معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: صرفاً با کسانی که اصرار به هنجارشکنی داشته باشند با استفاده از سازوکارهای انتظامی و قضایی اقدام خواهد شد.

نیروی انتظامی

سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب مأموریتی است که به پلیس واگذار شده و پلیس براساس وظایف ذاتی، قانونی و دینی به آن عمل خواهد کرد.

سخنگوی پلیس با بیان اینکه پلیس به عنوان ضابط و مجری قانونی براساس مأموریت محوله از سوی وزارت کشور و قوه قضائیه موظف است در این حوزه اقدام کند، تصریح کرد: کشف حجاب در قانون به عنوان جرم شناخته شده و با توجه به اینکه پلیس ضابط قضایی است باید با جرم مشهود برخورد کند؛ طبیعتاً برای انجام هر مأموریتی روش‌های متعدد و متفاوتی متصور است و پلیس تلاش می‌کند برای انجام این مهم با رعایت کرامت انسانی و کمترین تزاحم و تقابل وظیفه خود را انجام دهد.

سخنگوی پلیس به تعداد پیامک‌های ارسال شده به شهروندان در طرح عفاف و حجاب اشاره و بیان داشت: بالغ بر ۹۲ تا ۹۳ درصد افرادی که برای بار اول به آنها پیامک کشف حجاب ارسال شد از موضوع تمکین کرده و در مرحله بعدی شاهد همکاری این افراد بودیم.

وی در این خصوص که مأموریت پلیس در طرح عفاف و حجاب تا چه زمانی ادامه دارد اظهار داشت: تا زمانی که مأموریت بر عهده پلیس گذاشته شده است این روند ادامه دارد.

سخنگوی پلیس به مأموریت بیست و چند دستگاه در زمینه عفاف و حجاب اشاره و بیان داشت: همه دستگاه‌های مسؤول در این زمینه باید پای کار بیایند؛ پلیس در این عرصه آخرین حلقه است اما متأسفانه کم کاری دستگاه‌های دیگر در این زمینه باعث شده است که پلیس در خط اول این میدان قرارگیرد.

منتظر المهدی تأکید کرد: اقدامات اجتماعی امری است رجحان یافته بر اقدامات انتظامی و امنیتی و پلیس تلاش می‌کند در کنار دیگر دستگاه‌های فرهنگی به وظایف خود عمل کند.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان این‌ مطلب که استفاده از روش‌های ایجابی، اقناعی و ترغیبی کماکان در دستورکار پلیس قرار داشته و صرفا با کسانی‌که اصرار به هنجارشکنی داشته باشند با استفاده از سازوکارهای انتظامی و قضایی اقدام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که زنان و مردان کشور عزیزمان ایران عفیف هستند و با رعایت قوانین وهنجارهای پذیرفته شده جامعه اسلامی در ایجاد، بسط و گسترش امنیت در ابعاد مختلف از جمله امنیت روانی جامعه کمک خواهند کرد.  

وی خاطرنشان کرد: باید سایر دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و حراست‌ها هم در این زمینه پیشقدم شوند و به وظایف خود عمل کنند؛ اگرچه بسیاری از آنها، ادبیات و گفتمان لازم را ایجاد کرده‌اند لیکن باید زمینه‌های انجام آن را نیز ایجاد کنند.

کد خبر 760752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 141
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 174
  • محمد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    ای کاش نیروی انتظامی و بزرگان دولت در بخورد با مفسدین اقتصادی و اختلاس گران هم اینقدر جدیت داشتن
    • امید IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      هزاران مفسداقتصادی درسالهای اخیر محاکمه و زندانی مصادره اموال ویااعدام شدند شما نمیبینید که خیال میکنید بابی حجابی وعدم برخورد بافاسدان اخلاقی اختلاس ود زدی ازبین میره!!! شما لخت بشی مفسداقتصادی دیگه نیست!! اروگا آمریکا که لخت وبی حجاب شدند مفسد ودزد درآنجا نیست!! آنجا طلاق وهمجنس بازی وحیوان بازی ونابودی خانواه وخودکشی و افسردگی بخاطر لختی زنان وبی حجابی وعدم رعایت حدود شرعی وحشتناک شده چراعبرت نمی‌گیرید حجاب قانون خداوکشور و دستور عقل و جدان انسانه
    • علی علوی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      امید جون هزاران مفسد اگه اعدام شدن الان چرا وضع مملکت اینه تخم مرغ دزد رو اعدام می کنن شتر دزد بترسه؟یا خوابی یا خودتو زدی به خواب،مملکتی که از نظر نفت و گاز جزو ۳ کشور غنی جهانه،از نظر معادن و کلا ثروت ملی سرشاره،مردمش حسرت داشتن فرغون ملی رو دارن به قیمت میلیاردی و با بلیط بخت آزمایی،این خودش نشون دهنده ی یه سیستم کاملا فاسده،مگه اینکه خودتم نفعی ببری ازین سیستم که نخوای قبول کنی فسادشو
    • مونا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      اقاامیدپس این همه سال حجاب درکشورماهست پس چراخطا،مشکل،فساد،نابرابری،ناعدالتی،رشوه،اختلاس،ضرر،دزدی،خیانت،تجاوز،پول شویی،کودک ازاری،قتل،ربا،پارتی بازی،زیان،ناکارمدی،اعتیاد،ظاهرسازی،وهزارمورددیگرکه نمی توان حجاب راعاملی برای پیشرفت ودرستی انسان هادانست.فقط بایددرون وباطن رادرست کنیم که چیزنشدنی نیست ومی شود.به امیدایرانی سربلندبامردمان بهتروخوب
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      امید یعنی خوابی که مردم لجبازی میکنن.بحث حجاب نیست.و گرنه خانمهای ایرانی از صدها سال پیش محجبه بودن.و اکثریت باعفت.فساد فساد اقتصادی و سیاسی.ملتو عاصی کرده.
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      شما با یک بچه کوچک.هی سر بسرش بذاری.میفته رو لج.چه برسه بزرگترها.
    • یه دختر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      علی علوی عمو چرا انقدر در برابر فهمیدن مقاومت میکنید آنقدری که در برابر حرف حق مقاومت میکردین تو کرونا مقاومت میکردین تو خیابان ول نبودین مسافرت نمیرفتین خیلی زودتر کرونا مهار میشد امثال شما چون دزدهای اقتصادی هستند میخواین که زنهاتون بی حجاب بفرستید به جنگشون چرا انقدر مغزهاتون حرفهای ماهواره پر کرده یه کم فکر کنید شماها دردتون فقر و گرانی نیست همون چیزی که الان جامعه رو پر کرده بی حجابی و بعدم کارهای دیگش که دارید شروع میکنید جالب اینجاست که کسی هم که بگیرن یا میگید دروغ میگن با میگید تخم مرغ دزده یعنی اونی که خلاف کوچک میکنه شامل دزدها نمیشه یعنی زیر میلیارد مهم نیست چه افکار مسخره ای دارید آره شماها سنگ خودتون به سینه می‌زنید که این وضع زنها ادامه پیدا کنه
    • مشاوره ارشد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      93 20
      درموردپوشش که ازهمواره اززمان اولین انسان هاپوشش هادچارتغییر بوده تااخرروزی انسان هاخواهندبودبازدچاردگرگونی های کم وزیاد خواهدبودوتنهاعامل این نوع تغییرات گذرزمان است وانسان هاباتوجه به گذشت زمان نیزدرپوشش هاورفتارهای زندگی نیزتحولاتی انجام می دهندکه این موضوع امرغیرقابل انکارناپذیروبرای همه مشخص است.بنابراین گذروگذشت زمان هاپوشش ورفتاران هاراتغییرمی دهدنه خودشان وانسان چون موجوداجتماعی است بنابراقتضای زمان زندگی دردوران خودش مطابق ان تغییرمی کند.
    • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      امید توکلا توهم میزنی
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      امید ، خدا نا امیدت نکنه ولی اینی که گفتی پاک نا امیدمون کردی.. امید جان مشکلات و بیماری چشم هیزی بعضی هارا را با حجاب چادر که هیچ ، حتی با پوشاندن زره آهنی هم نمیشه درمان کرد .
    • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      چی میگی آقاامید چی میزنی آقا، دزد، دزد ‌دزد توی حیاط خونه ما افتاد تو چاله پاش ترک خورد شکایت کرد دیه ازم گرفتن از اون نپرسیدن اونجا چه غلطی میکردی،
    • عجب IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      سبک صحبت های علی آقا علوی تکراری - منسوخ - نخ نما
    • ناشناس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      کشوری که اسلام وقانونش با قرآن نوشته شده ربا واختلاس وفساد معنی ندارد باید برخورد شود ما که ندیدیم اعدام شوند حتی آن آقا که زن دوم را کشته بود با ۱۰ م دیه از زندان آزاد شداعدام کدام یک را می گویید اون آقایی که الان با پول مردم در کانادا زندگی می کنند وصلیب به گردن انداخته و شلوارک پوشیده در صورتی که وقتی پست ومقامی داشت پشت در اتاقش نوشته بود بدون وضو وارد نشوید خواب نباشید آنقدر از مردم خوردند و بردند که مردم کوچکترین اعتمادی ندارند
    • علی علوی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      در پاسخ به یه دختر خواهرم اولا توهین نکن،ثانیا کرونا وقتی مهار شد که واکسن چینی اومد و الا اگه میشستیم برکت تولید بشه تا خودمون کرونا رو مهار کنیم الان جمعیت ایران نصف شده بود از کرونا،بعدش الان من حرفی از حجاب زدم؟شما چه میدونی دیدگاه من درباره حجاب چیه میپری وسط بحث،امید گفتن نمی بینین مبارزه با فساد و اعدام مفسد و فلان رو من پاسخ ایشون رو دادم،لباس پوشیدن هم امری کاملا شخصیه اگر واقعا دختری شما فکر نکردی چرا طبق سلیقه یه عده نباید دوچرخه سواری کنی؟حالا یه عده میگن حجاب تو قرآن اومده،یه عده میگن نیومده من اطلاعات ندارم نمی تونم چیزی بگم در موردش،ولی دیگه می دونم اینو که تو قرآن نیومده دختر دوچرخه سوار نشه،دختر استادیوم نره،دختر موتورسیکلت سوار نشه والا خود قرآن هم خانوما رو اینقد محروم نکرده که بعضیا گیر دادند،اگر خانوما حق و حقوق خودشونو ندونن میشه یه چیزی تو مایه های افغانستان که یکی خواب میبینه میگه اصلا چه معنی داره دختر خوندن نوشتن بلد باشه پاشم برم حرام اعلام کنم مکتب رفتن دخترا رو
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      علی علوی چرت نگو بابا جون
    • علی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      83 18
      خیلی چیزها قانونه حالا بعد از این همه بدبختی فقر فقط مسئله حجاب خیلی حیاتی شده؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    بابا شکم گرسنه رو ول کردی چسبیدی به حجاب
  • مهدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    گهی پشت به زین گهی زین به پشت
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    حجاب باید اختیاری باشد. مردم رو اذیت نکنید.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      اختیاریه دیگه خودتون لطف کنید رعایت کنید کمال سپاس گذاری را داریم
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    آره جون خودتون
  • حاجی از لندن IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    شلاق بزنید و ماست بپاشید
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      چرا اون موقع که مادر چادری و میزنید و جوان مردم و پدری مظلوم رو بخاطر دفاع از حجاب و غیرت شهید میکنند چیزی نمی گید
    • رعنا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      93 32
      خوب دوست عزیز چرااین همه بدون حجاب وچادری ومحجبه ازکنارهم ردمی شوندایابه هم کاری دارندمعلومه نه اون جایی که می گی مادرچادری رو زدید ایاشما اون جابودید و ماجرارا حقیقتا فهمیدیدبه حتم نه اون جاهم اون مادرچادری باطرز بد و گفتار و توهین به دختران چیزی گفته که باعث ناراحتی ان ها شده ایا شما باشیدبه جای دختران کسی به شما توهین وبی احترامی کنه بدون هیچ دلیلی ای اشما نگاه می کنیدیا ازخود دفاع می کنید؟
  • ابراهیم IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    کچل کردن زنان بی حجاب تنها جاره کار است اقدام فرهنگی انتظامی قضایی چاره ساز نیست . اینها هنجار شکنند وهدفشان دهن کجی به نظام وانقلاب است مماشات با هنجار شکنان عین خیانت است
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      بیچاره خانوادت
    • جواد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      آدم متاسف میشه از وجود امثال شماها
    • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      یه سر بزن سوریه یا عراق داعش هنوز عضوگیری میکنه
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      ابرام اینقدر زیر آفتاب وا نستا. برات خوب نیست .خیلی هذیان میگی @
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    دولت باید با این دختر های بد حجاب خیلی جدی برخورد کنه
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    آخه کاش برید سواحل سوریه و لبنان و فلسطین و عراق ودبی هم امر به معروف کنید آنان قوانین اسلام را رعایت نمیکنن
  • منصور IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    ما داخل این مملکت هزاران شهید دادیم حالا این زنها ودختر های بی حجاب باید داخل خیابان‌ها بگردند ودل این خانواده شهدا خدا وجانبازان عزیز را بدرد بیاورند؟
    • جعفری DE ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      شهید دادیم تایک عده درامنیت کامل ازطریق رانت وارتباطات گنج قارون جمع کنند یا مردم همه باهم به رفاه برسند ؟شهید دادیم که امثال شماحقوق نجومی بگیرند وبچه متخصص مردم محدودیت گزینش داشته باشند؟شهید دادیم که مردم به دودسته خودی وغیرخودی تقسیم بشوند؟شهید دادیم تامردم از فقر کلیه وناموس خودشونو بفروشند؟
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      تو رو خدا پای شهدا را هیچ طیفی،وسط،نیاره.من خودم گفتم دیگه نمیگم.بیشتر بدبینی.وجود،میاریم.
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      شهیدان هم مثل همه ماازعموم مردم بودن ازقشر،سن،فکر،شخصیت،موقعیت جغرافیایی،زبان،اقوام و...که عده معدودی ازمذهبی ودینی ان هابه حجاب سفارش کرده اندنه عموم ان هاچون ان هاهم ازعموم مردم بودندمانندماوهدف همه فقط حفظ جان دیگران و نگه داشتن خاک کشوربودمی توانیدباسندومدرک وامارمتوجه شویدکه چنددرصدبه حجاب سفارش کردندنه همه ان ها.
    • ناشناس IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      شهید دادیم که عده ای مفت خور از رانت استفاده کنند و بیت المال را غارت کنند!!
    • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      97 14
      ببین همه ماها در خانواده شهیدو جانباز و رزمنده هستیم. هیچ فامیلی نیست که داخلش اینا نباشه. شما کاسه داغ تر از اش ما نباش. دل ماها از ستمی که مردم میکشن. و رفاهی که ندارن میلرزه و بس. شما نگران دل ماها نباش
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    خانه از پای بست ویران است
    • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      به نظرم رای گیری کنید و فقط اجازه دهید خانواده شهدا و جانبازان در آن شرکت کنند آن وقت خواهید دید که هیچ قشری زورگویی و تحمیل نوع پوشش به جامعه را قبول نمی کند الکی اسم خانواده شهدا را خراب نکن لطفا .
  • مجید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    به شماربطی نداره
    • عجب IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      18 68
      به تو هم ربطی نداره آق مجید
    • مبین IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      72 24
      از آنجایی که قانون اجتماعی هست پس به ما ربط داره
  • امین IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    92 16
    این کار باید بعدها نهادهایی واگذار شود که بودجه های کلان می گیرند و خودشان را از مسیولینشان کنار می کشند واگذار شود نه نیروی انتظامی که کارش اصلا ربطی به حجاب ندارد شما نیروی انتظامی نباید با مردم در بیافتید من که در طبقه پایین ودرذبین مردم هستم همه همین نظر دارند
  • ناشناس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    مسئولین مترو، اتوبوس، فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار، پارکها، بانکها و ... به اینها خدمات ارائه می دهد. متاسفانه فقط شعار است. چرا شهرداری و زیر مجموعه های آن از قبول مسئولیت قانونی شانه خالی می کنند.
  • غریبه IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    می شود با زور چماق بجای نان کارتن به خورد آدم داد
  • اسی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    آمارتان به درد خودتان میخوره من دوروز پیش لواسان بودم شاید 20درصد یا کمتر باحجاب نه ها شل حجاب بودن بقیه بی حجاب نمیخام نا امیدتان بکنم فک کنم حجاب دیگه تعطیله هشدار قرمز
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    54 79
    جلوی چشم شما و دوربین ها اصلاح کردند دو قدم اونورتر ببین چکار میکنند .
    • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      لواسان که ایران نیست ،ی سری هم به یزد ،سمنان ،سبزوار ،همدان ،کرمانشاه ،خرم آباد ،اهواز ،ایلام،بجنورد ،زاهدان ،خاش،چابهار،تبریز،اردبیل،سنندج و....بزنید.بی حجابها ده در صد زنان جامعه هم نیستند
  • دلواپس IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    در قانون اساسی ذکر شده که تحصیل رایگانه ولی حتی دولتیها که مدرسه های تولید بیسواد هستن هم پول میگیرن. همچنین در قانون اساسی خیلی موارد دیگر هم ذکر شده که اجرا نمیشه چرا هیچکس ضابط قضایی نمیشه برخورد کنه. فساد و اختلاس چی ایا قانونیه. وطن افتاده در ریا و فساد مصیبت زدگی و عقب افتادگی ایا قانونیه. پول مملکتو خرج عربها کردن قانونیه؟
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    آره باید با بی حجابی به سختی جلو گیری بشه تا فساد مالی و گرفتن شاسی بلند و به تاراج بردن ثروت این مملکت دیده نشود
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    مهندسی افکار عمومی نکنید
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    این امار چطوری بدست امده؟
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    عجب ای کاش اینجوری با این فرمون در مورد بیکاری فقر تورم ناعدالتی اختلاس برخورد با اقازاده ها قانون فقط برای ضعفاست
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    با بی اعتمادی ملت و دولت چه میکنید.باز برخورد قضایی میکنید.همه دارن میرن از کشورمون داره به رفتگر و کارگر میرسه دارید چکار میکنید.به خواسته حداکثری مردم تن بدید
  • ابی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    89 30
    شکم گرسنه این کارها نمیکنه ایناشکمشون پره آدم ندارفکر آبروش هست
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    باید برخورد بشه با بی حجابی، اونایی هم که دردشون اقتصاد هستش شعورشون برسه حجاب رو رعایت کنن تا اینقدر دولت درگیر حجاب نشه فهمیدنش خیلی سخت نیست.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      86 6
      پرفسور جان ، یه سری به شرکت ها و اداره جات بزن متوجه میشی که فساد اقتصادی !!!! چه بلایی حتی بر سر حجاب آورده . لطفا سرتو از زیر برف بیرون بیار .
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      17 69
      اتفاقا سر امثال شما زیر برفه چرا حالا که کشور رو به پیشرفته این بی حجابی رو رواج دادند چرا زمان روحانی که صد پله بدتر بود خبری از بی حجابی سازمان یافته نبود
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      76 9
      کشور رو به پیشرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگر اینکه به افزایش فوق نجومی قیمتها و سقوط بیش از ۸۰ درصد مردم به زیر خط فقر بگی پیشرفت
  • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    96 13
    ملتمسانه ازشم اتقاض اداریم باهمین جدیت رانتخوارهای بی وجدان واختلاسگرها و وطن فروسها رونیز سرکوب کنید تاهمه مشکلات مملکت حل شود؟؟
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      57 8
      خواهرای محترمه دیدین چه کار کردین مشکل خشکسالی و سیل و...که به خاطر بی حجابی شما بود حل نکردین حالا مشکل اقتصادی هم درست میکنید تازه وقت دولتم گرفتین نتونستن برن مشکلات رو حل کنن خواهر حجابت رو درست کن ترافیک شد دیدی ترافیک هم تقصیر شماست حتی باعث تصادف هم ممکنه بشه یکی نگاتون کنه حواسش پرت میشه خب
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    99 13
    واقعا اگر راست میگید زورتان را به گران فروشها و کاسبان تحریم نشان دهید که چهل و اندی ساله که خون ملت را مثل زالو میمکند و ملت را به فلاکت و بدبختی انداخته‌اند. برخورد با چارتا موی زنان و دختر بچه های ضعیف و نحیف که کاری نداره. یا شاید هم حجاب را بهانه کردید برای سرپوش گذاشتن روی ضعف و ناتوانی های خودتون!!!!!!!
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    67 17
    فقط برخورد فیزیکی ممنوع اسلام دین نرمش و برادی و برابری است حجاب نه زیاد سخت متعادل
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    خواهشن با اینا اینقدر با مصالمت آمیز صحبت نکنید حجاب اگه قانون است پس اینا دارن نقص قانون میکنن ومجرم هستن وباید همانند مجرم باهشون رفتار کرد .
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      51 5
      آخه اگه مسالمت آميز صحبت نکنن،اونا هم عصبانی میشن و دوباره اعتراضات شروع میشه
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    91 19
    عرضه دارید به مسولین و مدیران متخلف تذکر بدهید
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    105 5
    سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور سردار سعید منتظرالمهدی بابت این امر در ابتدا عرایضم سپاسگزارم ولی ای کاش متولیان امر در کشور باید فساد اقتصادی ، رانت و رابطه های پنهان و آشکار که اقدام ثروت اندوزی می کنند اینگونه برخورد می کردید. ای کاش اشخاصی که در کشور کالاهای را با ارز 4300 وارد کردند و ماهها در گمرک و انبار احتکار شد تا بازار نیاز واقعی ببنید و حسابی قیمت ها افزایش یابد و سپس قطره چکان به جامعه تزریق شود ...با آنان هم برخورد میشد. ای کاش مفسدین که با رانت ارابه مرگ در کشور تولید می کنند و تمام قطعات از چین وارد میشود و قول رئیس پلیش راهور فقط در کشور لاستیک ایرانی زیر خودروها میافتد و بعنوان تولید ملی با گرانترین قیمت و بی کیفیت ترین خودروها آنهم دو سال در صف قرعه کشی و گرفتن 100 میلیون پول بی زبان از مردم ... با آنان هم برخورد میشد. ای کاش با اشخاصی که نفوذی هستند و کشور را به یغما میبرند و امسئولین که پست های مهم دارند و آقا زاده آنان با رانت و ارتباط در آن سوی مرزها تجارت میکنند و اقتصاد کشور فلج کردند و هم برخورد میشد. سردار مردم ایران صبور هستند.
  • امید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    میخواهید مردم را از این راه جریمه کنید کسر بودجه دولت جبران شود.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    98 26
    حتی با حجابان واقعی هم فهمیدن که این شلوغ کاری ها برای حجاب کار یه عده آتش به اختیاره
  • میلاد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    46 23
    در جواب امید: اول ببینید تاثیر اقتصاد و بالا رفتن سن ازدواج جوانان بر فساد و تباهی و رفتن به سمت لذت های زودگذر چقدره بعد بیا برو رو منبر نطق کن
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    69 8
    اولویت فعلی کشور تورم گرانی فقر وگرسنگی مردم است نه حجاب اگر اینها حل شود حجاب هم درست می شود .اینها همش دهن کجی به ناتوانی دولت در اداره کشوراست.وهرچه سخت تر بگیرید بدتر می شود کسی که از خدا نمی ترسد از شماهم نخواهد ترسید.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    56 2
    مفسدین اقتصادی اینقدر زیادن که هر چی ازشون دستگیر و حذف می کنند هیج اثری نداره. خیلی زیادن خیلی، خیلی هم زورشون زیاده.
  • امید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    71 3
    اگر با پیامک کار درست میشه ب مسئولین هم پیامک دزدی اختلاس رانت و پارتی بازی ممنوع بدهید
    • 😡 IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      48 3
      چکار کنیم؟ بیرون بیان ملت میشن اغتشاشو،نوکر و مزدور اسرائیل و آمریکا...اینقدرم نگیم.میترکیم.در صورتی میخواهیم.سر به تن دولتمردان آمریکا نباشه.مردم خسته اند.از تبعیض و بی عدابتی.مسئولین هم اگر انصاف داشته باشن.از همین پیا مها مشکلات اصلاح میکنند.تا زود دیر نشده
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    63 6
    چرا به ترکستان می روید، فکر امرار معاش مردم باشید، حجاب را بهانه کردید و کار اصلی مملکت را رها کردید، بس کنید دیگه. اگه نمی تونید وضع معشیتی مردم و آب و... را رفع کنید، پست و مقام را ول کنید اگه واقعا به فکر مردم هستید.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    37 7
    آرامش و. وحدت و اتحاد را در کشورمان حفظ کنیم
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    50 3
    فساد و رانت و بی‌کفایتی و بی ارزش شدن ریال ،سربه فلک کشیدن قیمت مسکن و ناتوانی در اجاره مسکن ،تابوت ملی رو میلیاردی به مردم انداختن را زیر چادرها پنهان کردن که اگه بیفته مسئولین بی حیثیت میشن
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    51 3
    بااین تظاهرها هیچوقت نمیشه عقیده کسی را تغییر داد .تازمانی نابرابری ودزدی اختلاص وگرانفروشی هست ملت حتی ازروی قهر هم شده روسری میندازه واکه پافشاری کنید وجریمه وزندان صادر کنید این مقوله بیشتر میشه شاید روسری را بادیدن یک مامور بالا بکشند ولی بدانید که ازان پس ازهرفرصتی برای مخالفت و اعتراض مضایقه نمیکنن
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    41 8
    با زور و جریمه مردم مجبور شدن کمربند ایمنی ببندن و الان کاملا جا افتاده.خب با همین روش هم اگه بشه نهایتش مردم بیرون خونه با حجاب میشن. اگه گفتین تفاوتش با بستن کمربند چیه!!!؟؟؟ کمبند رو وقتی سوار ماشین بشی ببندی کافیه و تمام ولی حجاب و عفاف فقط مربوط به خیابون وبازار و ماشین نیست که با زور و جریمه درستش کنی نهایتش اگر بتونی ظاهر کا رو درست کنی ولی اگه به بقیه دنیا نگاه کنی پوشش جزئی از فرهنگ یا اعتقادشونه یکی با برقه یکی یه جور دیگه حدیث داریم فقر که بیاد دین میره چرا خودمون رو به اون راه میزنیم ضمن اینکه اشخاص مهر پیشونی توی کانادا آبروی همه چیز رو بردن ملت به این زجر عادت کردن نیاز به فرافکنی و ازارشون با این کارا نیست بذارین لااقل به درد خودشون بمیرن
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    43 6
    ای کاش یک آماری هم از خودرو سازانی که با دستور رییسی قیمت خودروها را ارزان کردن هم اعلام بفرمایید
  • اشنا AT ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    49 2
    کارنامه ی ۴۴ساله ی مسئولین درایران نشاندهنده ی اینه که با وجودثروت وسرمایه های کشور چرا ملت ۸۵ملیونی ایران توفلاکت وزیرخطفقرهستن وتورم کمرشکنه ولی خیلیا وضعشون تواینشرایط توپ توپه .اگربامفسدین اقتصادی درست برخوردمیشد الان بیشترشون یکدست بودن ومردم ایران ازنظررفاه و وضع اقتصادی خوب بود .
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    38 3
    حقا اگراین خبر مسرت بخش را به صاحب خونه ها ‌اعلام کنید، نه تنها اجاره خونه ها را بالا نمی برن بلکه تخفیف زیادی هم به مستاجرهاشون میدن . خخخخخخخ
  • پوریا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    11 51
    کو برخورد!!ما که چیزی نمیبینیم!!پلیس ها کنار خیابون و مراکز خرید وایسادن ولی هیچ کاری بهشون ندارن.عملا فرمالیته فقط حضور دارن!!حجاب جای خود،دیگه داریم یه تیپ و لباسایی میبینیم که تو بورلی هیلز آمریکا هم اون طوری بیرون نمیان.کاری بکنید لطفا!!!
  • حسین IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    46 6
    به فکر اقتصاد مملکت هم باشید. تمرکز مردم رو گذاشتید رو حجاب. بحران اقتصادی یادشون بره
    • همایون FR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      37 2
      معمولا افرادی که اینجوری میگن هیچ جای دنیا اینجوری نیست و بورلی هیلز اینجور و اونجور ، اغلب اصلا” دنیا رو کمتر دیدن و فقط یه چیزهایی متاسفانه شنیدن !!!!!وگرنه حتما” با اولین تاکید میکنم اولین مسافرت به نزدیکترین تاکید میکنم نزدیکترین کشورهای اطراف بخوبی میفهمیدن که پوشش مردان و زنان مطابق عقل و منطق آزادانه انتخاب میشه و نه به اجبار حاکمیت . بورلی هیلز بسیار بسیار بدتر هست اگر نمیدونید بدونید . اگر اصرار در اجبار هست و نشنیدن حقوق حقه انسانی آحاد انسانها در پوشش اختیاری اون یک بحث دیگر هست و میشه مثل چهل سال پیش همچنان ادامه داد ولی اگر دارید رفرنس از دنیا ارائه میدید بیشتر دقت کنید چون مخاطبین شما همه مثل خودتون دنیا ندیده نیستند .
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    48 6
    اولا جنگ تحمیلی بود به خاطر حجاب نبود که شهید دادیم بلکه بخاطر خاک ایران وایرانی بود
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    50 4
    به جای حجاب گشنه ها را سیر کنید
  • محمود IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    62 4
    اگه رضاخان با کشف حجاب اجباری نتیجه گرفت شما هم با حجاب اجباری نتیجه میگیرید. از تاریخ درس بگیرید
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    43 2
    خوبه دیگه مسئله اول کشور شده حجاب پلیس و دستگاه‌های مختلف کاری مهمتر از حجاب ندارند تمام امور مملکت به سامانه فقط حجاب درست بشه .حجاب یک ارزش است و ارزش حجاب به اختیاری بودن آن است کاش پلیس و دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات لاینحل کشور همت می‌کردند اینها حل بشه خیلی از نا هنجاریها حل میشه متاسفانه جمهوری اسلامی در این ۴۴ ساله خیلی بد عمل کرده و کشور شده انبوهی از مشکلات لاینحل که امید آینده را از مردم گرفته است
  • سلام NL ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    45 4
    یک عده حجاب وسیله ای برای رسیدن به منافع شان است درحالیکه اکثریت مردم ازشدت گرانی وبیکاری وتورم وبی خانه کم کم به مرگ چشم دوخته اندوماهنوزازملت های مظلوم دفاع می کنیم ومظلومیت ونداری وبیچارگی ملت خودمان رافراموش کرده ایم بااین همه ثروت کشورکه دیگران حسادت می ورزندایااین همه غارت منابع بعضی هاراسیرنمی کند؟
  • اذرگون IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    12 37
    لطفا برای کشف حجاب دنبال بهانه نباشید
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    44 8
    اگر مسلمان واقعی هستید کشور معنا ندارد باید در هرکشوری رفتی امر به معروف کنی در مقابل بی حجاب چه سوریه چه لبنان چه آلمان چه روسیه و چه چین ووو جاهی دیگه قرآن نگفته که کشور خودت دور وبر خودت
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    8 46
    خیلی حرف گفته میشه که ندارتا کمر میره سطل اشغال شما به حجاب چسبیده اید یا اختلاس می کنن همش درست شما که ان کس را که می بینی تا کمر رفته سطل اشغال ای محبت کن معرفیش کن به کمیته امداد یابهزیستی پس کاروشون رسیدگی به همین کارها است اون سازمانها واسه چی تاسیس شده ان پس چکار می کنن ما باید نزاریم بیکار بشینن یا علی عزت زیاد
  • ایرانی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    11 46
    زنده باد پلیس مقتدر و مظلوم ایران ما انشالله با کمک خدا بتونین این بی حجابی و هنجارشکنی ها رو از جامعه ایران اسلامی جمع کنید. علی یارتون
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    32 6
    خواهشا هنشهری جان تمرکزت رو بزار روی مافیای مسکن وخودرو...فصل اجاره ها وپوست کنی شروع شده
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    8 32
    مطالعه کنید ، در همه دین ها حجاب وجود دارد، اینکه در ظاهر حجاب داشته باشد و در باطن قبول نداشته باشد ، در هیچ کاری موفق نمی شویم ، مگر به پدر خانواده کمک مالی شود پدر خانواده ناراضی باشد با حقوق از ۵ تا ۱۰ میلیون ، در جامعه هر چه هزینه کنیم ،بی فایده هست
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    53 6
    کی گفته حجاب هنجاره.قانون و دین من‌درآوردی. دینی که بخواهد با نیروی پلیس اجرا شود. توهمی بیش نیست. دین باید در قلب مردم باشد. البته این هم روش خوبی برای دین زدایی از جامعه هست که در حال اجراست. موفق باشید
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    32 4
    از خیابانها معلومه .......
  • زهرا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    12 74
    جانم به فدای پلیس مقتدر و مظلوم ایران اسلامی
  • نرگس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    13 55
    سلام هروقت بحث حجاب وسط میاد همتون ربط میدید به اختلاس و گرونی دوره شاه بااینکه بی حجابی بوده فقر هم وجود داشته مردم قیام کردن شاه نوکر آمریکا و امثال اینها بوده که مردم نمیخواستن میدونم قیمتها هفته به هفته بالاتر میره اونم بخاطر کوتاهی کردن مسئولین به وظایفشان هست که نظارت ندارند خواهشا منطقی فکر کنین که دشمنان و نوکرا سوءاستفاده نکنن و حجابتان کامل باشه که امنیت جسمی و روحی داشته باشین
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      35 3
      بخاطر،اینکه سالها فشار مالی رو قشر ضعیفه.و گوش شنوایی نیست
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    30 4
    مردم اسیر در دست مشکلات نا اگاهان و غارت گران به این بی حجابی نمیگن نارضایتی میگن
  • حسین IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    36 5
    الان اولویت تون شده همین بی حجابی یه جور دهن کجی به گرانی و تورم که شما درست کردین الان هم آتیشو بنزینشو دارین بیشترش میکنین
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    13 29
    جریمه سنگین به گونه ای که تخلف چراقه قرمز و راهنمای ورانندگی است
  • . IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    37 3
    حجاب یک بحث انحرافی است برای القا حس گناه به افراد جامعه تا بتوانند تمام مفاسد و مصیبت ها و حتی وقوع بلایای طبیعی را به بدحجابی مرتبط کنند و طلب کار مردم شوند در اصل حاکمیت دست پیش گرفته تا پس نیفتد. وگرنه اگر قصد اصلاح امور باشد مبارزه با بیکاری و گرانی و مفاسد اقتصادی و اختلاس ها و فاسد دستگاهها و مسوولان فاسد و آقا زاده های فاسد داخل نشین و خارج نشین و پارتی بازی و ... در اولویت است وقتی این مفاسد از لین رفت بدون شک و صداقت و راستگویی و قانون مداری عزت و امید به آینده و...دوباره به جامعه برمی گرده مردم ایران ذاتا مردم نجیبی هستند . حاکمیت بهتره اصلاح را از خودش شروع کند .
  • علی علوی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    35 3
    در پاسخ به عجب،شما زندگی پر هیجان و شگفتانه دوس داری انگار هر سال با قیمتای نجومی پراید آدرنالین خونت میره بالا خوش باش🤣
  • ناشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    40 1
    کسی با نظامی گری وبر خورد فیزیکی مسلمان نشده
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    30 3
    پلیس وظیفه اصلیش مبارزه با قاچاق مواد مخدر و فساد مسئولان می‌باشد که هیچ وقت به درستی انجام نمی‌دهد
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    7 34
    اگر قانون وضع هر کشور را شهروندان آن کشور نادیده بگیرند عواقب جبران ناپذیری دامن کشور را می گیرد ومنجر به سرمشی مدنی گسترده در تمام زمینه ها می شود .قانون شرع که جایگاه واعتبار خاص وابدی خود رادارد .اگرشکوفایی وسربلندی کشور را می خواهیم باید دست از خلاف کاری ودهن کجی به قانون وضع وشرع بر داریم .کسورهای غربی در اجرای قوانین مصوبه خودشان باکسی تعارف ندارند وسخت پی گیری می کنند ضمن اینکه بسیاری از قوانینشان با دین وشرع در تضاد است وضد ارزشها را له عنوان ارزش به مردم تحمیل کرده اند.اما آنارشیست وهرج ومرجشان را برای از هم گسیختن جوامع شرقی به این کشورها صادر وتشویق می کنند.ماجرای اقامت امام خمینی در پاریس و آوردن بزغاله برای ذبح واستفاده امام از این ذبح شرعی را پی گیری کنید که چگونه امام به قوانین یک کشور اروپایی احترام می گذارد واز گوشت آن برغاله مصرف نمی کند.؟ ما نباید تحت تأثیر شیاطین غربی قرار بگیریم وبه قوانین دینی وعرفی کشورمان که برای حفظ عزتمان معین شده احترام بگذاریم.
  • فرهاد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    22 2
    واقعا براتون متاسفم.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    30 2
    این همه قانون که خود حکومت همیشه دورش میزنه ونقض میکنه و هیچ وقت هم پاسخ گو نیست حالا دین که یک مسئله شخصی میباشد شده قانون
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    32 3
    یعنی مسئولین اختلاسگر و دزد با پیامک اصلاح میشند فکر نکنم حکومت حرفش تو موضوع اختلاس حجت باشه برای اختلاسگر
    • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      30 2
      اگه عاقل باشند.این صدایی جز صدای مردم دردمند.و در بطن مشکلات نیست.صدای اجنبی نیست.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    16 35
    برام جالبه که چرا اینقدر آقایون موافق بی حجابی خانم ها هستن.🤔🤔سود منفعت یا حقوق خانم ها.موقع دادن نفقه و مهریه هم اینقدر بفکر خانم ها هستید.؟!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    14 39
    خدمات عمومی همه افراد بی حجاب حذف کنید
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    9 31
    بخدا بزودی،خیلی مشکلات حل میشه.توهم نیست.حالا ببینید.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    40 2
    داداشم اگه جریمه کنی،حتی من مرد هم روسری می‌بندم.کار شاقی نکردین که با افتخار گزارشش رو هم می‌دین!!! تا وقتی ابزار قدرت دستته،حق با توئه.
  • کوروش کبیر از ایران IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    38 5
    مگر ۵۲کشور اسلامی دیگر که حجاب آزاد است اسلام به خطر افتاده که بهونه کرد ه ا ید. مردم را دربرابرخود قرار ندهید ۴۰میلیون زن در ایران است بالای ۳۵میلیون مانتویی بانو که از نظر شماهابدحجاب یا بی حجاب تو ایران است پس بدانیدنمشود با ۳۵میلیون زن که حامیان آنان خانواده برادر شوهر و فامیل هستند طرف شد نکنیددرس عبرت نگرفتیداز گشت ارشاد نتیجه اش را دیدید.دست درلانه زنبور نکنیددرکشورتفرقه نیندازید کشور را ملتهب نکنید احترام بگذارید به دیدگاههای مردم
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    22 9
    به جرأت قسم می خورم اگر شخص تولاک خودش باشد واعتماد به نفس وامید به خدا داشته باشد ضمن اینکه می تواند برای خودش در ایران شغل ایجاد کند چند خانوار دیگر هم می تواند نان دهد این ماجراها را عده ای می چسبانند به گرسنگی وبیکاری واقعا بی انصافی است.چطور عده ای با بد آموزی یک نان سنگک ۲۵۰۰ تومانی را باچند دانه کنجد حاضرند از نانوا ۵یا ۶۰۰۰تومان حاضرند بخرند در حالی که ضرورتی ندارد واسم آن را می توان گذاشت حیف ومیل اما همه دم از کمبودها می زنند؟ انصاف هم برای انسان چیز خوبی است.
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      20 2
      بیحساب نگفتی.اعتماد بنفس مهمه.خودم را میگم صفر.نمیدونم چرا؟
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    32 3
    باطنِ کشور را ویران و داغون کردن و چسبیدن به ظاهرش.. این کارهای بگیر و ببند هم فقط باعث ایجاد نفرت در بین مردم میشه و بیشتر از دین فراری میشن
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    39 7
    اولا کسی که میگه فقر در دوران شاه بوده به این شدت نبود ما خانواده متوسطی بودیم ولی هیچ وقت درمانده نبودیم همه سرکار بودن
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      8 26
      فقر بوده چند خانواده که هر کدام چندتا بچه داشتند در یک خانه زندگی می کرده هیچ کدام هم اقوام نبودند، خیلی افراد می گویند که برخی مواقع حتی نان خوردن نداشتند به دخترها اجازه درس خواندن نمی دادند(فقر فرهنگی)، بهداشت نبوده ...
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      19 9
      اکثر خانواده ها بی سواد بودن، کسی درس نمی خواند که سر کار بره
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      25 0
      چند سالی اوضاع اقتصادی خراب شده.و گرنه اگه خدا را در نظر بگیریم.حتی زمان جنگ از الان بهتر بود.البته.برا ما طبقه دو و سه اما یک تو هر حال اورته.وبراش فرقی نداره.۳۰ سانت جواهر النگو دستشونه.حسرت نمیخورم.ولی اگه از حلال نوشجونشون.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    34 5
    حالا همه چیز کشور درست شده فقط حجاب مونده بود
  • هعی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    31 4
    من ب عنوان دختر ۱۶ ساله ارزوم ازین وضعیت خلاس شدنه
  • پلیس IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    27 5
    هرجا نیروی انتظامی ورود کرده نتیجه نگرفتیم که هیج اوضاع بدتر شده
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    27 1
    حال دلت خوب نباشه هیچ کاری نمیتوانی درست انجام بدهی،خدا حالمون را خوب کنه.که بعضی،زخمها مرهمی تا ابد نداره.وگرنه خودم میدونم.بعضی جاها غر بیخود،میزنم.
  • ممصادق IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    31 5
    متاسفانه الان چند ماه است همه چیز تعطیل شده و چسبیدن به مسیله حجاب. چرا پلیس محترم آمار سرقتهایی که در چند ماه اخیر در حال اتفاق است اعلام نمی کند . متاسفانه بطور بی سابقه سرقت‌ها افزایش پیدا کرده و هیچ کس هم پاسخگو نیست. یه امنیتی بود که اونم تحت الشعاع مسیله اقتصادی قرار گرفته‌ . حالا معضلات اجتماعی دیگه که بماند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    30 2
    سردار چطور اینجور دقیق آمار گرفتی ..وضعیتی که ما می بینم با گگفته شما مغایرت داره ...
  • ناشناس DE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    31 3
    این هم دروغی بیش نیست ما روزها درشهر می چرخیم خلاف آن را مشاهده می‌کنیم در خودروها، خیابانها، اماکن، بنظر نمی آید که بی حجابی کاهشی شده این درصد هایی که میدهید چیزی بجز پاک کردن صورت مسئله نیست اگر روزی ویدئو، ماهواره، دزدی (اختلاس)،بی بندباری، گرانی، تورم، بیسوادی بعضی مسئولین،سوئ تغذیه، کمبود دارو، بی کیفیتی وسایل زندگی ووووووو حل شد کشف حجاب هم حل خواهدشد
  • محمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    36 2
    خواهش میکنم مسولین محترم قیمت‌ها رو کنترل کنید صبح ازخانه میریم کارگری تا مغرب برمیگردیم به جای نرسیدیم شرمنده زن وبچه ایم دیگه توان نداریم بخدا یه کاری بکنید
  • DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    34 7
    این آمارها مثل بقیه آمارهای که ارائه می دهید ، کذب و غیر واقعی است ! عموم مردم هیچ مشکلی در ارتباط با پوشش اختیاری ندارند ! این حاکمیت است که با مردم مشکل دارد ، ولی برای توجیه عملکرد اشتباه خودتان از مردم خرج می کند !
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    36 3
    حکومت مردم ساده گیر انداخته اصلاح بحث حجاب نیست تو جامع جار میزنن مردم از موضوع اختلاس رانت دزدی پیگیر نباشند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    33 7
    حجاب یه موضوع شخصی هستش نباید اجباری باشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    11 32
    ما خیری از شاه هم ندیدم.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    34 4
    حکومتی دنبال مو، می‌گردد طناب را نخواهد دید، فقر فساد، گرانی ووو
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    26 2
    هفته قبل اومدیم تهران ودیدیم جطوری خودشون رو اصلاح کردن بیش از۵۰ درصد خانمها درمراکز تجاری وتفریحی وبالا شهر که مسولین دراونجا زندگی می کنند بی حجاب بودند
  • عباس ملکی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    24 2
    ما هم باورمون شد که شما راست میگیند
  • عرب اسدی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    نیروی انتظامی خداقوت سلامتی وتوفیق برایتان خواهانیم