شهردار تهران گفت: در سال جاری در حوزه های زیرساخت فعالیت‌های زیادی خواهیم داشت که از جمله آن، افتتاح بزرگراه شهید بروجردی و آزاد راه شهید شوشتری خواهد بود.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در رابطه با فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: ابتدا ما بحث افزایش تعداد اتوبوس‌ها و بحث نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها را دستور کار داریم.

وی افزود: موضوع افزایش تعداد ون، تاکسی‌ها و موتورهای برقی هم از دیگر اقداماتی است که در سال جدید در دستور کار خواهیم داشت.

زاکانی یادآور شد: در سال جاری در حوزه‌های زیرساخت فعالیت‌های زیادی خواهیم داشت که از جمله آن، افتتاح بزرگراه شهید بروجردی و آزاد راه شهید شوشتری خواهد بود و بخش عمده این زیرساخت‌ها هم در سال جاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: علمیات بخش غربی بزرگراه یادگار امام هم امسال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 752734

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 30
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    7 4
    آقای شهردار من استخدام کن جان خودت
  • محمود جهادی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 24
    بنام خدا جناب آقای زاکانی با تقدیر از فعالیتهای جهادی جنابعالی تهران را از ترافیک کشنده ودود وگرد وخاک نجات دهید چند طبقه سازی در اطراف بازار ،مونوریل در اتوبانها وگسترش مترو وباند مرتبه سازی ومدرن کردن بازار را در دستور کار بگذارید ازخدا اعانت بجوییدوبجوانان اعتماد کنیدومساجد را رونق دهیدوسفره اطعام همیشگی دربعضی مناطق برای محرومین پهن کنیدمیوه را ارزان کنیددستفروشان را ساماندهی کنید...