همشهری آنلاین: راین گیگز، رکورددار بازی در منچستر یونایتد، قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2010 تمدید کرد.

هافبک 35 ساله قرمزها در سال 1987 در سن 14 سالگی به من یو آمد و تاکنون نیز به این تیم وفادار مانده است. در دوم مارس سال 1991 اولین بازی خود را در مقابل اورتون انجام داد و در روز یکشنبه گذشته نیز در دیدار مقابل وستهام یونایتد که به پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوش‌ها منجر شد، صدو چهل وهفتمین گل خود را در هفتصد و هشتاد و هفتمین بازی‌اش برای منچستر به ثمر رساند.

به گزارش سایت یوفا، وی بین سال های 1991 و 2007 در مجموع 64 بازی ملی برای ولز انجام داد. او تنها بازیکنی است که ده بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است. وی همچنین دو قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد.

وی به سایت باشگاهش گفت: " احساس می‌کنم در شرایط مطلوب بدنی قرار دارم و بیش از هر زمان دیگری از فوتبال لذت می‌برم. ما یک تیم جوان هیجان‌انگیز و یک جو فوق‌العاده در رختکن داریم."

 سر الکس فرگوسن که گیگز را به عنوان یک نوجوان به منچستر آورد، می‌گوید : " رایان الگوی یک بازیکن حرفه‌ای است. طرز زندگی وی و نوع توجهی که به خودش دارد، و اشتیاق تمام نشدنی‌اش به پیروزی، او را از دیگران متمایز می‌کند. او الگویی است برای بچه‌هایی که می‌خواهند فوتبالیست حرفه‌ای شوند. به همین خاطر است که باشگاه می‌خواهد او را حفظ کرده و از تجربیاتش استفاده کند."

کد خبر 75349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز