یک کمدین با جورجینا رودریگز که در تعطیلات با نامزدش کریستیانو رونالدو به سر می‌برد، در شبکه‌های اجتماعی شوخی‌های جالبی کرده است.

جورجینا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپرتس کیدا، جورجینا رودریگز در حال حاضر از تعطیلات خود با کریستیانو رونالدو در ساردینیا لذت می‌برد. این اینفلوئنسر بارها در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از گذران تعطیلات خود برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته است تا آنها را در جریان برنامه‌های خود قرار دهد.

برتا کولادو مجری تلویزیون اخیراً در مورد نامزد رونالدو اظهارنظر خنده‌داری کرده است. او گفت: «شما به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید مانند جورجینا به دریا بروید، مگر اینکه مانند او با ۱۰۰هزار یورو درون آب بپرید!»

سپس دنی متئو، کمدین، با گفتن یک جمله همه را به خنده واداشت. او گفت: «او به خودی خود یک جواهر است. ببینید چقدر ساده گوشواره، انگشتر و گردنبند یاقوت سرخ پوشیده است. او با این همه سنگ که به خودش آویزان کرده، شبیه مادربزرگ کشتی تایتانیک شده است.»

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو هر دو عکس‌هایی از تعطیلات خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. این تعطیلات بعد از آن است که بازیکن پرتغالی فصل خود را با النصر و پرتغال به پایان رسانده است.

این عکس‌ها رونالدو و رودریگز را نشان می‌دهند که با بچه‌هایشان در یک قایق تفریحی وقت می‌گذرانند. دیوگو دالوت ستاره منچستریونایتد نیز در کنار این دو دیده شده است.

واکنش همکار سابق جورجینا به شکایت او

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو اخیراً از پابلو بون که در تیک‌تاک فعالیت دارد، به دلیل افترا شکایت کرده است. بون قبلاً با رودریگز در فروشگاه گوچی در مادرید کار می‌کرد.

او قبلاً در مورد مشاهده تغییر رفتار رودریگز صحبت کرده بود: «من حدود دو ماه در گوچی در مادرید با جورجینا کار کردم. رفتار او همیشه بسیار دوستانه بود، اما برخوردش نسبت به همکارانش بعد از ملاقات با کریستیانو تغییر کرد.»

رودریگز از بون به خاطر نظراتش شکایت کرد. اما این تیک‌تاکر موضع خود را حفظ کرد. او ادعا کرد که کار اشتباهی انجام نداده است. بلکه یکی از تجربیات زندگی خود را به اشتراک گذاشته است. بون همچنین در مصاحبه‌ای گفت: «چیزی که من گفتم حقیقت و تجربه من بوده است. من کار اشتباهی نکردم و او را بدنام نکردم. کار من در تیک‌تاک همین است که جنبه‌هایی از زندگی‌ام را در آنجا تعریف می‌کنم.»

رودریگز هنوز به طور علنی در این مورد اظهار نظر نکرده است.

کد خبر 770611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha