 بود.

دیگر بار ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی پس از سی سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمده است و با کوله باری از شکوه و ایستادگی دهه چهارم انقلاب اسلامی را آغاز می‌کند.

این ستاد در بخش دیگری از اطلاعیه ای خود می افزاید: امروز، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان های والای امام(ره)، رهبری و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاههای راهپیمایی در سراسر کشور آمده بودند.

ستاد مرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه خود افزوده است: امروز سنگفرش خیابان های منتهی به محل تجمع در راهپیمایی 22 بهمن مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی ملتی بیدار و استوار بود که هر نفر با سردادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین 57 و رشادت ها و شجاعت های سی سال را زنده کرد.

ایرانیان امروز، با حضور باشکوه خود صحنه ای از حماسه ملی را در عرصه داخلی و بین المللی رقم زدند و در جای جای سرزمین مردان مرد و دلیران عرصه جهاد و آبادانی و به یاد سی سال پیش که فریاد زدند می خواهند آزاده ، آزاد و مستقل باشند خروشیدند و غریو فریادهای خود را نثار دشمنان زبون انقلاب کردند که آگاه باشید، ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون ایستاده ایم و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی حمایت می کنیم.

این ستاد در ادامه اطلاعیه خود آورده است: ایران اسلامی امروز، به تجلی گاه حماسه حضور سبز و ملی مردم آگاه و فهیم کشورمان بدل شد و ملت همیشه سربلند ایران در سالروز واقعه عظیم پیروزی انقلاب اسلامی آن را گواهی داشته و به پاس سی سال مجاهدت و ایستادگی و حیات طیبه در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی در به یادماندنی ترین روز از سال به پاسداشت سی سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد ملی و اقتدار بین المللی در صفوفی به هم پیوسته با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی خود با دستانی مشت کرده و گره خورده از اراده راسخ شان، خروشیدند و به یک باره فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند و با قدم های مستحکم خود تمام نظام سلطه را به زیر بردند و برگ زرینی دیگر در دفتر خاطرات و برتارک تابناک مجاهدت های نستوهانه و دفتر قطور و کتاب سی سالگی انقلاب اسلامی رقم زدند.

کد خبر 75075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز