دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

گروه سیاسی: سخنگوی شهرداری و مشاور عالی شهردار تهران اعلام مواضع مختلف سیاسی و انتخاباتی از سوی افراد مختلف به نقل از شهردار تهران را صحیح ندانست.

محمدهادی ایازی در حاشیه همایش ترافیک و رسانه و در پاسخ به سؤال مهر مبنی بر سخنان یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس درخصوص اعلام حمایت شهردار تهران از یک نامزد خاص گفت: بنده چنین چیزی را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: دوستانی که از قول شهردار تهران اعلام موضع می‌کنند، سخنگوی ایشان نیستند و به‌نظر می‌رسد به‌درستی نیز از برنامه‌های وی اطلاع ندارند.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: تلاش آقای قالیباف این است که با سرلوحه قرار دادن اندیشه خدمت رسانی، فضای لازم برای مدیریت کارآمد و سیاست‌ورزی عقلانی را در کشور توسعه دهد و به‌نظر من تأمل ایشان در مورد انتخابات نیز بر همین اصل استوار است. 

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس در اظهاراتی مدعی شده بود که در جریان دیداری که با قالیباف داشته است، وی تاکید کرده که درصورت نامزدی سیدمحمدخاتمی یا میرحسین موسوی نامزد انتخابات نخواهد شد و از محمود احمدی‌‌نژاد حمایت خواهد کرد.

انتصاب در ستاد میرحسین موسوی

همزمان با انتشار خبرهایی مبنی بر افزایش روزافزون احتمال نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، برخی از اعضای کمیته‌های چندگانه ستاد انتخاباتی وی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری قلم، در ادامه برنامه‌ریزی و فعال‌سازی این ستاد انتخاباتی، قربان بهزادیان‌نژاد رئیس ستاد، عباس منوچهری استاد دانشگاه تربیت مدرس، حسن عابدی جعفری وزیر بازرگانی دولت میرحسین موسوی، احمدمحمود رباطی نماینده دور سوم مجلس، محمدمهدی حیدریان معاون سابق سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمزه غالبی عضو شورای مرکزی جمعیت توحید و تعاون را به ریاست کمیته‌های امور سیاسی و تدوین مواضع، امور نیروی انسانی، امور مناطق استان‌ها، امور فرهنگی و هنری و امور جوانان این ستاد منصوب کرد.

کد خبر 76349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز