حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با همشهری آنلاین تاکید کرد: «این باشگاه دیگر بدهی خارجی ندارد و از این پس تمام تلاش خود را انجام خواهد تا هرچه سریع‌تر پول بازیکنان را پرداخت کند.»

حجت كريمي

کریمی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین گفت: «خوشبختانه با پیگیری‌هایی که داشتم طلب ۱۸۰ هزار دلاری یامگا هم تا ساعتی دیگر پرداخت خواهد شد تا با توجه به نوع قرار دادی که دارد، اتفاقی مثل ماجرای  استراماچونی دیگر تکرار نشود. شما ببینید استراماچونی که هواداران استقلال اینقدر برایش ناراحت بودند، یک میلیون و ششصد هزار  دلار پول گرفت، اما از ۲۴۰۰ دلار به خاطر دیرکرد یک روزه نگذشت.»

وی ادامه داد: «تا الان پیگیر بودم بدهی به خارجی‌ها را پرداخت کنم تا شرایط استقلال برای ادامه راه دچار مشکلی نشود و هواداران ناراحت نشوند. به هرحال اگر این بدهی های خارجی را نمی دادیم، ممکن بود با کسر امتیاز و محرومیت هایی مواجه شویم، اما در همین مدت کوتاه ۱۰ روزه که آمدم تلاش کردم با فراهم کردن ارز دلاری این بدهی‌ها را پرداخت کنم از الان دیگر پیگیر پرداخت پول بچه‌های تیم هستم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه باشگاه دیگر بدهی خارجی ندارد تاکید کرد: «خوشبختانه دیگر بدهی خارجی نداریم. بدهی‌هایی خارجی‌ای را دادیم که از ۵ سال قبل یعنی از دولت قبلی مانده بود. این هفته یک مقدار کارهایم خلوت شود، برای مذاکره با مدیران شباب الاهلی در خصوص بخشیدن جریمه دیر کرد در انتقال مهدی قائدی به امارات خواهم رفت. خوشبختانه در مذاکراتی پیش از این با مدیران شباب الاهلی داشتم قول‌هایی گرفتیم که جریمه دیر کرد را ببخشند.»

او با اشاره به پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: «خوشحالم کادرفنی و بچه‌ها واقعا زحمت خود را می‌کشند و دل هواداران را شاد می‌کنند. مطمئنم که در ادامه لیگ هم شرایطی فراهم خواهد شد که استقلال بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود در لیگ هم هنوز نا امید نیستیم و مطمئنا تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست خواهند داد. ممنون بچه‌ها هستم که زحمت خود را می‌کشند و یقین دارم در سه بازی باقی مانده از لیگ هم با تمام وجود تلاش خود را خواهند کرد تا دل هواداران را شاد کنند. انشاءالله بتوانند به‌عنوان قهرمانی که حق شان است برسند.»

کد خبر 757167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    این مبالغ از بیت المال پرداخت می شود؟!