مالکان هتل قصر در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، سال ۲۰۱۰ برای جلب رضایت مسافران ثروتمند خود دست به ابتکار بسیار گرانی زدند.

عابر بانک طلایی

به گزارش همشهری آنلاین، مالکان هتل قصر در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، برای جلب رضایت مسافران ثروتمند خود دست به ابتکار بسیار گرانی زدند. آنها سال ۲۰۱۰ گران‌ترین دستگاه خودپرداز دنیا را در هتلشان ساخته و نصب کردند ؛ دستگاهی که علاوه بر اسکناس به مشتریانش شمش و سکه‌هایی از جنس طلا می‌پردازد.

قسمت بیرونی این ماشین که از لایه نازکی از طلا ساخته شده آن‌قدر ظاهر پرزرق و برقی دارد که خیلی‌ها را جلب می‌کند. طراح این دستگاه خودپرداز برای راحتی مشتری‌هایی که از آن استفاده می‌کنند ۳۲۰ حق انتخاب برای آنها قائل شده است و مشتری‌ها می‌توانند از شمش طلای ده گرمی گرفته تا سکه‌های طلا در وزن‌های مختلف را از آن دریافت کنند.

به گفته مدیر اجرایی این هتل تمام طلاها از آلمان وارد شده و روی شمش‌های طلا تصویر این هتل هم حک شد تا مشتریان از این هتل یادگاری زیبا و گرانقیمتی داشته باشند. نکته جالب اینجاست که این خودپرداز طلایی، از طریق یک سیستم کامپیوتری قیمت طلا را ثانیه به ثانیه با قیمت طلا در بازارهای جهانی می‌سنجد تا مشتریان از نرخ طلا آگاهی کامل داشته باشند.

کد خبر 771342
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکست ناپذیر IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    4 6
    یکی از مالکان اون هتل بنده هستم.