یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین - سپیده بهکام: ارزش معاملات بورس تهران، روز یکشنبه ۱۸ اسفند، با معامله ۲۰ میلیون سهم به ۳۰.۶ میلیارد ریال بالغ شد.

در نتیجه دادوستدهای این روز شاخص کل قیمت سهام با ۲۲.۳ واحد افت به ۸ هزار و ۱۱۱ واحد رسید و شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) و شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) به ترتیب ۱۸.۸ واحد و ۲۸.۲ واحد پایین آمدند.

گلوکوزان که امروز پرتقاضاترین سهم امروز بورس اوراق بهادار تهران بود، ۲۱ تقاضا برای خرید ۱۶۸ هزار و ۲۰۲ سهم این شرکت به ارزش بیش از یک میلیارد ریال به ثبت رسید.

در سوی مقابل بیشترین حجم عرضه مربوط به فولاد خوزستان بود، به طوری که ۲.۲ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۹ میلیارد ریال به فروش گذاشته شد.

همچنین در این روز ۳۴۷ نفر تعداد ۳.۱۷ میلیون سهم توسعه معادن و فلزات به ارزش ۶ میلیارد ریال را عرضه کردند و ۱۶۷ نفر هم برای فروش ۴ میلیون سهم بانک پارسیان به ارزش ۵.۸ میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کردند.

تعداد دستور فروش‌های صادر شده برای سهام ماشین‌آلات تراکتورسازی نیز در معاملات امروز بورس تهران ۸۶ برگه بود که بر اساس آن ۴۸۹ هزار و ۳۳۵ سهم این شرکت به ارزش ۵.۵ میلیارد ریال به فروش گذاشته شد.

کد خبر 76777

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز