کمپر ۱.۶ میلیون دلاری کمپانی «استون آفرود» (SOD) با نام «پیک» یک خودروی تفریحی مخصوص مسافرت و سفرهای اکتشافی با ظاهری خشن اما درونی تزئین‌شده به سبک ساده روستایی و شیک است.

کمپر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، هر زمان که یک سازنده «خودروهای مسافرتی - اکتشافی» محصولی را «فراتر از اوج» می‌نامد، می‌دانید که می‌خواهد چیز خاصی را ارائه دهد به ‌ویژه اگر این سازنده  یک کمپانی آلمانی باشد که به ارائه تمیزترین کمپر فوق مدرن «یونیماگ» (Unimog) با قیمت یک میلیون دلاری شهرت دارد.

تصاویر | کمپر اعجاب انگیز «پیک» با فضای داخلی ایده‌آل


کمپانی«استون آفرود دیزاین»( Stone Offroad Design) با جدیدترین سری «یونیماگ» با نام «پیک» ( Peak، به معنای قله) خود را به مرتفع‌ترین قله روی کوه رسانده است. این کمپانی نشان داده که واقعا در هنر ترکیب یکپارچه شاسی خودروهای بسیار پرکار و ودارای ظاهر خشن در همه اندازه‌ها با امکانات زندگی فوق العاده لوکس تسلط دارد. «پیک ۶ در ۶» در واقع فرزند میانی ودرشت اندام خانواده با استخوان‌های بزرگ است که یک خودروی شش چرخ «مان» (MAN) را با یک کمپر دارای نشیمن مدرن که به سبک روستایی تزئین شده جفت می‌کند و آماده ارائه حداکثر راحتی در ناخوشایندترین مختصات است.

«استون آفرود دیزاین» (SOD) چشم انداز تازه‌ای به فضای درونی این خودروی تفریحی ۶ در ۶ می‌دهد. تزئین و دکوراسیون خودروهای تفریحی عمدتا توسط سازندگان قدیمی مانند Action Mobil و Unicat انجام می‌گیرد. اما در این خودرو قدری به جذابیت‌های تزئینی و دکوراتیو و امکانات این دو کمپانی قدیمی، افزوده شده است.

تصاویر | کمپر اعجاب انگیز «پیک» با فضای داخلی ایده‌آل


«کمپر تفریحی پیک» (Peak ۶x۶ ۳۳۵۸-۶۵۰۰) همانگونه که در تصویر نیز دیده می‌شود، روی یک شاسی کامیون سنگین مرسدس بنز Arocs ۶WD عرضه می‌شود، این کامیون‌های سنگین در حالت عادی اغلب عمر خود را صرف حمل ماشین آلات و مواد در اطراف محل‌های ساخت و ساز می‌کنند.  اما این بار از شاسی‌های نوی این کامیون‌ها برای حمل این کمپر ویژه وخاص استفاده شده است. نیروی محرکه موتور این خودروی سنگین از یک موتور ۶ سیلندر ۱۵.۶ لیتری ۵۷۸ اسب بخاری و گیربکس Powershift ۳ مرسدس بنز تامین می شود. SOD همچنین نسخه ۶۵۰۰-۳۳۵۲ را بر اساس MAN TGX ۳۳.۵۲۰ ۶x۶ با قدرت ۵۲۰ اسب بخار ارائه می دهد.

تصاویر | کمپر اعجاب انگیز «پیک» با فضای داخلی ایده‌آل


از پله‌های دسترسی بالا بروید و از درب ورودی به داخل این کمپر پا بگذارید، خواهید دید که زیبایی واقعی طرح «پیک ۶ در ۶ در» در آن می درخشد. خریداران در دسته کمپرهای تفریحی انتظار سطح مشخصی از استقلال را هنگام چیدمان و تزئین‌ها در این گونه خودروها را دارند . اولین ساخته «پیک ۶ در ۶»  یک چیدمان راحت و هوشمند با اتاق خواب نیمه بسته در عقب که جداره‌های آن در اطراف یک تخت دونفره کشیده شده را  نشان می‌دهد.

تصاویر | کمپر اعجاب انگیز «پیک» با فضای داخلی ایده‌آل


یک بلوک آشپزخانه جمع و جور در سمت راست ورودی با اجاق گاز، سینک ظرفشویی وکشوهای ذخیره سازی مواد غذایی قرار دارد، یک قدم دور تر از غذاخوری درست در سراسر راهرو. علاوه بر بلوک اصلی آشپزخانه ، یک اجاق در چند قدمی در سمت دیگر ورودی و یک یخچال/فریزر ایستاده در کنار کنسول «ظروف ظرف‌شویی» در پشت ناهارخوری وجود دارد.

حمام با چیدمان منحصر به فرد با فضا سازی مناسبی درست در جلوی اتاق خواب قرار دارد. SOD به جای تقسیم توالت و اتاق دوش به یک حمام خشک. توالت را در پشت اتاق دوش در سمت عریض راننده قرار می دهد، با یک سینک و روشویی که در سمت عقب صندلی سرنشین قرار دارد. 

تصاویر | کمپر اعجاب انگیز «پیک» با فضای داخلی ایده‌آل


طبق فهرستی در سایت فروش خودرو آلمانی Mobile.de، قیمت «پیک ۶ در ۶» از ۱.۵ میلیون یورو (تقریبا ۱.۶۴ میلیون دلار آمریکا) شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 767673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha