فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در جلسات، همایش‌ها، سمینارها و یادواره‌های شهدا نباید از توطئه‌ها، دسیسه‌ها و برنامه‌های دشمنان و آمریکا به ویژه صهیونیست غافل شویم و به سادگی از کنار آن نگذریم.

سردار علی ملک‌شاهکوهی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ملک‌شاهکوهی یکشنبه شب در شانزدهمین یادواره شهدای کارگر این استان در حسینیه ثارالله سپاه نینوا در گرگان اظهار کرد: امام راحل مسیر و هدف این نظام و انقلاب را نشان داد که این نشانه همان هر چه فریاد داشتن بر سر آمریکا زدن است و نباید از این مهم هم غافل شد.

وی بیان کرد: شهدا با جسارت و شجاعتی که داشتند، کاری کردند کارستان و ما اینجا جمع شدیم تا نام، یاد و خاطره شهدا را نه برای شهیدان، بلکه برای خودمان گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: شهدا هر چند پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع) را ندیدند، اما ندای مرجع تقلید خود یعنی امام راحل را در شرایط سخت کشور، با گذشت از جان، مال، زندگی، حقوق و مسائل دیگر، را لبیک گفته و با مبارزه و مقابله با دشمنان شهید شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما به این مراسم‌ها نیاز داریم تا ضمن پیمان بستن با آرمان‌هایشان، راهشان را که همانا جاری شدن احکام اسلامی در کشور است، ادامه دهیم.

ملک‌شاهکوهی ادامه داد: ما اگر ندانیم برای چه در این مراسم‌ها حضور داریم، وقت تلف کردن است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین راه شهدا، دلدادگی به خدا، ایمان، اعتقاد و پایبند بودن به ارزش‌های الهی است و این نشان می‌دهد شهدای نه برای دنیا، بلکه برای دین جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی که به لحاظ احکام دینی در کشور، استان و شهرهای ما از منظر حجاب دیده می‌شود، مورد رضایت شهدا نیست و باید برای اجرای احکام الهی گوش به فرمان و دستور رهبری و ولی امر زمان خود باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که کارگران ستون فقرات تولید هستند، باید به امورات این قشر از جامعه رسیدگی کنیم. 

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: همچنان که کارگران مدیران را درک می‌کنند و از آنان راضی هستند، باید مدیران نیز شرایط آنان که به شدت از سوی دشمنان تحریک می‌شوند، را درک کنند.

وی بیان کرد: نگاه عمیق کارگران باعث شد که دشمنان در بمباران‌های فرافکنانه خود، موفق نباشند.

وی اضافه کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب برای شنیدن سخنان کارگران ساعت‌ها وقت می‌گذارند، پیامش به کارگزاران نظام نیز وقت گذاشتن مشابه و حتی بیشتر برای کارگران است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تحریف حقایق و واقعیات انقلاب و دگرگون جلوه دادن آنچه انقلاب در واقعیت است، شبه‌افکنی، ایجاد تردید در ادامه مسیر انقلاب بخشی از اقدامات دشمنان است.

ملک‌شاهکوهی افزود: متاسفانه در اغتشاشات اخیر برخی در برابر این اقدامات سکوت کرده و باور کردند که انقلاب سقوط می‌کند و از بین خواهد رفت.

وی یادآور شد: همین مطالب دشمن مبنی بر این که اگر بیرون نیایید در آینده کشور سهمی نخواهید داشت، در دوران دفاع مقدس هم از سوی برخی خبرگزاری‌های معاند مداوم تکرار می‌شد، اما به برکت خون شهدا که همیشه در کشور جاری و ساری است و هر از گاهی شهدایی همچون شهید آیت‌الله سلیمانی در بابلسر، شهید مدافع امنیت در سبزوار و موارد دیگر برای بقا، پایداری، تداوم و استحکام این نظام، انقلاب و کشور تقدیم می‌شوند.

وی افزود: دشمن برای ایجاد بی‌انگیزه کردن و خالی کردن ته دل مردم، تغییر در باورها، کمرنگ کردن اصول انقلاب و غیرت دینی هزینه‌های زیادی مصوب و اختصاص می‌دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن با ایجاد مساله بی‌حجابی در جامعه به دنبال گرفتن غیرت و تعصب مردان و زنان ایرانی است و تلاش دارد با ایجاد ۲ دستگی بین شیعه و سنی، اقوام و مذاهب، باحجاب و بی‌حجاب به اهداف خود برسد.

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: از زنان محجبه و باچادر شهر گرگان می‌خواهیم مصادق بارز جهاد فی سبیل الله به خیابان‌های بالای شهر گرگان بروند و خود را بدون هیچ درگیری و تنشی نشان دهند.

وی بیان کرد: این کار در واقع مبارزه با استکبار جهانی است و باعث عصبانیت دشمن می‌شود.

وی یادآور شد: این زنان و دخترانی که چادر از سر زنان و دختران در خیابان‌ها می‌گرفتند مامور دشمن هستند و دشمنی طوری روی القائات و باورها و اعتقادات آنان و سایر نیروهایش کار کرده که حادثه بانک ملی بابلسر و شهادت آیت‌الله سلیمانی رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: ادامه این بی‌بندوباری منجر به ریختن کانون‌های خانواده و برهنگی در جامعه اسلامی می‌شود.

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: همه نیروهای مسلح در همه سطوح، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، نیروی امنیتی براساس وظایف ابلاغی پای کار بوده و از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز نیاز داریم تا مردم نیز به میدان بیایند و بدون زد و خوردی، مواردی را دیدند به شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع دهند.

وی افزود: کسی در این مسیر حق درگیری و کتک کاری ندارد، زیرا این مساله برابر با رسیدن دشمن به خواسته‌هایش که همان ۲دستگی‌ست، منجر می‌شود.

وی یادآور شد: کوچک نشان دادن پیروزی انقلاب، غیرکارآمد نشان دادن ملت در مقابل استکبار جهانی و ایجاد یاس و ناامیدی و القا آن به جامعه به ویژه نسل جوان از برنامه‌های دشمن است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در مساله سوریه در حالی که ۸۵ کشور برای برکناری بشاراسد متحد شده بودند؛ ایران به تنهایی در برابر آنان ایستاد، امروز به جایی رسیده که همان کشورها در تلاش برای ایجاد سفارتخانه‌های خود هستند و این نشان از قدرت و صلابت ایران اسلامی دارد.

ملک‌ شاهکوهی اظهار کرد: ارتش آمریکا در حالی که از قدرت‌های نظامی جهان است، اما بسیار شکننده نشان داده و از سوی دیگر برای معکوس جلوه دادن این واقعیت با برنامه‌ریزی و هزینه‌های گزاف در فضاهای رسانه‌ای مجازی مختلف، نشان داده که استاد حرکات و تحرکات روانی است.

وی بیان کرد: والدین امروز باید مراقب فرزندان خود و شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای باشند، زیرا به جرات می‌توان گفت که آمریکا و صهیونیسم در منازل ما وارد شده‌اند.

وی افزود: در گلستان که نماد وحدت بین اقوام و مذاهب است، دشمن دست به اقداماتی زد و عده‌ای هم بلندگوی آنان شدند، اما با هوشیاری، درایت و مدیریت نیروهای نظامی، مسلح و امنیتی نتوانستند به اهدافشان برسند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خواهران و برادران و بدخواهان نظام بدانند که این نظام صاحب دارد و آنقدر با خون شهدا آبیاری و تنومند شده که با این بادها نمی‌لرزد و به لطف خدا به راحتی نمی‌شکند. 

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، به ویژه شهدای کارگر کشور، خاصه ۷۲ شهید جامعه کارگری گلستان، از خانواده شهیدان مهدی شکوری و سیدرضا حسینی‌نوده به عنوان شهدای مدافع حرم جامعه کارگری این استان تجلیل شد.

اجرای سرود و همچنین مداحی و مرثیه سرایی توسط یکی از فرزندان شهدای استان مازندران به عنوان مداح میهمان، از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

کد خبر 757232
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 100
  • نظرات در صف انتشار: 237
  • نظرات غیرقابل انتشار: 53
  • کامران IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اگه سه کلمه دشمن، امریکا، اسرائیل رو ازتون بگیرن دیگه چه حرفی دارین بزنین؟
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      158 7
      حقیقتا اگر انصاف داشته باشیم و حرف حق بزنیم هشتاد میلیون نفربرای کشور خدمت و تلاش می کنند و در هر پست شغل مقام و حرفه که ایران را ساختند و همه بایدبراساس عدالت بایدحق زندگی و شهروندی داشته باشند و ایران برای همه خواهد بود.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    این کشور متعلق به این ملت است به تمامی این مردم تا نفر آخر از پیر و جوان ،زن و مرد
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    هیچوقت کسی به حجاب دیگری کار نداشته جلوی فسادو بگیر که هفت سر شده
  • US ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اتوبوس‌ها هم پراز بیحجابی شده لطفا مثل مترو جلوگیری شود
    • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      اگه کسی تو این مملکت به فساد و... کاری نداشت، پس داداگاههای مفسدین چیه؟ یا شاید خبر نداری تو کشورهایی که شماها عاشقش هستید چه اختلاسهایی شده؟ حتی یک فساد اقتصادی هم شایسته ایران نیست، امادلیل نمیشه حجاب رو به فساد اقتصادی ربط داد، هر کدوم جای خود باید رسیدگی بشه.
  • حسین IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ما در منطقه ی ... قم زندگی میکنیم اینجاحجاب وپوشش عده ای اززنان ودختران زشت وزننده ست ولی هیچ برخوردی نمیشودوخیلی آزادانه ترددمیکنند
    • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      سرت رو بنداز پایین و سرت به کارت باشه ، تا برات زننده نباشه ، شما کلا با یه کشمیش گرمیتون میشه ،
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اول مهار تورم درست کننننیییید
  • امیرحسین IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    به نظر کشور فقط برای بی حجابی صاحب دارد. برای سومدیریت ربا رشوه اختلاس باند بازی پارتی بازی فحشا اعتیاد بی قانونی صاحب ندارد؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ملت زیر بار گرونی له شدن به نظر شما خانواده بیشتر از بی خجابی میپاشه یا از بی پولی چقدر خانواده برای نداشتن درامد از هم پاشیده
  • شهلا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    واقعا این طوری مردم را ارشاد می کنید اگر اینقدر ... نمی گفتید من روسری از سر بر نمی داشتم
  • ۹ IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سلام علیکم انشا الله که در این امر موفق وموید باشید وخداوند پشت وپناهتان باشد تا بتوانید ریشه این بی عفتیها وبی حیایی ها رو از جامعه اسلامی مون بردارید...
    • SG ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      حداقل برید سخن امام علی رو بخونید که هر جا فقر از در وارد شود ایمان از پنجره میگریزد
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    چهل چهارساله انقلاب شده یک بار هم ندیدم مسئولان برای کارگر وقشرمحروم وقت بگذارن
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    پس چرا دختر رو تو کنسرت چک زدید ؟
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    از اقتصاد بگو از مشکلات بدبختی مردم بگو
    • احمدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      اگه مشکلات و بدبختی نبود چه بهانه ای برای گفتن داشتی؟
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    حجاب داشتن یا نداشتن شخص به خود و خانواده ربط داره
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اگرکشورداری این هست پس بایدبگوییم خسته نباشید.
  • علی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ازوقتی که اختلاس ودزدی ورانت خواری و ربا خواری دربانکها عادی شد بین مسولین دشمن به اهداف خودش رسید
  • FR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    کارگران را تحریک می‌کنند کی تحریک می‌کنه مردم حقشونو بدید کارگر مشکلی ندارد
  • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    کسی کاری به محجبه ها ندارد این محجبه ها هستند که با مردم ایران درگیر می شوند
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    هر ایرانی چه باحجاب چه بیحجاب حق داره زیر این آسمون وخاک ایران آزادباشه
  • US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سردار، بقول خودت این نظام بیدی نیست که بااین بادها بلرز. ودیگر طلایی که پاک چه منتش بخاک، باعث کینه ونفرت بهم میشه ومردم از هم فاصله می‌گیرند. گیرم در این نظریه شما خواهران محجبه رفتن بالا شهروفرمان شمارا انجام دادن، بنظر شما ظاهر باید درست باشد یا باطن. ودیگر از کی تا حالا با زدن جریمه کردن، برخوردهای غیر فرهنگی ودینی کار درست شده ر درست می‌شد
  • جعفر IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    کاش از مسیر انقلاب خارج نشده بودیم
  • حافظ IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    فقط شعار وبعد هیچ عدالت کجاست که مسئولان در رفاه ومردم در بدبختی وحجاب بهانه است برای سرپوش بر گرانی ها و ضعف مدیریت و..
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    البته به نطر من حتما لازم نیست زنان محجبه دور خیابان راه بیفتن تا خودی نشان دهند بهتر است با کسب علم و دانش کرسی های دانشگاهها رو در اختیار بگیرند و پزشکان محجبه ای در بیمارستانها شوند معلمان محجبه ای در مدارس شوند مهندسین محجبه ای و کارکشته و زبده ای شوند نه اینکه فقط دور خیابون بگردند و یا انکه چه بسیار زنان تحصیلکرده محجبه ما در گوشه منزل نشسته اند و خانه داری می کنند
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      عملا دارن میگن محجبه ها بیکارن و دنبال دعوا و تنش
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    بنده برادرشهیدم وکلا خانواده امان وحتی شهیدمان با حجاب زوری مخالف هستند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    مردمو بجان هم انداختن
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    نظام جلو دزدی هارا بگیره حقوق مردم بیچاره را بپردازه حق من نظامی بازنشسته ارتش آنهم ارتشی که در همین نظام ودر بحبوحه جنگ وارد ارتش شده الآن بادرج ۱۹۸۱روز حضوردرجبهه وبا۲۵سال خدمت وجان کندن ۱۰میلیون حقوق دریافت میکنم بس کنید این حرفا رو
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    تمامی دنیا بدون چادر بدون حجاب با بهترین شکل زندگی می‌کنند هیچکسی هم حق توهین یا اهنت به دیگرونر ر انداره وتنها هدفشون پیشرفت ویه زندگی ایده آل ولی متاسفانه تو ایران ما ...
  • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    166 9
    لطفا از قول شهدای مظلوم صحبت نکنید آنها زبان داشتند و هیچ ادعایی نداشتند .
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    جناب تیمسار آنها که ماست بر سر زن و دختر مردم زدن محاکمه علنی تا ملت عکس العمل دولت را ببیند و بداند تنها نیست
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ایی کاش به فکر پیشرفت واقتصاد وفرهنگی نو بیشتر توجه می‌کردید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    من سی سال هست چادر میپوشم تالان هم کسی به من بی احترامی بهم نکرده، خانم چادری را دیدم که به یک خانم به درخواست شما امر به معرف کرد در پارک خانم ها ریختند رویش وتا توانستند کتک ز دن چرا به من نزدن چون من معتقدم ما زنان چادری نباید خودخواه و مغرور باشیم هرکس هر طور دوست دارد لباس می پوشد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    ... در راستای منافع خود علیرغم میل انسانها.
  • دهقانی‌ IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    99 11
    به جای اینکه اقتصاد سیاست فرهنگ علم آموزش به همکاری مردم پیش بره در انحصار شما قرار گرفته اینه که به جای کارهای اساسی به کارهایی مانند حجاب وفضای مجازی و ... و تبدیل کشور به باروت پرداخته اید و مردم را مغرورانه حساب نمی کنید
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    هیچچچچ کس هیچ چادر وحجابی از سر کسی برنداشت.
  • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    همه چی ایمان واعتقادنیست آقا مشکل حجاب نیست مملکت رو تورم داره نابود میکنه من با دوتا بچه با صد میلیون پول نمیتونم خونه پیدا کنم هرجامیرم میگن هشت میلیون هفت میلیون اجاره اونم خونه ۵۰ متری حقوق من امسال شده نه میلیون از قدیم گفتن شکم گرسنه دین و ایمان نمی شناسه مرغ شده صدهزارتومان برید فکر نون باشید خربزه اب
  • ن IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    مردم به جان هم انداختن یعنی رفتن به طرف جنگ داخلی این کار از اساس اشتباه هست مردم را به جان هم نیندازید
  • شهروند IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    44 89
    سردار عزیز من شرق تهران هستم همسرم چادری است برای خرید بیرون میریم علنی توهین میکنند تو فروشگاه ها دنبال ما راه میفتن چیزی بر نداریم. اصلا رغبت به بیرون رفتن نداریم.
  • هموطن IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    آقای ملک شاهکویی من یک مرد ۴۴ ساله ام ، آیینه تمام قد انقلاب با ۴ فرزند مدرک کارشناسی ارشد و ۱۸ سال سابقه کار که در بدترین جاهای ایران برای سازندگی مملکت زحمت کشیدم سال ۸۷ من ۱۴۰۰ دلار حقوق میگرفتم و الان ۳۶۰ دلار حقوق میگیرم. شما جلوی دزدی مسولین رو بگیر تا جلوی زن و بچه ام شرمنده نباشم
  • علی US ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    130 9
    جمعیت جهان. ۸ میلیارد.جمعیت مسلمان ۱ میلیارد.تنهاکشورهای دارای احکام حجاب اجباری ایران وافغانستان.چمعیت ایران ۸۵ میلیون نفر.جمعیت مونث ۴۰ میلیون.افرادواجدشرایط حجاب ۲۰ میلیون.۵ میلیون متقاضی حجاب اجباری.۱۵ میلیون کم حجاب وبی حجاب.تمام هزینه های بستن مغازه ها.گشت های خیابونی.متروها.بسیج.نیروی انتظامی و...برای باحجاب کردن همین جمعیت.عجیب نیست.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    100 6
    چقدر برا کارگران وقت میگذارند واقعا ما از نظر اقتصادی ههم طراز نظامیان. دکترومهندسین هستیم دستتون درد نکنه
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    هنوز درگیر چند مو هستید .فکر اقتصاد رو بکنید به جای این حرف ها
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    اول اینکه کار گران از مسئولین راضی نیستند دوم شهدا در مورد حجاب راضی هستند نگران نباشید شهدا بچه های زمان شاه بودند که حجاب اجباری نبود پس عادت داشتن
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    شهدای جنگ تحمیلی را که شما تربیت نکرده بودید پزش را می‌دهید
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    از سپاه عزیز که همیشه در صحنه بود ه میخوام عاجزانه که این بیحجاب هارو جمع کنن از کف خیابونها وپاساژ ها تا کی میخواین با اینا مدارا کنین به خدا پررو تر شدن من به عنوان یه مادر از وضع نابسامان حجاب ناراحتم دختران تین جامعه در خطرن اینا فردا میخوان مادران آینده بشن باید عفیف وپاکدامن باشن نه بدون روسری ولباسهای نیمه عریان وآرایش های زننده شمارو به خدا قسم نیدم که جمع کنید بساط این هنجار شکن ها رو یک زن ایرانی با حجاب موافقه تا بی حیایی وبی حجابی با تشکر
  • ایرانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    67 35
    ملک شاهکوهی، انقلاب زمانی به خطرافتاد که قوانین اسلام کمرنگ شد،رباخواری بانکهای اسلامی!!اختلاس،فرار صف اولی ها وبردن بین المال به خارج ازکشور،خوردن جنگلهاوتقسیم ثروت ملت بصورت کارخانه هاوپالایشگاههاو پتروشیمی ونیشکر وماشین سازی به خواص وبه قیمت مفت منزوی کردن نیروهای انقلاب در ادارات دولتیواخراج بازنشسته کردن آنها،فحشای علنی درشهرها ،بی حجابی وولنگاری،وگماشتن ناکارآمدان به امور مهم کشوری ووووتازه شما متوجه شده اید!!!البته فقط حرف میزنید پس عمل کو؟
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      33 13
      😂😂
  • کاشانی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    با سلام و درود خدا بر سپاه پاسداران ما چادریها فحش می خوریم وبه ما اهانت میکنند ولی خدا جزاشون میده
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      کسی تا مداخله نکنه کسی کارش نداره ،
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    94 14
    قیمت مسکن رو درست کن مردم سرپناه میخوان
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    112 7
    کشور را به باد فنا دادید
  • M IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    51 34
    جون مادرتون قیمت چادر رو بیارید پایین،خودتونم مثل اینکه دوست دارید مردم اینطوری بگردن،چه خبره یه چادر ساده دو میلیون،مانده ایم والا
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    96 4
    احکام اسلامی فقط حجابه. عدالت . مهربانی. برابری. سلامت مالی دولتمردان . آزادی انتقاد وووووکدام اجرا شده فقط گیر شهدا فقط حجاب بود. یه نگاهی به وضع اداره کشور بنداز ببین کدومش آرمان شهدا بود
  • مجید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    28 35
    سلام.من چندروز پیش دوساعتی اصفهان یکی از مکان های معروفش کارداشتم که میدیدم اکثر اینهایی که کشف حجاب کرده بودند زیر ۱۵ سال بودند والبته از هر ده نفر شاید یکی دو نفر کشف حجاب کرده بودند.
  • محمد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    92 5
    سردار خبر ندارید یا خودتان را به بی خبری زده اید ،چرا کسی از مسئولین هیچ حرفی از اعتیاد شدید جوانان به مواد روانگردان نمی زند و دائم خطر بی حجابی و بد حجابی را تذکر می‌دهید؟ من یک فرد ۶۰ ساله این جامعه هستم خدا را گواه میگیریم که مواد روان گردان و قرصهای اعصاب و روان مثل نقل و نبات در دسترس است لابد اینها هم کار دشمن است ،چرا هیچ عزم و اراده ای برای مبارزه با آن که به مراتب از آمریکا و اسرائیل هم خطرناک‌تر است نیست ؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    75 6
    چی‌ را‌ به‌ چی‌ ریط‌ داده‌‌
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    12 72
    باید همه راهکار ها و مساعدت هایی که لازم است از طرف مسئولان و همه جناح های دینی و مذهبی صورت گبرد تا جامعه زنان متدین در همه امور شهری حاضر و با حجابشان تو دهنی محکمی به بی بند و بار ها بزنند .الان زمان قدرت نمایی در مقابل با مفسده هاست... هم فسادهای اقتصادی و هم اجتماعی ..پیش بسوی انقلاب اقا و مولایمان حضرت قائم (ع)
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    83 16
    بسیار عالی مردم راروبروی هم قرار بدهید دودش به چشم خودتان می رود این ملت ۴۲سال به شمافرصت دادند چه گلی بسرشان زدید تمام این بچه ها زائیده دوران انقلابند پس مشکل را درون خودتان پیدا کنید سرکار محترم از امام ورهبری هم مایه نگذارید رهبر باراها فرمودند ای بچه های خودمانند لطفا با تهدید باایرانی صحبت نکن چون ایرانی از نژاد کورش است وسلام
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    87 11
    این مملکت مال همه هست کم حجاب و بی حجاب و باحجاب
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    95 11
    سرمردم راباحجاب گرم کنید ودلارها راگران کنید وبفروشید
  • Mohamad ali IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    84 7
    واقعا متعجبم از اینکه این بزرگان چشمشان را روی فلاکتی که کارگران در این اوضاع اقتصادی دارند می‌بندند و فقط به وعد و وعید سر خرمن آن هم شعار گونه بسنده کرده و باز هم حجاب را سر لوحه گفتارشان قرار می‌دهند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    79 6
    دل مردم با صعود قیمتها وصعود قیمت دلار خالی می شود نه با این حرفها بنده خدا کجای کاری ، مروم لجبازی می کنند وگرنه همه مسلمانند
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    19 97
    درود بر غیرت و مردانگی امثال شماها بی حیایی و کشف حجاب یعنی: بردگی و هرزگی و اسیر شهوت و هوای نفس و دوری از خدا و افتادن به دام شیاطین
  • حبیب IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    82 8
    کسی نیست بگه کانون خانواده از بی پولی پدر خانواده و شرمندگی مدامش در تامین خانواده به هم میریزه و عامل این شرمندگی نیز جزئ دولت نیست که با ایجاد تورم ۵۴ درصدی و افزایش حقوق ۲۱ درصدی کارگران عملا ۳۳ درصد از حقوقش میکاهد و وعده سر خرمن میدهد یا دولتها وعده هایی میدهند که هرگز قصد عملی کردنش را و ندارن وبی اعتباری به وجود میآورند که حتی وقتی حرف از دین میزنند جوانها دروغ میپندارند یا مردم را به قناعت دعوت می کنند ولی فرزندانشان در آنطرف چه ریخت و پاشهایی که نمی کنند ما نمتز خوانها روزه بگیر ها و معتقد با مبانی اسلام هم وقتی کارهای دولت مردان و حکومتی ها را میبینیم بعضا شک میکنیم چه برسد به بقیه دیگه شعار بسه ۴۳ سال شعر دادیم الان وقت عمل جامعه ای که رفاه نداشته باشه حاکمانش هم اعتبار نخواهند داشت
  • سوسانو IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    87 5
    کدوم حجاب شما برید وضع زندگی مردم رو درست کنید
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    90 4
    شهدا برای دفاع از وطن به جبهه رفتند این اولویت اول بود ... اگر فقط بخاطر دین بود مسیحی زردشتی و کلیمی دلیلی برای جنگ نداشتند
  • M.V IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    34 18
    📚ریشه‌ راننده کامیونی در جنگلی، الوار درختان قطع‌شده بر پشت کامیون خویش بار کرده بود تا به سمت شهر حرکت کند. بعد از این‌که مسافتی را طی کرد به ناگاه در مسیر جاده جنگل هنگام پیچیدن از پیچ جاده، لبه سپر کامیون به درختی در کنار جاده برخورد کرد و کامیون از توقف ایستاد و از این تصادف تکانی که به کامیون خورد، تمام الوار از درب عقب کامیون به بیرون پرتاب شدند. راننده کامیون که همراه پسرش در کامیون بودند بعد از آن اتفاق به پایین از کامیون آمدند و صحنه را دیدند. پدر گفت: پسرم! با دیدن این حادثه بیاموز که یک درخت صاحبِ ریشه توانست صد درخت بی‌ریشه را جابجا و واژگون کند. همیشه سعی کن ریشه خانوادگی و خداباوری خود را حفظ کنی که یک انسان صاحبِ ریشه می‌ارزد به صد انسان بی‌ریشه و تکیه بر یک انسان صاحبِ ریشه تو را بسیار سودمندتر از تکیه بر صدها انسان بی‌ریشه است. یک انسان صاحبِ ریشه در برابر مشکلات مقاومت می‌کند.
  • M.V IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    49 6
    طفلی به نام "شادی" دیری است گمشده، با چشم‌های روشن براق با گیسوی بلند به بالای آرزو هر کس از او نشانی دارد، ما را کُند خبر این هم نشان ما: یک سو خلیج فارس سوی دگر خزر! شفیعی کدکنی
  • ناشناس936 IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    86 7
    نمره شما کلا صفر است.شهدا برای از بین رفتن فساد و اختلاس شهید شدند ولی الان یقه بسته ها و چادری ها بیشترین اختلاس در کشور را دارند.نمونه آن خاوری که به کانادا رفت و خانم مومن دیگه که در پتروشیمی اختلاس کرد و .
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    73 11
    کل کشورو مملکت داری شده یه موی سر
  • کاظم پور IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    18 48
    احسنت کشور قانون داره چرا به خاطر هیچی اختلاف بیفتد بین مردم به خدا اگه مردم آزاد باشن حجاب رسم و رسوم یک خورده هم به نیازشان رسیدگی بشه اختلافها از بین می ره و اتحاد پیش می یاد لج بازی کج بازی ابزار شیطان تا محبت هست چرا دشمنی. احسنت سردار.
  • محمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    65 6
    فقر و گرسنگی و فساد اقتصادی و اوضاع سخت معیشت مردم هم جزئ آرمان‌های شهدا نبوده و شهدا هم برای ملت و ایران آباد از جان خود گذشتند و ایران را برای ملت ایران حفظ کردند نه برای عده ای خاص
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    73 2
    دولت بااطلاع از قانون اساسی ، حقوق بازنشسته گان را نصف تورم افزایش داد و دراین مورد همه بازنشسته ها را در بهت حیرت فرو برد که در مملکت اسلامی چطور به حقوق کارگران بازنشسته اینطور ظلم می شود ؟ و باتوجه به اینکه همه در حمایت از کارگران حرف میزنند ولی در عمل هیچ کاری نمی دهند و تنها تماشاگر زجر و فلاکت آنها هستند!
  • اصغر IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    48 9
    سردار ..من که خودم وخانواده ام از عاشقان انقلاب ورهبری هستیم ...متوجه حرف هایت نشدیم5
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    63 5
    این راه اگر جواب میداد شاه هنوز ایران بود
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    53 4
    یک متن نوشتید ک زنان باحجاب وقتی ب بالای شهربروند کسی حق کتک کاری و...نداره ماهم امدیم که بخونیم این جناب انقد از جاهای دیگه گفت اصل موضوع یادم رفت خدایش نفهیدم چی بود چی شد
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    67 6
    مردم را به جون هم میندازی اصلا چرا ساکنین پایین شهر برن بالای شهر که چی بشه
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    65 7
    تموم شد ؟! خیلی تاثیرگذار بود.
  • اکبر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    65 4
    لطفا لشگر کشی ممنوع مردم را در برابر هم قرار ندهید دشمن همین را میخواهد
  • کاظم IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    72 2
    دزدی و رانتخواری واختلاس و سوء استفاده از قدرت و.... مورد رضایت شهدا هست؟
  • ففه NL ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    76 3
    اختلاسگراتون دزدان و آقازاده برن کانادا و آمریکا اره
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    18 64
    باید با بیحجابی برخورد بشه تا خیابون ها و کوچه ها به محلی برای فساد و فحشا تبدیل نشدن
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    8 71
    مانیاز به اجرای قانون داریم حجاب دستور خدا است وبی حجابی گناه وحق الناس ودرادیان هم حجاب وجود دارد در ایران باستان هم بانوان حجاب داشتندوحتی در سنگ نگاره های تخت جمشید هم بانوان باحجاب هستند بی‌حجابی وفساد نقشه دشمنان ما برای نابود کردن جوانان وغارت منابع کشور ومردم ایران را مثل مردم یمن وعراق و افغانستان و پاکستان و لیبی و لبنان وسوریه و......کردن است هر فرد بی‌حجاب سرباز پیاده نظام دشمن در وطنمان وباید با شدت تمام با این مزدوران وطن فروش که به کشورخودخیانت می کنند برخورد کرد حجاب سنگر کشور است با رعایت حجاب نقشه دشمنان را برای نابودی کشورمان نقش برآب کنیم انشالله
  • گلاره IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    65 16
    فرمانده سپاه نینوا گلستان در مورد گرانی ها اجاره خانه، قیمت مرغ و گوشت و برنج دزدی و اختلاس های کلان چیزی نفرمودن؟؟؟؟؟؟؟
  • Ng IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    72 2
    برام عجیبه چرا راجب به گرونی اصلا حرفی زده نمیشه؟! کسی ندونه میگه اینجا همه چیش گل و بلبله و فقط حجاب مشکل ساز شده!
  • SG ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    59 4
    هر حوزه ای رو به بلد وکاردانش بسپارید تمام مشکلات حل میشه
  • سیاوش درویشی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    64 3
    باسلام دست ازاین بازیهابرداریدتوی ایران مردم فقط مشکل مادی دارندمعیشت ومسکن کمراین مردم خم کرده اگه واقعازره ای دلتون بحال این مردم میسوزه یه فکراساسی بحال این مردم بیچاره بکنید
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    66 4
    ازشهدامایه نگذاریدتوسرمردم بزنید،،اصل فساددربین خودمسؤلین است که باعث بدبختی کشورشده اند،،فقروگرانی وتورم وهزاران مشکل کشوررانمیبینی چسبیدی به حجاب مردم،،چرادغدغه شماتاحالافقروگرسنگی مردم نبوده که فقط حجاب راعلم کردید،،
  • حامی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    69 3
    آقای ملک شاهی سکه ،دلار، خودرو، مرغ گوشت، مسکن، را اطلاع دارید ببینید چه وضعیتی داره؟لطفا در مورد اختلاس ها و زباله گردان هم تحقیق کنید
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    63 7
    فقط چسبیدید به حجاب زنها
  • US ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    70 6
    تورو به دینتون قسم مردم رو به جان هم ندازید واسه چهارتا تار مو کار تو حفظ امنیت کشور و مرزها هستش نه کارشناس مدلینگ لباس و کی چی بپوشه که چی نپوشه
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      20 46
      بستگی داره این چهار تا تار مویی که میگی کجا باشه چیزی که این روزا معلومه مشکل فقط روسری نیست بعضی ها کلا با پوشش مشکل دارن
  • محمدحسین IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    61 6
    سلام شکم گرسنه دین ایمان نمیشناسه اول اقتصاد را درست کن بعد شریعت دین مبین اسلام من مستاجرم زندگیم تو سختی هست شرمنده زن بچم شدم اجاره ها بالاست
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    77 35
    این راهی که شما در پیش گرفتید تهش تباهیه
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    45 56
    حجاب امری الهی است