شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

فلوریدا: دعوای 2 همسایه بر سر جای پارک به کنده شدن گوش یکی از آنها منجر شد.

در نبود جای پارک یکی از همسایه‌ها به دیگری پیشنهاد کرد که خودرو‌اش را در محل دیگری پارک کند اما او قبول نکرد و کار به دعوا کشید. در جریان این دعوا گوش همسایه بزرگ‌تر کنده شد و دیگر همسایگان ناچار شدند او را به بیمارستان انتقال دهند.

این در حالی است که پزشکان‌فقط توانسته‌اند بخشی از گوش او را پیوند بزنند. گفتنی است همسایه مهاجم که 25 ساله است در بازداشت پلیس به سر می‌برد و احتمالا به پرداخت جریمه سنگین و حبس محکوم خواهد شد. از سوی دیگر همسایه مجروح اعلام کرده است که با بهترین وکلا در دادگاه حاضر خواهد شد.

استقبال از سربازان کوتاه قد

مانیل: اخیرا ارتش فیلیپین تصمیم گرفته است که از این پس سربازان کوتاه قد‌تر را نیز به خدمت بگیرد. طبق قانون جدید حتی افرادی با قد 152 سانتی‌متر هم می‌توانند در ارتش استخدام شوند.

به گفته مقامات یکی از دلایل این تغییر ساختار این است که متوسط قد مردم این کشور چندان بلند نیست و در نظر گرفتن محدودیت برای قد سربازان می‌تواند ارتش را از به خدمت گرفتن سربازانی که قد کوتاهی دارند اما در عین حال مهارت‌های‌شان زیاد است، محروم کند.

یکی از مقامات ارتش در این زمینه گفت: متاسفانه موارد بسیار زیادی در گذشته پیش آمده است که افراد متبحری برای استخدام در ارتش ثبت‌نام کرده‌اند اما مطابق قوانین آن زمان، کوتاه بودن قد آنها مانع از استخدام‌شان شده است. گفتنی است هم مردان و هم زنان می‌‌توانند به عنوان سرباز جذب ارتش فیلیپین شوند.

سرقت سیب تزیینی

منهتن: دانش آموز یک دبیرستان، چند روز گذشته را در مرکز پلیس سپری کرده است. اما جالب اینجاست علت این حبس این بوده که وی سیب دکوری را از روی میز معلمش برداشته است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که این پسربچه بدون هیچ دلیل خاصی به سمت میز معلم مدرسه‌اش رفت و سیب شیشه‌ای را که به عنوان دکور روی آن قرار داشت، برداشت.

معلم او که گمان می‌کرد این فقط یک شوخی است از این پسربچه خواست سیب را روی میز بگذارد اما او به هیچ وجه زیر بار نرفت و سرانجام پای پلیس به مدرسه باز شد. اما باز هم ماموران نتوانستند دانش آموز سمج را راضی کنند تا سیب را به معلمش بازگرداند و به ناچار او را همراه خود بردند تا به تخلف او رسیدگی کنند.

در حال حاضر روانشناسان در حال بررسی شرایط روحی روانی این پسربچه هستند تا دلیل اقدام عجیب او را کشف کنند.

سارق 83 ساله

بوداپست: پیرزن 83 ساله‌ای که در تمام طول عمر خود به خلافکاری و سرقت مشغول بوده و بار‌ها به همین اتهام دستگیر شده است، بار دیگر به دام پلیس افتاد. این پیرزن در ششمین دهه عمرش سال‌ها پشت میله‌های زندان بود و کسی گمان نمی‌کرد او پس از آزاد شدن از زندان باز هم به فکر سرقت بیفتد.

اما او این کار را ادامه داد و چند روز قبل درحالی که به تازگی وارد 83 سالگی شده بود به فکر سرقت از یک خانه ویلایی افتاد. او قصد داشت از در پشتی این خانه وارد شود که گشت پلیس به‌طور کاملا اتفاقی او را مشاهده کرد.

البته ماموران در ابتدا به هیچ‌وجه احتمال نمی دادند که او واقعا یک سارق باشد اما با چند سؤال و جواب دریافتند که او یک سارق سابقه‌دار است. در حال حاضر این پیرزن در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد و با توجه به کهولت سن رای نهایی دادگاه در مورد او جالب خواهد بود.

کد خبر 75317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز