در حالی که فوق ستاره پاری سن ژرمن مشغول تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش است، باشگاه‌های انگلیسی هم علاقه‌شان را به جذب او ابراز کرده‌اند.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، لیونل مسی، مهاجم پاری سن ژرمن، قرار است در مورد آینده خود تصمیم بگیرد و باشگاه‌های لیگ برتری در حال مذاکره با او هستند.

 این بازیکن آرژانتینی که قراردادش در پارک دو پرنس ماه آینده به پایان می‌رسد، هنوز احتمالی در مورد تمدید قراردادش وجود ندارد. در حالی صحبت‌ها در مورد آینده او داغ شده است که برجسته‌ترین آن مربوط به بازگشت احساسی او به بارسلونا است. فابریزیو رومانو گزارش داده است که در روزهای آینده مسی تصمیم خود را خواهد گرفت. در حالی که تیم‌های عربستانی الهلال و تیم MLS اینتر میامی نیز تمایل خود را در گذشته ابراز کرده‌اند، روزنامه آرژانتینی اوله اکنون فاش کرده است که چندین باشگاه لیگ برتری ناشناس هم به عنوان مقصد احتمالی مطرح شده‌اند.

 همانطور که به‌خوبی مشخص شده است، بازگشت مسی به بارسا - هر چند آشکارا توسط نام‌های معروف بلوگرانا چه در گذشته و چه در حال حاضر تشویق می‌شود - به وضعیت مالی نامطمئن باشگاه بستگی دارد. حتی با جدایی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، باز هم دستمزدهای گزاف مسی ممکن است برای قوانین سختگیرانه لالیگا بسیار بالا باشد. در همین حال، لیگ برتر دارای قوانین بسیار کمتر سختگیرانه و انبوهی از باشگاه‌های ثروتمند است، هر چند طرف‌های ذینفع نامشان ذکر نشده است.

علاوه بر این، پس از گزارش اوله، شبکه فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شد که ایجنت مسی و پدر خورخه پیشنهاد رکورد جهانی الهلال عربستان را پذیرفته است. مجموع دستمزد گزارش‌شده در عرض دو سال به ۱.۲ میلیارد یورو (۱.۱ میلیارد پوند/۱.۳ میلیارد دلار) می‌رسد که بیش از دو برابر دستمزد رقیب همیشگی‌اش، کریستیانو رونالدو در النصر است. فوت مرکاتو خاطرنشان می‌کند که در حالی که گزینه ترجیحی مسی بازگشت به بارسا است، بی‌ثباتی مالی آنها چشم‌انداز انتقال به کشور حوزه خلیج فارس را به طور فزاینده‌ای جذاب می‌کند.

با وجود چنین بلاتکلیفی، این بازیکن آرژانتینی همچنان توانست در این فصل ۴۱ گل در ۴۰ بازی برای پاریسی‌ها به ثمر برساند و در روز شنبه در دفاع از عنوان قهرمانی لیگ یک مقابل استراسبورگ، تاثیری بزرگ داشت. کمپین پی اس جی در روز ۳ ژوئن برابر کلرمون فوت به پایان می‌رسد که احتمالا آخرین بازی مسی برای تیم لیگ یک خواهد بود.

کد خبر 764062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    3 2
    2 3 به سود پرسپولیس