بارسلونا پس از ناکامی در جذب مجدد لیونل مسی، تصمیم خود را درباره سفیان آمرابات، بازیکن باشگاه فیورنتینا گرفته است.

سفیان آمرابات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، طبق گزارشی از نشریه اسپورت اسپانیا، بارسلونا تصمیم نهایی خود را در مورد انتقال احتمالی آمرابات، هافبک باشگاه فیورنتینا و ستاره تیم ملی مراکش پس از تلاش ناموفقشان برای بازگرداندن مسی، که قرار است به تیم اینتر میامی بپیوندد، گرفته است.

این گزارش توضیح می‌دهد که بارسا می‌خواست مسی و آمرابات را برای فصل آینده هم‌تیمی کند. کاتالان‌ها کسی را می‌خواستند که بتواند با مسی، که پشت مهاجمان بازی می‌کند، بازی دوتایی هماهنگی را شکل دهد و تکمیل‌کننده یکدیگر باشند و آمرابات به عنوان هدف اصلی انتقال برای این نقش در نظر گرفته شده بود، زیرا او در خط میانی بازی می‌کند. آمرابات همچنین می‌توانست جایگزینی ایده‌آل برای سرخیو بوسکتس در حال جدایی باشد که قرار است دوباره با مسی در میامی بازی کند.

با این حال، اکنون، با توجه به اینکه بارسا نتوانست یک طرح عملی برای جذب مجدد مسی ارائه دهد و ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی، با رد پیشنهاد تمدید قرارداد منچسترسیتی به نیوکمپ آمده است، بارسلونا احتمال هر پیشنهادی برای جذب آمرابات را رد کرده است.

این بازیکن مراکشی تا پایان ماه جاری بخشی از برنامه‌های نقل و انتقالاتی بارسلونا بود، اما رفتن مسی به آمریکا به این معناست که آمرابات دیگر هدف خط هافبک ژاوی نیست.

شاگردان ژاوی فصل گذشته اولین قهرمانی خود در لیگ را در چهار سال گذشته به دست آوردند و امیدوارند پس از جذب گوندوگان، موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

کد خبر 769947
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha