دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۵ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

محمدرضا منصوریان: بعد از جلسه دوشنبه 15 آبان علی پاکیزه جم سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و بهرام افشارزاده سرپرست این فدراسیون، طرفین به این نتیجه رسیدند که پنج‌شنبه هفته جاری از وزنه‌بردارانی که درحال‌ حاضر در اردوی تیم ملی هستند رکوردگیری به عمل آید.

افشارزاده می‌گوید: قصد ما این است تا از شرایط حاضران در اردو اطلاع پیدا کنیم و به همین دلیل حدنصاب رکورد نفر ششم آخرین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا را ملاک قرار داده‌ایم.
این عمل نشان می‌دهد که هیچ نقطه روشنی برای اعزام وزنه‌برداران به بازی‌های آسیایی دوحه وجود ندارد و از این مهمتر زمان باقی‌مانده تا شروع این بازی‌ها زمانی نیست که بتوان برای آماده‌سازی قهرمانان این رشته برنامه‌ریزی کرد.
صواب آن است در مقطع فعلی سرپرست محترم فدراسیون وزنه‌برداری اندیشه حضور تیم ملی وزنه‌برداری در دوحه را از ذهن خود دور سازد و در نخستین گام،  بیشترین برنامه‌های خود را در جهت مذاکره با مسئولین فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای کاهش جریمه و محرومیت پدید آمده متمرکز سازد.
آسیب‌شناسی از موقعیت کنونی وزنه‌برداری ایران نشان می‌دهد که محاکمه ایوانف بلغاری و رکوردگیری از ورزشکارانی که در بدترین شرایط روحی و جسمی هستند، نیازهای اصلی برای رفع مشکلات نیست.
کد خبر 7560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز