پیشکسوت فوتبال ایران می گوید: در دربی صدم پرسپولیس بهترین برداشت را از موقیعت هایش داشت و ۳ امتیاز مهم و حیاتی را از آن خودش کرد.

دربی ۱۰۰ پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین محسن بیاتی‌نیا  درباره کیفیت صدمین دیدار دربی پایتخت اظهار داشت: از نظر تاکتیکی و فنی دیدار استقلال و پرسپولیس بازی قابل قبولی بود، اما از لحاظ ایجاد فرصت گلزنی و خلق موقعیت روی دروازه‌ها عملکرد هر دو تیم زیاد خوب نبود. چون که بازی بزرگ دربی پایتخت حساسیت‌های خاص خودش را دارد و در اکثر بازی‌های این دو تیم مسابقات کم گل و کم موقعیتی زیاد دیده‌ایم. چون در بازی بزرگ همیشه این گونه است که نمی‌توانید بگویید که ۵۰ موقعیت گلزنی در بازی به وجود خواهد آمد. 

وی افزود: اصلاً اینطور نیست و امکان دارد که یک یا ۲ فرصت گلزنی در بازی‌های بزرگ ایجاد شود، نهایتاً هر تیمی از فرصتش بهتر استفاده کند در پایان بازی موفق زمین را ترک خواهد کرد. در دربی صدم پرسپولیس بهترین برداشت را داشت و ۳ امتیاز مهم و حیاتی را از آن خودش کرد. پرسپولیس به موقع توانست گل بزند و در ادامه نیز موفق شد تا از تک گل زده‌اش حفاظت کند. امیدوارم پرسپولیس همین روند را در ۳ بازی آخر فصل لیگ برتر داشته باشد.

*بازیکنان استقلال باید روحیه و امیدشان را حفظ کنند

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دربی عنوان کرد: استقلال شرایط آرمانی بازی‌های قبلی را نداشت و این ناکامی در رقابت‌های بزرگ برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. فقط یک یا ۲ بازیکن عملکرد خوبی داشتند، اما بقیه نفرات از نظر بدنی و روانی در شرایط و آمادگی حضور در یک مسابقه به این بزرگی را نداشتند. برخی اوقات در فوتبال رخ می‌دهد که بازیکن در روز خوبش نباشد، ناکامی برای من و حتی برای همه بزرگان فوتبال وجود داشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه برای قهرمانی هنوز هیچ چیز تمام نشده است، تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و در هر لحظه‌اش یک اتفاق می‌افتد. فوتبال یک معجزه از خودش نشان می‌دهد که ممکن است اتفاقات خوبش برای استقلال رخ دهد. بازیکنان استقلال اگر بتوانند در سه بازی آخر فصل مسابقات لیگ برتر از نظر روحی خودشان را حفظ کنند، امکان رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال وجود دارد. استقلال باید برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امید داشته باشد، چون هنوز مسابقات تمام نشده است.

*با پیشرفت مربیان، فوتبال ایران هر روز قشنگ‌تر و زیبا می‌شود

بیاتی‌نیا در خصوص بالاتر رفتن کیفیت فوتبال لیگ برتر نسبت به سال‌های قبل، تاکید کرد: جذابیت و کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران در نیم فصل دوم نسبت به سال‌های گذشته خیلی بالاتر رفته است که شاهد فوتبال باکیفیت‌تری از تیم‌های لیگ برتری بودیم. افزایش و رشد کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران هم به خاطر حضور مربیان خارجی در تیم‌ها بوده است. مربیان ایرانی هم خیلی خوب کار کرده‌اند و با مربیان خارجی رقابت دارند، چون به روز هستند. بالطبع با پیشرفت مربیان، فوتبال ایران هر روز قشنگ‌تر و زیبا می‌شود و تماشاگران از دیدن بازی‌های لیگ برتر لذت می‌برند.

وی درباره اینکه ساپینتو از تیم‌های صدر جدولی امتیازی نگرفته است، گفت: اصلاً مهم نیست که استقلال نتوانسته از تیم‌های بالای جدول امتیاز بگیرد، مگر برای قهرمان شدن باید از تیم‌های صدر جدول حتماً امتیاز گرفت؟ هم اکنون استقلال با تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر یک امتیاز فاصله دارد و نمی‌شود گفت که خیلی بد نتیجه گرفته است. 

کد خبر 756545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نصیر IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 1
    ... .... دو امتیاز فاصله داره ن یکی