یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.

منشا

به گزارش همشهری‌آنلاین، کامیابی‌نیا پیش از این در نفت تهران سابقه بازی زیرنظر منصوریان را داشته اما منشا با وجود بازی در هر ۲تیم پرسپولیس و استقلال هرگز با منصوریان کار نکرده و این نخستین تجربه او با این سرمربی استقلالی است.

منشا ۲فصل اخیر را در تیم مس رفسنجان سپری کرده و حتی با این تیم آقای گل لیگ برتر هم شده؛ مهم‌ترین عنوانی که این بازیکن نیجریه‌ای طی ۷فصل حضور در فوتبال ایران به‌دست آورده است. او بعد از چند سال گلزنی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر در ابتدای لیگ بیست‌ویکم (۰۱ - ۱۴۰۰) به تیم مس رفسنجان پیوست و در پایان همان فصل با ۱۴گل زده آقای گل لیگ برتر ایران شد. البته منشا در آن فصل پنالتی‌های زیادی زد و موفقیت در همین پنالتی‌ها یکی از دلایل آقای گل شدن او بود.

در لیگ بیست‌ویکم گادوین منشا ۲۵بار در ترکیب اصلی مس رفسنجان قرار گرفت، ۲بار به‌عنوان بازیکن جانشین بازی کرد و فقط در ۳بازی غیبت داشت. او طی این بازی‌ها ۲۰۴۴دقیقه در زمین بود و علاوه بر ۱۴گلی که زد یک پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داد. حاصل این کارنامه برای منشا کسب امتیاز ۷.۰۵ در سایت متریکا بود که او را به‌عنوان دومین بازیکن برتر تیمش (بعد از محسن آذرباد) و بیست‌وپنجمین بازیکن برتر آن فصل معرفی کرد. سال بعد اما اوضاع در رفسنجان به این خوبی برای گلزن نیجریه‌ای پیش نرفت. منشا در لیگ۲۲ فروغ فصل قبلی را نداشت و بخش زیادی از فصل را روی نیمکت ذخیره‌ها سپری کرد.

او در لیگ بیست‌ودوم فقط ۱۰بار در ترکیب اصلی مس قرار گرفت و مجموع دقایق حضورش در میدان به هزار دقیقه هم نرسید. این مهاجم طی ۹۲۴دقیقه بازی در فصل گذشته ۳گل زد و ۲پاس‌گل داد که قابل مقایسه با آمارهای او در فصل قبلی نبود.

البته یکی از ۳گل منشا همان گل معروفش به ملوان بود که در ثانیه هشتم بازی به‌ثمر رسید و رکورد سریع‌ترین گل ادوار لیگ برتر ایران را جابه‌جا کرد. تنها اتفاقی که در فصل گذشته نام منشا را بر سر زبان‌ها انداخت، همین رکوردشکنی بود. باید دید او در فصل جدید در اهواز آنقدر خواهد درخشید که نامش در رسانه‌ها تکرار شود یا ستاره اقبالش رو به افول گذاشته و به روند نزولی‌اش ادامه خواهد داد.

کد خبر 772341
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha