مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از جلوگیری از سرقت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر به وسیله از خودگذشتگی جوان بوشهری خبر داد.

اسلحه - سلاح - شلیک

به گزارش همشهری آنلاین  رحیم بهادری مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدام ناموفق سارقان به بیت‌المال در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: نیمه شب گذشته نیروی حفاظت وظیفه‌شناس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که در حین گشت‌زنی متوجه ورود دو نفر مسلح در محوطه انبارها شده بود، پس از درگیری و جلوگیری از سرقت سبب فرار آنها شد.

وی افزود: سجاد گرگوری با فداکاری و رشادت با وجود مسلح بودن دو سارق بدون فوت وقت مانع سرقت بیت‌المال در انبارها شد. در انبارهای این سازمان کالاهای قاچاق، ضبط شده و متروکه تا تعیین تکلیف در آنها نگهداری می‌شود. یک انبار جدید با هدف حفظ سلامت و یکپارچه‌سازی نگهداری کالاها با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان امسال تحویل این مجموعه شده است .

این مقام مسئول ادامه داد: با تجهیز، قفسه‌بندی و هوشمند سازی انبار خریداری شده حدود ۱۸ هزار متر مربع به ظرفیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر افزوده شد.

رئیس حراست و حفاظت اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: بلافاصله پس از درگیری و فرار سارقان، نیروی وظیفه‌شناس که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود با وجود جراحت از ناحیه سر خود را به دفتر نگهبانی می‌رساند و به کمک همکار خود نیروی انتظامی را مطلع می‌کند و بلافاصله مأمورین نیروی انتظامی و مسئولان حراست در محل حضور یافتند و تحقیقات از همان نیمه شب آغاز شد.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت عمومی سجاد گرگوری نیروی حفاظت وظیفه‌شناس بوشهری خوب است و فقط از ناحیه سر جراحت سطحی و مقداری بدن درد دارد که با اقدامات اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر مورد معالجه قرار گرفته است.

کد خبر 752281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • فریبا FR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 2
    خدا حفظش کنه . اجرش با خدا ❤