دادستان عمومی و انقلاب ایلام گفت: تحقیقات به صورت جدی برای شناسایی عامل یا عاملین هتک حرمت به بقاع متبرکه سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) در استان ‌آغاز شده ‌و ‌چند ‌مظنون شناسایی شده و پیگیری و رصد آنان در حال انجام است.

پرونده کینگ مانی

به گزارش همشهری آنلاین، ‌پیرو اطلاع واصل شده مبنی بر هتک حرمت بقاع متبرک سید یوسف (ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان دهلران و سید حبیب (ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان آبدانان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به دادستان شهرستان‌های آبدانان و دهلران و ضابطین خاص و عام قضایی دستورات و تاکیدات لازم جهت شناسایی عامل یا عاملین این عمل جنایتکارانه را صادر کرده است.

عبدالوهاب بخشنده با تاکید بر این که تحقیقات به صورت جدی برای شناسایی عامل یا عاملین این واقعه تلخ آغاز شده است افزود: در این خصوص چند نفر مظنون شناسایی شده و پیگیری و رصد آنان در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب ایلام خاطر نشان کرد: شکی نیست این عمل وقیحانه و این توهین آشکار به باورهای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بی پاسخ نخواهد ماند و نقشه شوم دشمنان این آب و خاک در کم رنگ کردن باورهای دینی و مذهبی نقش بر آب می‌شود.

وی اظهار داشت: بی تردید توهین و بی حرمتی به مقدسات و باورهای دینی مردم جرمی آشکار و نابخشودنی است و دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا عاملین این اقدام ننگین شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند.

کد خبر 766150
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    25 26
    واقعا اگر این لات ها، دزدها، اسید پاش ها، و مجرمین مسلح اعدام نشن دیگه جرات بیرون آمدن از خانه در ایران از بین خواهد رفت. اعدام حقشونه.
  • FR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    25 20
    ببخشید من یه سوال دارم: امام زاده ها، مگه معصومند؟! اونا هم مثل مردم عادی بودند.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      10 17
      عزیزم معصوم نیستن ولی آتش زدن خانه مردم نمازخانه مردم مصداق پلیدی و سوسیوپاتی هست که یک بیماری روانی به شدت مهلکه. اگر این افراط خطرناک آزادباشن هر بار به بهانه ای به مردم حمله ور میشن.
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      12 13
      چه ربطی داره به معصوم بودن؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ خونت رو آتش بزنن و بعد مورد تهدید واقع بشی دفعه بعد نارنجک دستی بندازن!!!!!! اینها باید معدوم شن وگرنه انواع ویروسهای جنایی ازشون پدیدار میشه. شاید طرف طالبان و داعش مسلک بوده که اصلا باید 100 هزار باید اعدام بشه.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    9 20
    تو آمریکا اینا رو با روش اعدام آمپول سمی به درک واصل می کنند. یا اتاق گاز.
  • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    13 17
    بزارین اول مشخص بشه کی بود دادستان خودش می‌دونه چیکار کنه ،شماها لطفاً دستور اعدام ندین ،بیاین راجب آمریکا و دیگران نظر بدین کافیه ،واقعا که دست شما بود همه رو میکشتین،چطونه؟موتور و باتوم رو ازتون بگیرن هیچی نیستین .مملکت قانون داره
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      6 12
      شما هم فاز پروفسور بالتازی همه چیز دان ور ندارین. یه چیز مسلم هست. مملکت پر از قتل و اسلحه کشی شده. قانون چرا اعمال نمیشه جناب استاد؟