لیورپول با ادعای پیشنهاد ۲۵۸ میلیون پوندی (۳۲۹ میلیون دلار) احتمالا مشتری جدید برای جذب کیلیان امباپه بازیکن فعلی پاری‌سن ژرمن است.

امباپه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، مارکو کردمیر کارگزار فیفا، می‌گوید قرمزها مایلند حدود ۳۰۰ میلیون یورو برای خرید امباپه، ستاره جام جهانی سرمایه‌گذاری کنند. آینده این بازیکن فرانسوی بعد از اطلاع دادن به پاری سن ژرمن مبنی بر عدم تمدید بند قراردادش تا سال ۲۰۲۵، بار دیگر در معرض خطر است. 

کردمیر به مارکا گفته است: «در هفته آینده اخباری منتشر خواهد شد. اخباری از انگلیس و آلمان خواهیم داشت. لیورپول با رئال مادرید رقابت می‌کند و می‌خواهد برای امباپه پول زیادی بپردازد، این هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون خواهد بود.»

کردمیر اخیراً با مدیران قطری در مورد وضعیت امباپه در پاری سن ژرمن صحبت کرده است و مقامات آنجا بسیار عصبانی بودند، زیرا آنها اطمینان داشتند که امباپه قرار است تمدید کند. اما این اتفاق دیگر نمی‌افتد و قهرمانان لیگ یک می‌دانند که قبل از اینکه مهاجم ۲۴ ساله در سال ۲۰۲۴ تبدیل به بازیکن آزاد شود، باید به پیشنهادات احتمالی برای فروش او گوش دهند.

انتظار می‌رفت رئال مادرید که از دیرباز مشتری امباپه بوده است، همچنان به دنبال او باشد، اما حالا مطرح شدن پیشنهادهای مالی کلان بیشتر از آنچه سانتیاگو برنابئو پیشنهاد داده است، ممکن است امباپه را برای رفتن به لیورپول وسوسه کند. ملی‌پوش فرانسوی اعتراف کرده است که در گذشته نزدیک از هواداران قرمزها بوده است.

کد خبر 769957
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha