یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

سئول: یک خواننده کره‌ای موفق شد رکورد خوانندگی بدون وقفه را بشکند. این خواننده به مدت 76 ساعت آواز خواند و نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس جاودانه کرد.

این در حالی است که در گذشته مردی توانسته بود به مدت 75 ساعت خوانندگی کند و به این ترتیب رکورد او هم شکسته شد. این خواننده 54 ساله از ساعت 11 صبح پنجشنبه خوانندگی‌اش را آغاز کرد و ساعت 3 بعدازظهر شنبه پس از اجرای هزار و 283 قطعه آوازی، به کار خود پایان داد.

طبق قوانین رکورد‌های جهانی، این خواننده مجاز بود که  هر یک ساعت یک‌بار  5 دقیقه  استراحت کند. گفتنی است که اطرافیان این خواننده میانسال می‌گویند، او تا کنون قصد انجام هرکاری را که داشته با موفقیت آن را به پایان رسانده  است.

لانه مدرن

هنگ‌کنگ: در حالی که تقریباًهمه چیز در جهان به سوی مدرن شدن پیش می‌رود، نوع معماری لانه پرندگان هم از این قافله عقب نمانده است و رو به پیشرفت گذاشته است. برای نمونه  اخیرا از لانه‌ مدرن یک جفت پرنده در پکن پرده‌برداری شده است که به جای چوب با میله‌های فلزی ساخته شده است.

پرندگان معمولا از قطعات نازک شاخ و برگ درختان برای ساختن لانه‌هایشان استفاده می‌کنند. این در حالی است که اخیرا یک جفت پرنده ابتکار تازه‌ای به خرج داده و از میله‌های نازک فلزی استفاده کرده‌اند.

البته زمانی توجه مردم به این موضوع جلب شد که چند میله فلزی از بالای درخت روی سر عابران افتاد و نگاه آنها را به سمت بالا کشاند. به گفته مردم محلی، این پرندگان میله‌های فلزی را که سبک و نازک هستند از یک کارگاه ساختمانی که در همان اطراف قرار دارد، برداشته‌اند.

پسربچه قاتل

پنسیلوانیا:  یک پسربچه 11 ساله پیش از رفتن به مدرسه، نامادری‌اش را به قتل رسانده و سپس بدون اینکه دچار استرس شود، سر کلاس درس رفته است. خانواده و نزدیکان این پسربچه می‌گویند او همیشه با نامادری‌اش دچار اختلاف بوده است. به گزارش پلیس این پسر بچه با استفاده از تفنگ شکاری پدرش، در حالی که نامادری‌اش خواب بوده او را به قتل رسانده است.

تقلب درآزمایش اعتیاد

میشیگان: مردی که برای انجام آزمایش اعتیاد از سوی پلیس به آزمایشگاه فرستاده شده بود با انجام  تقلب از دست پلیس گریخت. این مرد نمونه خون دوستش را به جای نمونه خون خودش به آزمایشگاه ارائه داد و به این ترتیب آزاد شد. البته آزادی او فقط چند روز به طول انجامید و پلیس با پی بردن به این تقلب بار دیگر او را دستگیر کرد. 

نقش بازی کردن در زندان

ویسکونسین: متهمی که به چند سال حبس محکوم شده بود با نقش بازی کردن در زندان، دوره محکومیتش را طولانی‌تر کرد. این مرد 40 ساله به دیگر زندانی‌ها گفت که دستیار رئیس زندان است و برای اینکه در بین زندانیان جاسوسی کند با لباس زندانی‌ها در بین آنها حضور دارد. او با  چند تن از زندانیان صحبت کرد و به آنها قول داد هر طور شده زمینه فرار آنها را فراهم کند.

جالب اینجاست که وی به این ترتیب از خانواده آنها که در خارج از زندان بودند مبالغ قابل توجهی اخاذی کرد. اما بالاخره یکی از هم‌بندی‌های او که به این رفتار مشکوک شده بود، مقامات زندان را در جریان قرار داد و آنها نیز پس از بازجویی از وی به حقیقت ماجرا پی بردند.

گفتنی است این متهم به دلیل نقش آفرینی به جای مامور زندان و اخاذی از سایر زندانی‌ها به حبس و پرداخت جریمه محکوم شده است

کد خبر 75870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز