به گفته رئیس باشگاه فوتبال بارسلونا، لیونل مسی از بازگشت به این تیم خودداری کرد، زیرا او دوران سختی را در پاری سن ژرمن گذرانده بود.

مسی/ لاپورتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل،‌ بارسلونا پس از اینکه مسی قصد جدایی خود را از باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد، برای بازگرداندن این ستاره به تیم اسپانیایی تلاش بسیار کرد. با این حال، خوان لاپورتا ادعا می‌کند که دوران ناامیدکننده‌ مسی در فرانسه - جایی که هواداران تیمش پس از تعلیق او به دلیل سفر بدون اجازه به عربستان سعودی، او را هو کردند - او را از بازگشت به نیوکمپ منصرف کرد.

رئیس بارسلونا در مصاحبه‌ای گفت: «مسی دوست داشت که به بارسلونا بازگردد، پدرش هم این را می خواست، اما اتفاقاتی افتاد که ناخواسته این مسیر را تغییر داد. او به ما گفت که تصمیم گرفته به اینترمیامی بپیوندد، زیرا فصول بسیار سختی را در پاریس گذرانده و آنجا تحت فشار زیادی بود. اما در میامی همه چیز آرام‌تر است و در آنجا می‌تواند به تیم ملی فکر کند. اگرچه خواسته‌ قلبی‌اش پیوستن به بارسا بود، اما نمی‌خواست یک سال دیگر را در فشار زیاد بگذراند. این برای ما قابل درک است و بارسا به خواسته این بازیکن بزرگ احترام می‌گذارد.»

مسی زمانی که برای بارسلونا بازی می‌کرد، به نمادی در این تیم تبدیل شد و هر موفقیتی را که می‌توانست به دست آورد؛ با این حال او قرار است پس از تعطیلات پایان فصل، به اینتر میامی در لیگ ایالات متحده بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

فوق ستاره آرژانتینی قرار است اواخر این ماه اولین بازی خود را برای اینترمیامی مقابل کروز آزول در یک بازی جام اتحادیه انجام دهد.

کد خبر 773234
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha