ملی‌پوش پرافتخار ووشو گفت: برای چهارمین طلای بازی‌های آسیایی و ششمین قهرمانی در جهان برنامه دارم.

سیفی

به گزارش همشهری آنلاین محسن محمد سیفی  درخصوص شرایط فنی و جسمانی خود اظهار داشت: در بهترین فرم ممکن قرار دارم و اصلا نمی‌خواهم بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را از دست بدهم و برای کسب مدال طلای هر دو رویداد برنامه دارم.

وی افزود: بعد از سالها حضور در تیم ملی ووشو با قدرت می گویم هیچگاه تا این اندازه تشنه موفقیت و مسابقات نیستم چون حدود ۴ سال است رقابت‌های بین المللی در رشته ما برگزار نمی‌شود و باید بتوانیم با صددرصد آمادگی در رقابت‌های مختلف مبارزه کنیم و بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

قهرمان پرافتخار ووشو در خصوص تدام مدال های طلا در مسابقات مختلف گفت: بعد ۵ قهرمانی پیاپی جهان و سه مدال طلای بازی‌های آسیایی باید در هر دو رویداد مدال طلا کسب کنم. در رقابت‌های جهانی طلای شماره ۶ و در بازی‌ها ۴ را می خواهم تا به عدد مورد علاقه پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها برسم و دل هواداران آنها را بدست بیاورم (با خنده).

سیفی درباره احتمال حضور در رقابت های MMA تصریح کرد: یک مبارزه دیگر در قفس MMA دارم اما باید با مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی ووشو مشورت کنم تا ببینم اجازه حضور در این مبارزه را دارم یا خیر.

کد خبر 763951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رزمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha