بازیکن برزیلی اگرچه یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما نمی‌خواهد تحت هر شرایطی بماند.

پریرا

به گزارش همشهری آنلاین یکی از اتفاقاتی که در زیر سایه قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی قرار گرفت، خرید بد برزیلی این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل بود. البته شاید اگر گل‌محمدی می‌دانست که عیسی آل‌کثیر خیلی زود به روزهای اوجش برمی‌گردد و شرایط مهدی عبدی در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد، اقدام به جذب لئاندرو پریرا نمی‌کرد. بازیکنی که اصلا به کار مربیان پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نیامد و در این هفته‌های آخر لیگ حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گرفت. درواقع یحیی به این دلیل پریرا را در دو سه بازی مهم آخر در لیست نگذاشت که به او بفهماند در تیم فصل آینده او جایی ندارد و بهتر است خودش برود.

بازیکن برزیلی اگرچه یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما نمی‌خواهد تحت هر شرایطی بماند. از این‌رو رضا درویش قصد دارد به زودی نشستی را با ایجنت پریرا برگزار کرده و برای فسخ قرارداد با او به توافق برسند.

کد خبر 765385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رحمان امینی LT ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    32 2
    هیچ بازیکن برزیلی تا حالا تو لیگ ايران موفق نبوده...اگه این پول هنگفت که روی بازیکنان درجه ۳ و ۴ برزیلی می شد....صرف جوانان خودمون می شد....تا حالا صدها...نورالهی....ترابی....امیری...قائدی...بیرانوند....عارف غلامی.... کریمی...باقری و دایی داشتیم....ما وقتی خداد عزیزی ...وحید امیری.....علی کریمی....ارسلان قاسمی نژاد....و... را شناختیم که چند سالی از فوتبال شون باقی نمونده بود....این ثابت میکنه که به جوانان اهمیت ندادیم...
  • M IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 10
    یحیی حق دلالیش میگیرد هر که نمیخواهد باشد