سرمربی پرسپولیس که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، صبح امروز راهی سفر شد.

يحيي گل محمدي

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که هواداران پرسپولیس در انتظار مشخص شدن وضعیت نیمکت سرخ‌ها برای فصل آتی هستند، گل‌محمدی نیز در تلاش است از نظر ذهنی با آمادگی بالایی مهیای قرار با مدیران تیم شود.

سرمربی پرسپولیس که در پایان فصل پرماجرای سرخ‌ها و دستیابی به دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی از خستگی خود و احتمال استراحتش برای لیگ آتی خبر داده بود، در ادامه برای دستیابی به آرامش ذهنی راهی سفر به ترکیه و امارات شد.

یحیی دو روز قبل به تهران بازگشت و انتظار می‌رفت به زودی در جلسه و ملاقات با مدیران پرسپولیس درباره آینده کاری و همچنین برنامه‌های آماده سازی به گفت‌وگو بنشیند. با این حال با توجه به فرصت باقی‌مانده، سرمربی پرسپولیس که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، صبح امروز راهی سفر شد.

باید دید تعطیلات یحیی که فصل پرماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و کاملا از نظر ذهنی خسته و آشفته به نظر می‌رسد، چه زمانی تمام می‌شود و او با آمادگی کامل مهیای ملاقات با مدیران تیم و گفت‌وگو درباره آینده خواهد شد.

کد خبر 766658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسینی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    7 6
    از خصلت های بد آقا یحیی تعویض‌های دیر هنگام و کلا آرامش غیر متعادل ویرانگرش است این خونسردی به هنگام ارنج کردن تیم برای آغاز فصل خیلی بیمورد است که بنظرم مسئولین باشگاه خیلی با ایشان مماشات میکنند. سر مربی هم تعهداتی را دارد و باید بهنگام وظایف خودش را انجام دهد البته اینگونه شگردها فرار روبه جلو برای اداره کردن تیم بدون قبول مسئولیت میباشد چون زمانی که لیست بازیکن را میده اند مرغ از قفس پریده است.اصولا ایشان مادام که تکالیف خود را انجام نداده اند حق سفر ندارند لطفا مدیریت به وظایف خود آگاه باشند
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    6 2
    آخه این همه ناز برا چیه، سرمربی باید الان به فکر خرید بازیکن باشه، یک ماه دیگه میگه بازیکن آزاد نیست دوباره هر بنجل خارجی می‌خره، آقای درویش لطفاً خودت یه کاری انجام بده، الان شجاع و رامین رضاییان منتظر جواب هستند آخه چرا لیست نمیده، مربی الان باید به فکر باشه، نه موقعی که همه قرار داد بستن،
  • رضا IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 10
    شما که کمیته داوران وفدراسیون را دارید اونا دوباره بهتون جام میدند دیگه گلممد میخاین چیکار
  • شهرام IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    4 1
    اینم خودشو مسخره کرده اگه نمیخوای تیم و رو هوا نگه داشتی که چی یادت باشه تو همین تیم به اینجا رسیدی